!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(1.39 MB 326x256 ruokahetki.gif)

(218.31 KB 800x600 sianruokaa.jpg)

Ruokalanka #5 Anonyymi 15.03.2026 (Su) 11:58:57 No. 664886 [Reply] [Last]
>Ruoka-aineiden nauttimis- ja näläntunteenpoistamisraportointia. Kulinarismia ja mikroeineksiä. Edellinen: >>653892 Tein laiskuuksissani taas anos jauhenlihataikinauunipeltiläjän. Tällä kertaa tosin ostin nauta-kana-jauhelihaa (60% lehmu, 40% roileri) ja lopputulos on kuivempi kuin odotinkaan. Pelkästä kananjauhenlihasta tulee sellaisenaan tosi kuivaa känttyä kun se on niin vähärasvaista. Mutta kyllä tämä on ihan riittävän hyvää läjälle. Läjän (ruokaläjän, ei itteni) leikkelin neliöiksi niin menee hyvin rasiassa jääkaappiin. Lisäksi on juustotäyteraviolia ja tietenkin pakastekasviksia, kuten aina... Vois joskus testata sitä jauhenlihaa mitä on jatkettu härkäpapumähnällä, vai mitä se olikaan, että minkälaista mömmöä siitä tulee.
142 viestiä ja 33 kuvia jätettiin pois.
(3.60 MB 4096x3072 1000001342.jpg)

Kyllä tätä kaukalosta hotkii. Söin tän sarjan pinaatti munakkaan ja se alkoi tökkiä nopeasti, mut tää on hyvää. En näistä kyllä täyttä kuutta euroa maksaisi. Tuskin ostan toiste muutenkaan. Uteliaisuus on tyydytetty. 3,5/sian
>>670387 se on kova jätkä puikottaan
tänään ruokana jäätelöä ja perunalastuja

Raportointilanka 330 Anonyymi 20.06.2026 (La) 12:16:49 No. 670076 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>669765
255 viestiä ja 62 kuvia jätettiin pois.
pitää nyt raportoida kun on taas se aika päivästä kun jaksaa niin että on oltu monta viikkoa ilman mielipidelääkkeitä. olo on jo aika tavanlinen mutta mielenkiinto mielenkiintoani herättäviin asioihin on jo alkanut palautua jahäiritsevistä asioista, eli muista ihmisistä, vittuuntuminen on voimistunut normaalille tasolle. tekee mieli jo tedhäkkin jotain muut<a kuin palloilla pihalla kuten oblivion hahmo. ei seillä enään koko päivää voisi edes palloilla kun muut ihmiset häiritsevät sitä toimintaa. pitänee ottaa taas kesällä tiukka kuuri kaupungilla käymistä ja semmöstä niin toittuisi niihin ihan ilman mitään myrkkyjä. >>670386
>>670388 onko se ihan oma projekti vai onko sanottu että vois koittaa vähentää?
>>670390 ihan omin päin keksin lopettaa

(1.03 MB 1920x1080 beissi.jpg)

(972.22 KB 1920x1080 mökki.jpg)

Ruutukaappauksia 2 Anonyymi 24.04.2026 (Pe) 19:43:43 No. 132161 [Reply]
Laita ruutukaappaus (tai useampi) viimeksi pelaamastasi pelistä tähän. AP on homo ja tässä on Windrose
34 viestiä ja 19 kuvia jätettiin pois.
(482.28 KB 1920x1080 trresegd.jpg)

Hyvin jaksaa yks tyyppi yksin kantaa tommosta mammuttia.
>>132204 Kunnon voimamutsi.
(449.08 KB 1920x1080 v55rye.jpg)

Veriseksi käy tämä aavikkoni. Tmoppausta ja rankaisua on suoritettu kunnolla.

(936.72 KB 500x281 teapot.gif)

(1.32 MB 498x234 kahv.gif)

(2.19 MB 498x280 rin-shima-yuru-camp.gif)

Kuumajuoma-lanka 16 Anonyymi 11.12.2025 (To) 23:35:23 No. 659827 [Reply] [Last]
Ruvatellaan ja rallatellaan nyymien völjyssä kuumien juomien äärellä. Saapui sopivasti lähetys joka sisältää uusiakin tuttavuuksia, nyt kuitenkin kupissa Aroma Tean appelsiini-rooibosta. Edellinen: >>649268
175 viestiä ja 52 kuvia jätettiin pois.
(2.73 MB 1600x1200 ClipboardImage.png)

(1.45 MB 1440x1440 ClipboardImage.png)

>>670305 Tommonen kesäbostoni näyttää aika hurjalta leivonnaiselta.
>>670357 joo, mut oli muistaakseni yllättävän kevyen oloista läskipullaksi

(25.43 KB 765x611 1.png)

(11.33 KB 765x611 2.png)

(846.00 B 120x117 varattu kuva.png)

(1.03 KB 120x117 varattu kuva valmiina.png)

Anonyymi 29.05.2026 (Pe) 18:07:58 No. 12196 [Reply]
Noniin. Elikkäs tämä on nyymichanin ensimmäinen(ehkä viimeinen ;__;) Ryhmäpiirustuskuvalanka! Eli tehdään yhdessä kuva. Sääntöjä hieman että nyymichanin pienimmätkin ymmärtävät konseptin. Eli valitset pohjakuvasta alueen jonka varaat itsellesi. Piirrät sitten siihen mitä haluat tai voit jopa liittää kuvia jos siltä tuntuu. Esimerkiksi jos varaan kuvan A2 itselleni, niin piirrän siihen jotain. Tärkeää on että pysyt kuvan mittasuhteiden sisällä ja yrität edes hieman jäljittää pohjakuvan pohjaa. Lopuksi piirretyt kuvat yhdistetään ja saadaan lopullinen kuva aikaiseksi. Postaan oikean pohjakuvan tämän aloituksen jälkeen. Eli älkää tästä varatko mitään. Tämä on vain malli.
40 viestiä ja 31 kuvia jätettiin pois.
>>12240 hshs
(58.08 KB 500x500 D3.png)

>>12242 Hahat vanhalle anokäärmeelle.

(25.35 KB 439x500 naamaburger.jpg)

(2.08 MB 3840x2160 nyymisaari.png)

(2.24 MB 7591x3768 nyymikylä 2013.png)

(760.23 KB 7591x3768 1381763939013.png)

Nyymilaakson anatomia ja geografia Anonyymi 24.06.2026 (Ke) 18:20:46 No. 670311 [Reply]
Nyymi-Chanin anatomiasta keskustellaan seuraavassa langassa. Muistakaa että se ei näy mikäli et ole vahvistanut ikääsi NyymiChan-sovelluksessa tai lähettänyt toimistolle kopiota henkilöllisyystodistuksestasi. Mutta asiaan. Olisiko aika lyödä lukkoon nyymichanin maantieteelliset pöräykset? Ulapalla seilaava pönttö, kaukainen saari vaiko pieni manner missä nyymilaakson lisäksi sijaitsee Pikku Tyrnävä, Mutsichan, Lötkeröön saari ja muut? En nyt löydä sitä toista isompaa nyymisaarikuvaa kun en keksi miten olen sen nimennyt. Itteni mielestä ollaan joku pieni australiamanner paskameren takana, mutsichan on vuoriston takana toisessa laaksossa yms. Mitä mieltä? Tämä on tärkeää.
4 viestiä ja 1 kuva jätettiin pois.
(49.00 KB 957x714 nyymilaakso kartta.png)

löysin tällasen joka vaikuttaa ihan hyvältä
Kartturin appi vain sovellukseks jäi
>>670329 Muistin tuonkin mutta en etsinyt sitä kun olin aika varma etten olisi ollut tallentanut.

(27.34 MB 720x576 1552776531435.mp4)

Mitä posti toi, osa 2 Anonyymi 10.05.2024 (Pe) 20:34:20 No. 625344 [Reply] [Last]
Jospa laittaisi tämän lanun tulille nyt kun muistaa, eli raportoidaan mitä postikusti toi. Itellä ei ole tähän alkuun nyt mitään, mut sellanen kumiperse vähän kiinnostaisi jos hyvä koko/hintasuhde täyttyy...
178 viestiä ja 83 kuvia jätettiin pois.
(1.49 MB 1066x837 ClipboardImage.png)

Rrryääääh jne. ja postin paketista paljastui mutanttien sisärukkaset ja ylijämäpaitoja.
>>670308 en olekaan nähnyt tuollaisia tumppuja
(513.38 KB 535x621 ClipboardImage.png)

>>670308 No ne on siis ampumarukkasten sisävuoret. Esim. tämmöisiin. Ei minulla ole tuollaisia ruckasia mutta oli halvat ja hyvän kokoiset normorukkasiin.

Ulkoilu- ja liikuntalanka 9 Anonyymi 02.04.2026 (To) 11:49:26 No. 665790 [Reply] [Last]
Ylös, ulos ja liikkeelle! On kaunis päivä ja hyvä sää n_n Edellinen: >>656629
121 viestiä ja 60 kuvia jätettiin pois.
(1.73 MB 478x498 kancollepump.gif)

ulkona oli sopivat 15 astetta ja vähän liian kova tuuli. eipä näkynyt taaskaan mitään jännää. niin no yhtenä päivänä oli kyy keskellä tietä, noiden luigertelua vois joskus kuvata muttei koskaan tule nähdessä mieleen
>>670239 Ootko luikero, liero lollero?
>>670240 vähä

(91.05 KB 903x618 rasittavaa rummutusta.jpg)

(585.78 KB 880x534 hällas.png)

Nyt soi #39 Anonyymi 07.05.2026 (To) 17:10:25 No. 667688 [Reply] [Last]
HÄLLAS - Face of an Angel https://www.youtube.com/watch?v=WSbZwuOHLvE Edellinen: >>661210
104 viestiä ja 67 kuvia jätettiin pois.
(901.31 KB 1038x841 ClipboardImage.png)

https://www.youtube.com/watch?v=0hoLI4nwXno Tämmönen sykoosi on ollut viime aikoina.
(366.66 KB 871x530 porsche.png)


(23.85 KB 1326x843 ClipboardImage.png)

Nyymärin anoosiojuhannus 2026 Anonyymi 19.06.2026 (Pe) 15:40:08 No. 669996 [Reply]
30% maksimit-versio. Älkää osallistuko niin saadaan semmoinen juhannuslanka kuin ansaitaan.
33 viestiä ja 38 kuvia jätettiin pois.
(144.93 KB 1326x1100 sanekaljuutinnn~.png)

(116.76 KB 1326x1100 ncpotretti26.png)

(143.17 KB 1326x1100 cosmic horror.png)


(16.30 KB 340x255 Ulillillia.jpg)

Anonyymi 19.03.2025 (Ke) 11:46:03 No. 131962 [Reply]
Oletteko yrittäneet tehdä peliä? Mulla on jäänyt idean asteelle jonkinlainen vuoropohjainen strategiapeli yleisen anouden takia, joku omaperäinen mekaniikkakin olisi varmaan hyvä keksiä koska muutenhan peli on vain kohinaa.
20 viestiä ja 7 kuvia jätettiin pois.
No eihän se buildi tietenkään mennyt läpi. Olisihan se nyt ollut aivan liian helppoa. Tuli listallinen korjausvaatimuksia aina ohjaintuen korjaamisesta H-sisällön kontekstointiin. Ei ollut iso homma tehdä niitä buildiin ja lähettää uutta versiota tarkastettavaksi mutta nyt taas odotellaan muutama päivä että ottavat sen tarkasteluun. Trailerista jonku vanhan version olen tänne tainnut joskus jakaakkin mutta tässä on tämän hetkinen versio: https://vimeo.com/1192183617 ja tos se scarab logo juttu https://vimeo.com/1192187052
(2.48 MB 672x378 Hcontentupdate1_1.gif)

meni steamin kanssa sukset ristiin niin projekti on tällä hetkellä julkisena itchiossa minne uppailen devlogeja ja makupaloja. demot tulee ennakkoon patreoniin https://minatonomusume.itch.io/minato-no-musume
>>132181 Meinasinkin jo kysyä, että eikö tässä kuussa pitänyt tulla julkaisua. Kyllähän sen arvaa tänä aikana, että kaikki erosisältö on ihme sääntöjen ja säännösten alla.

(2.93 MB 640x480 1.mp4)

(28.58 MB 1080x1920 2.mp4)

(38.47 MB 1920x1080 3.mp4)

Pasilanka 9002 Anonyymi 21.11.2024 (To) 11:22:32 No. 638201 [Reply] [Last]
Pasilanka, lanka pasein Edellinen: >>609092
158 viestiä ja 258 kuvia jätettiin pois.
>>665632 Puuma on jumissa, pyytä keittiötikkaansa apuun
(1.85 MB 498x498 hmm hm.gif)

(432.73 KB 624x463 pas niityl.png)


(1.20 MB 400x302 heihei.gif)

(159.11 KB 989x819 rasittava possu.jpg)

Raportointilanka 329 Anonyymi 14.06.2026 (Su) 20:12:51 No. 669765 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>669453
250 viestiä ja 89 kuvia jätettiin pois.
Olen näemmä taas muuttunut yön aikana tunnetuksi roskapoustittajaksi ;__; V: Joo, edes riksha ei löytänyt sitä bannia nostettavaksi, joten täytyy vain odottaa iipeen vaihtumista.
Muokattu viimeeksi käyttäjän REDACTED toimesta 20.06.2026 (La) 11:14:58.
>>670069 Minä se olin ja pahoittelen toimintaani.
(878.94 KB 800x1000 haapa ja orava.png)

Haapat ovat lortannut siitepölyjä taas ympäriinsä.

(6.63 MB 498x377 diving.gif)

(51.16 KB 447x447 raidat rasittaa.jpg)

Raportointilanka 328 Anonyymi 08.06.2026 (Ma) 10:03:51 No. 669453 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>669145
254 viestiä ja 77 kuvia jätettiin pois.
(79.14 KB 590x332 3994.jpg)

>>669762 Me olisimme voineet päättää olisiko ne sanomiset olleet kummosempia. Selviät nyt vain varoituksella, mutta jatkossa muista raportoida.
>>669747 Itsellänihän ei ole oikeaa elämää. Ei kyllä kuvitteellistakaan. Eikä teeskenneltyä.
>>669758 Käyppä pisullla.

(10.82 MB 498x379 nyt saatana mennään.gif)

(444.27 KB 509x339 psykiatrin rasitus.png)

Raportointilanka 327 Anonyymi 02.06.2026 (Ti) 19:36:50 No. 669145 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>668821
257 viestiä ja 60 kuvia jätettiin pois.
>>669449 Ei, kun mikään ei oo.
>>669450 Makuaisteille voi olla mutta ei ruumiille eikä sielulle.
>>669451 Kuis tollee?

(2.90 MB 720x480 Club~Pasi~.mp4)

Piirto- ja OC-lanka #4 Anonyymi 13.01.2026 (Ti) 20:08:49 No. 661545 [Reply] [Last]
Emmä tijä. Kuulin tämän biisin radiossa autolla ajellessa ja tuli hauskoja mielikuvia. Toteutin sitten jonkun paskan räpellyksen haha. Hirveä säätäminen tuon videon editoimisenkin kanssa, koska olen niin tyhmä. No lorttaan kuitenkin tämän tänne, että saadaan uusi lanka pystyyn. Muistelkaamme vanhaa lankaa >>631204
88 viestiä ja 59 kuvia jätettiin pois.
(687.67 KB 245x200 142.gif)

Eli orava on haisuli en minä. HÄHÄÄÄ!!!!
(2.00 MB 400x224 hakase sakamoto laugh.gif)

>>669344 täysin naurettavaa, kukaan ei ole :3

(49.75 KB 354x328 IMG_0698.JPG)

Anonyymi 04.01.2017 (Ke) 12:17:55 No. 224 [Reply]
Turrilaskenta, moniko tätä nykyään selaa? :3
25 viestiä ja 15 kuvia jätettiin pois.
Ikivanhahomo reporting. Just passing by <3

/t/urrilauttaa on kovin ikävä
>>451
Secondlife ja Kuvalaudan /t/… Aaah….
Holla amigos

(2.22 MB 720x480 murloc.mp4)

Anonyymi 28.06.2025 (La) 17:50:48 No. 650982 [Reply] [Last]
Saneen saneen, tänään sanetetaan...♪♫♪ Yleinen sanetus ja löylynheitto -lanka. Kaljuutusta, vihtomista ja suoraa puhetta lauteilta.
181 viestiä ja 60 kuvia jätettiin pois.
(8.61 MB 455x230 vin.gif)

sanekaljuutinnn~ ♩ ♪ ♫ limasta hommaa laittaa aftershavea ja kosteusvoidetta, naamaan, kun tulee jälkihiki aina sanettelun jälkeen kesällä. ehkä nestemäisempi ja alkoholipitoisempi lozioooneee olis parempi aftershave nytte, jos alkoholi ei pasko ihoa siis. tuossa menossa olevassa nivean balsamissakin bäyttää olevan eikä sekään pistä muulloin kun ihon ärsyyntyessä huomattavasti, niin jospa sen kestäisi. kunnon aqua velvaa ostoskoriin vaan
Sanetus suoritettu. Pesi parran seriffin hajuisilla aineilla. Nyt on lännen menoa.
keskiviikon saneen, video ei liity, paljoa https://www.youtube.com/watch?v=n1TI2udDBl4

(3.30 MB 498x373 tmop tarkistus.gif)

(291.46 KB 640x467 rasittava päivä töissä.png)

Raportointilanka 326 Anonyymi 27.05.2026 (Ke) 22:40:50 No. 668821 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>668511
253 viestiä ja 57 kuvia jätettiin pois.
(1.89 MB 260x264 122.gif)

>>669129 En, mutta itse taitaisit olla tyytyväinen siihen että viestit lakkaisivat?
>>669157 Yllättävän vaikea viesti.

(441.07 KB 800x800 Marmori että veistäjä.png)

(6.52 KB 244x207 harold.jpg)

Anonyymi 06.10.2025 (Ma) 19:51:56 No. 19867 [Reply] [Last]
Lihapullan kuntopyöräilyn päiväkirja. Kirjailen tähän lankaan siis miten edistyy. Tänään oli eka kunnon kuntoilu(yritys). Jaksoin vetää sellaisella ohjelmalla joka pomppii 6 ja 10 vaikeusasteen välillä 8 kilometriä. Keskiopeus oli jotain 30+km/h. Olisin varmaan enemmänkin jaksanut, mutta ajattelin että ei rääkätä kehoa nyt liikaa näin ekalla huitasulla. Tein vaan tämän langan ja katon edistynkö yhtään. Saa toki tsempata pulliaista jos alan laiskottelemaan. Tai vittuilla haha.
65 viestiä ja 9 kuvia jätettiin pois.
Nostin ruhoni taas ratsun päälle vaikka piti pyhittää päivä makoilulle ja istumiselle. Huitasin sitten 67 minuutin sotkemisen ja 31 kilometriä. Kaloreita tuon mukaan paloi 890. Polkemisen aikana katoin tuota mm kisan juttuja. On tuo jääkiekko jännä juttu Suomessa ihmisille.
>>19937 tuostahan saa syödä jo pizun
>>19938 Hmm niin vissiin. No laitan kohta paneroidut possufileet pannulle ja syön ne. Tai eka pitää paneroida ne.

(1.33 MB 854x480 sahtiankka.mp4)

(199.08 KB 800x800 aliisalainen julmuri.png)

(1.65 MB 300x223 pekka puupää.gif)

Uusi ryyppäämisen lanka Anonyymi 16.01.2026 (Pe) 20:38:01 No. 661725 [Reply] [Last]
>>661723 No, voin tehdä. Tässä langassa kilistellään ja kalistellaan, ölistään ja mölistään alkoholin vaikutuksen alaisena nyymien kesken.
166 viestiä ja 24 kuvia jätettiin pois.
>>668995 Keppanaa vai kasia?
>>668995 koko päivän nesteytys jo kasassa, ei tarvii enempää juoda
>>669044 Keppanaa oli.

(1.90 MB 498x441 myy joutaa pataan.gif)

(329.81 KB 434x439 köh.png)

Raportointilanka 325 Anonyymi 21.05.2026 (To) 18:12:11 No. 668511 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>668204
253 viestiä ja 73 kuvia jätettiin pois.
>>668822 pitää varmaan joku lenkki heittää jossakin. ensin huiskuun. ei tiedä koskaan jos tulee mutseja vastaan, jos tiedät mitä tarkoitan.
(16.58 MB 498x423 muikea anja.gif)

>>668823 en tiedä, kertoisitko mahdollisimman yksityiskohtaisesti?
>>668823 Ei kai vain ole tarkoitus mennä reippailemaan?

(952.87 KB 498x371 nuuskjävel rentoutuu.gif)

(132.37 KB 573x800 paini rasittaa.jpg)

Raportointilanka 324 Anonyymi 16.05.2026 (La) 00:00:38 No. 668204 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>667924
250 viestiä ja 78 kuvia jätettiin pois.
(2.70 MB 498x281 misato pen.gif)

>>668506 höpöhöpö niin ei tehdä :3 >>668507 ei ketään naamaan tai muuallekaan :3
En ole taaskaan saanut tehtyä uusia rasituksia.
>>668509 Älä suotta itseäsi rasita.

(1.18 MB 1198x2531 Screenshot_20260206_184555.png)

Anonyymi Admin 08.02.2026 (Su) 18:16:51 No. 13 [Reply]
Ja vihdoin tuo google hyväksyi tuon. https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.nyymi.nyymichan&hl=fi Tuo apk löytyy myös meidän omilta palvelimilta jos ei halua käyttää googlen serviisejä: http://cdn.i-g.me/4385/d8f/ed1g0en8a002188/nyymichan.apk
14 viestiä ja 3 kuvia jätettiin pois.
>>30 Vuokrasi myös maksusi.
>>19 hyvin toimii. tosin kuvat ei suurene eikä niitä voi zoomaa. kaikki postauksen kuvat ei tule edes pikkukuvina näkyviin yms pientä
>>33 Eihän se sitten toimi jos ei voi katsella raporttien kuviakaan kunnolla.

(3.18 MB 498x381 essot.gif)

(82.77 KB 903x618 läskimuikkunen28.jpg)

Raportointilanka 323 Anonyymi 10.05.2026 (Su) 21:38:19 No. 667924 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>667583
257 viestiä ja 80 kuvia jätettiin pois.
>>668206 Ammuttaspa mutkin tommosella sarjatuliaseella.
(94.33 KB 1280x720 mio ridiculous.jpg)

Onko olemassa jotain "knowyourmeme" -tyyppistä sivustoa suomalaisille meemeille?

(1.15 MB 341x250 äyyy.gif)

(315.58 KB 540x399 öyyy.png)

Raportointilanka 322 Anonyymi 05.05.2026 (Ti) 02:32:41 No. 667583 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>667286
254 viestiä ja 66 kuvia jätettiin pois.
>>667908 Oliko koo marketin vaateosaston merkkisipsuja?
(928.04 KB 200x148 269.gif)

>>667918 Ei oo nyt uutta tulossa, joudutte käyttämään vanhoja tai tekemään ihte. Pari hyvää pohjaa on kyllä mutta paskuudeltani en ole saanut niitä rasitettua vielä.

Anonyymi 07.05.2026 (To) 20:31:50 No. 667704 [Reply]
Saako nyymit ristisanatehtävää ratkaistuksi?
5 viestiä ja 3 kuvia jätettiin pois.
Katselin nc mekkomanolon ja ryynärin kuvaa ja niillä on samanlainen nenä....
(3.63 MB 498x498 169.gif)

(2.82 MB 498x498 132.gif)


(75.79 KB 583x601 rasittava bardi.jpg)

(108.78 KB 617x463 g.png)

Nyt soi #38 Anonyymi 07.01.2026 (Ke) 13:33:35 No. 661210 [Reply] [Last]
Genesis - I Can't Dance https://www.youtube.com/watch?v=hGI2d31M7Ns Edellinen: >>651752
248 viestiä ja 155 kuvia jätettiin pois.
(11.91 MB 640x474 257.gif)

(250.08 KB 657x530 genesis.png)


Anonyymi 05.02.2024 (Ma) 23:50:40 No. 619200 [Reply] [Last]
Mitä olette katselleet viime aikoina? Siis elokuvia, sarjoja, dokumentteja, videoita ja vastaavia yleisesti. Itse olen katsonut nyt Werner Herzogin tuotantoa. Aguirre oli todella hyvä ja Little Dieter Needs to Fly oli mielenkiintoinen. Fitzcarraldo ja sen elokuvan tekemisestä kertova dokumentti (Burden of Dreams) oli taas ehkä vähän tylsiä, mutta kuitenkin samaan aikaan kiehtovia. Aikamoinen työmaa oli sen elokuvan teossa. Herzogilta on vielä ainakin pari dokumenttia mitä tulen katsomaan.
91 viestiä ja 33 kuvia jätettiin pois.
>>667459 Tehdäänkö anosta rukkaset?
>>667475 Vompatista tulisi varmaan hyvät rukkaset.
(5.63 MB 498x498 nagumo shocked.gif)

>>667624 vompoista ei tehdä rukkasia :3

(6.96 MB 450x336 tota kun pääsis.gif)

(81.51 KB 550x383 rasittavaa mopolle.jpg)

Raportointilanka 321 Anonyymi 29.04.2026 (Ke) 16:12:03 No. 667286 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>666946
250 viestiä ja 96 kuvia jätettiin pois.
vittu siellä ollaan kovas snookeris
Jaaha.
>>667578 No niinpä.

(779.62 KB 250x188 ai vittu.gif)

(164.55 KB 960x763 rasittava turisti.jpg)

Raportointilanka 320 Anonyymi 23.04.2026 (To) 05:06:26 No. 666946 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>666627
261 viestiä ja 86 kuvia jätettiin pois.
>>667279 >>667280 >>667281 höpöhöpö :3
(1.89 MB 260x264 122.gif)

Ja sitä uutta lankaa jo......................................

Raportointilanka 319 Anonyymi 15.04.2026 (Ke) 14:34:16 No. 666627 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>666290
257 viestiä ja 63 kuvia jätettiin pois.
>>666942 Saadanko arvailla? Tuliko 271 kilometriä vuoristoteitä, 15 km kaupunkiajoa, takapuoli on hellänä mutta ei faijatuksesta enempää, sinua ei nähty nakuranalla, koska piilopaikkasi oli erinomainen, Beniniläiset siirtolaiset yritti kaupata kadulla helminauhoja ja sutkaisit siitä työkaverille vitsin ja kahvilassa ihanat Carmen ja Manolita kilpailivat kumpi pääsee pyörän kyytiin? Hälvenikö sumu, että saadaan lisää kuvia?
(2.84 MB 540x303 295.gif)

>>666943 Arvaillaan sit siinä seuraavassa langassa.
Huonenta, hyymit.

(410.19 KB 700x714 paskaa2.jpg)

Anonyymi 01.02.2024 (To) 12:48:12 No. 38829 [Reply]
Olisiko (edes normoilla) ideoita, että mistä voisi löytää kavereita? Ei kiinnosta paskan vertaa keskustella mistään videopeleistä, rappiotuben julkkiksista (oli sitten ulkomaalaisia tai suomalaisia), somesta, säästä jne. Haluaisin keskustella ideoista tai vaikkapa filosofiasta. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että pitäisi toivottaa viinapirut tervetulleiksi. Seinille puhuminen, psykoosin laukeaminen tai vaikka mania olisi enemmän kuin tervetullutta. Olen kuitenkin sen verran tyhmä, että mihinkään Mensan jäsenkokouksiin ei ole asiaa. Sieltä olisi saattanut löytää jonkun Gandalf kaveruksen, joka keräilee ötököitä harrastuksekseen.
11 viestiä ja 1 kuva jätettiin pois.
>>38843 No sitten kannattaa pitäytyä luonnontieteissä.
>>38843 Luonnontieteethän nimenomaan nojaavat oletukseen realismin todenperäisyydestä. Se on yhtä arpapeliä koko homma.
(150.01 KB 519x513 IMG_9628.jpeg)

Voisin ehkä olla kiinnostunut meilinvaihdosta kirjallisuuteen ja filosofiaan liittyen. Toki en tiedä etsitkö edes suoraan jotain jolle viestitellä. Luen tällä hetkellä stoalaisesta filosofiasta kertovaa teosta. Tulevaisuudessa tarkoitus lukea mm. Spinoza, Hegel, Schopenhauer, Nietzsche jne. Paljon on kirjallisuutta mitä haluan tässä elämässä lukea.

Raportointilanka 318 Anonyymi 09.04.2026 (To) 20:52:22 No. 666290 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Pääisiäisanoosio eli ei jaksa loppua vielä-painos. Edellinen: >>665863
252 viestiä ja 84 kuvia jätettiin pois.
>>666623 jos joudut maksaa mätkyjä niin etpä tiedä ellet käy sieltä katsomassa.
>>666624 en minä niitä saa
>>666623 Mietin tota että kun sinne tulevista posteista tulee ilmotus sähköpostiin että on viesti tullut niin seuraako tavalliset ihmiset muka jatkuvasti sähköpostiaan? Tuntuu että ton systeemin on suunnitelleet ihmiset, jotka tekee sähköpostihommia työkseen ja luulee, että kaikki on jatkuvasti naama kiinni sähköposteissa, vaikka oman kokemukseni mukaan suurin osa ihmisistä ei käytä sähköpostia muuhun kuin johonkin tilien luomiseen ja nettiostosten yhteydessä. Ainakin oli uutisissakin jotain juttua että joltain oli jäänyt jotain viranomaisposteja huomaamatta, kun ei ollut sähköpostiaan kyttäämässä jatkuvasti.

(1.04 MB 2312x1734 munat1.jpg)

Anonyymi 04.04.2026 (La) 15:20:58 No. 665951 [Reply] [Last]
Suuri pääsiäismunalanka! Jossa postaan munani(En sitä! Orava hyi!). Tänne voi postata myös omia muniaan ja niiden yllätyksiä, jos niitä on jaksanut ostella. Kaupassa ei ollut kuin kinder ja ryhmä haun muna. Tai no oli siellä joku Ronin(ei se koira) muna, mutta ärsyttävä juutubettaja.
88 viestiä ja 47 kuvia jätettiin pois.
>>666606 No kai se on pakko. >>666608 Meemitaikuus on mennyt liian pitkälle.
>>666607 Kaipa sellasia pystyisi itsekin tulostamaan?
Noniin, hyvä lanka oli! Ensi pääsiäisenä uudelleen.

(378.77 KB 220x165 en jaksa enää.gif)

(302.42 KB 600x462 ClipboardImage.png)

Raportointilanka 317 Anonyymi 03.04.2026 (Pe) 13:25:20 No. 665863 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>665537
256 viestiä ja 82 kuvia jätettiin pois.
>>666286 Tonne rullien ja levyn väliin vois heittää: https://www.youtube.com/watch?v=V247-9seLaw
>>666282 Einespaska on kyllä aika kallista, ei semmosta kannata syödä jos haluaa rahaa säästää juomiseen.
(1.16 MB 498x281 ecchan matsuri kertoo.gif)

>>666286 m'emme heitä :3

(232.26 KB 1080x1920 IMG-20260407-WA0003.jpg)

Anonyymi 09.04.2026 (To) 06:09:01 No. 666247 [Reply]
Join just kaks shottia käsidesiä
5 viestiä jätettiin pois.
>>666247 hörppääppä

(610.79 KB 1024x768 127662375479.jpg)

Stiletit Anonyymi 15.06.2010 (Ti) 20:42:35 No. 9061 [Reply]
Hei /n/.

Toivoisin teiltä kokemuksia stileteistä, siis niistä sivulta ponnahtavista. Katselin teräasekeskuksen sivuilta, jossa oli >9000 vaihtoehtoa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään kokemusta, ovatko nämä edes jousella nopeasti avautuvia?
Ai niin. Miten Suomen laki suhtautuu asiaan?
23 viestiä ja 4 kuvia jätettiin pois.
tilasin teräasekeskuksesta napista aukeavan mutta yllätykseksi nehän vaan dropshippasi sen jenkeistä ja jouduin odottaa joku 3 viikkoa...
>>9061 Joskus yli 10 vuotta sitten tilasin sellaisen netistä, jokin suomalainen pulju niitä myi. Sitten leikin kovista sellaisen kanssa omassa pierukuutiossa kunnes kyllästyin siihen ja laitoin sen työkalupakkiin odottamaan käyttöä.
>>9062 Vaan jos se tulee suoraan ulos kädensiasta työntymällä. Tollanen joka tulee sivulta on laillinen. Tosi hyvä laki!

(789.03 KB 799x1090 elf46.png)

Anonyymi 04.04.2026 (La) 21:16:04 No. 665991 [Reply]
Oho tää on vieläki olemassa.
5 viestiä ja 1 kuva jätettiin pois.
>>666026 Onse mutta vain mutsichanissa.
>>666027 Niin, mutta miksei se olis olemassa?
>>666028 Käy matka mutsichaniin, jos selviät sinne ehkä hew kertovat...

(4.85 MB 498x374 ryyppää.gif)

(357.60 KB 608x601 rasittavat kajarit.png)

Raportointilanka 316 Anonyymi 27.03.2026 (Pe) 22:00:19 No. 665537 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>665215
248 viestiä ja 82 kuvia jätettiin pois.
>>665855 Vitun karvaturri, jo pelkkä mutsiksi tunnistettava käsi ja aikaleima riittäisi, olet pelkkä valehteleva läski kaulapartainen faija.
(1.25 MB 1314x611 asd.png)

(3.59 MB 171x200 140.gif)


Ulkoilu- ja liikuntalanka 8 Anonyymi 10.10.2025 (Pe) 12:22:26 No. 656629 [Reply] [Last]
Ylös, ulos ja liikkeelle! On kaunis päivä ja hyvä sää n_n Edellinen: >>652208
248 viestiä ja 127 kuvia jätettiin pois.
>>665711 vammasella meni huolella ihon alle kritiikki tappofantasioista
>>665714 tapa ittes
Minun on mentävä kauppaan

Raportointilanka 315 Anonyymi 21.03.2026 (La) 10:27:04 No. 665215 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>664913
255 viestiä ja 78 kuvia jätettiin pois.
>>665534 Liekö (kehitys)vammaisilla muka kiinnostusta ohjelmointiin?
>>665541 miksei olis?
>>665541 Mä olin lukiossa suorittamassa yhtä ohjelmointikurssia kehitysvammaiskoulussa, kun niillä oli semmonen ja meillä oli semmonen koulujen välinen vaihtosysteemi, että käytiin yhden jakson aikana eri kouluissa suorittamassa valinnaisia kursseja niin sai kaikkien koulujen kursseista valita mitä halusi. Jos niillä ohjelmointia siellä opetettiin niin kai ne kehitysvammaset semmosesta sitten on kiinnostuneita.

Raportointilanka 314 Anonyymi 15.03.2026 (Su) 21:19:56 No. 664913 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>664586
256 viestiä ja 72 kuvia jätettiin pois.
ootte kyllä yksiä geishakuulan työntäjiä
>>665213 On. Ihtellä nykyään leathermanin bond melkein aina mukana kun ryö- ja kotihommissa joskus pihdit on ihan kätevä olla. Jostain alesta 50 euroa ja oli kevyempi ku minun aikaisempi leatherman niin tykkään siitä. Vähän välillä kuumottelee kun ainakin kaupunneissa miliisit ovat vissiin alkaneet nipottamaan ryökaluista sun muista ku neekerit ja itämaantietäjät puukottelee toisiaan haha. Kiinan jutku sai kans myytyä tuommosen monitoimiveitsihässäkän missä nuo ryökalut on vaihdettavia, toki vaihtokalut on hinnoteltu sellaseksi, etten niitä oo paljon ostellu. Ihan kätevä ku saa mukaan kynsisakset, pinsetit ja paskan kuulakärkikynän. Tuostahan saa kans puukot ja muut terät pois, niin pitäisi olla myös fasistiturvallinen.
>>665221 se omn huuurri näimn,,,on täysim ennekm kululmatonta etä perussuolaset olis väki valstasia tapa ja ammti rikolllsia

(106.87 KB 736x511 pasi, tyttö ja kirja.jpg)

Anonyymi 23.12.2023 (La) 09:45:47 No. 614781 [Reply] [Last]
Mitä luet? Itseä himoittanut ostaa nuo noiturikirjat 1-8, mutta hinta hieman pelottaa. Käytettynä hyväkuntoisena(k3) noin 180 euroa. Onko kukaan lukenut niitä? Onko hyvää luettavaa. Tällä hetkellä itsellä Cthulun kutsu ja Silmarillion kesken, mutta tekisi mieli lukea jotain erilaista välissä.
168 viestiä ja 46 kuvia jätettiin pois.
(260.86 KB 670x1024 lortin peittämä hämis.jpg)

egmont on alkanut julkaista marvelin klassikko-tarinoita (esim. frank millerin daredeviliä) pehmeäkantisina ja sellaisella paperin laadulla mitä käytettiin vielä pari vuosikymmentä sitten, varmaankin syystä että ne on suhteellisen edullisia painaa. aloitin lukemaan kravenin viimeistä jahtia, puolet luettuani ihmettelen kyl miksi tästä pidetään niin paljon. kai se oli siistein juttu ikinä jos sen luki lapsena ekan kerran
>>614781 Juuri lueskelin Mihail Buglakovin Kohtalokkaat munat. Seuraavaksi arvelin tuon Clive Bakerin Hellbound Heartin lueskella. Ei ole kovin pitkä mutta kovin ovat kehuneet. >>614786 Onko tullut koskaan Hellboy sarjiksia lueskeltua? Suht mallikkaasti piirretty ja tarinakin on sopivan mukaansa tempaava hassuinen hahmoineen.
>>665190 kyl, sen pääsarjan ja hellboy in hellin jotka löytyy niteinäkin. netistä joskus bprd: devil you know joka on käsittääkseni (tai ainakin silloin oli) päätös sekä hellboylle että bprd-sarjoille. ihan jees mutta ite kyllästyin jossain välissä

(889.34 KB 921x561 lihapullaraati.png)

(416.96 KB 720x720 ClipboardImage.png)

Lihapullien levyraati Anonyymi 13.03.2026 (Pe) 18:47:15 No. 664779 [Reply]
Nyymärin levyraati, mutta 50% maksimit lihapullaversiona. Poustatkaapa J. Karjalaisen (mustat lasit, yhtyeineen, electric sauna, mikä vaan) joku biisi mistä pidätte syystä tai toisesta. Itelni https://www.youtube.com/watch?v=9Yz1TmBYzQA tämä koska kuulin sen ekan kerran Sinuhe Egyptiläisen (se kirja) lukemisen jälkeen ja ymmärsin tietysti heti mitä siinä meinataan. Ja muutenkin on ihteni mieleen, ei ole semmoinen perus hilpeä poppibiisi vaan synkeää pörinää. Tai jotain. En edes tiedä millä soittimilla nuo vonkunat tehdään mutta olenkin paskaa.
10 viestiä ja 1 kuva jätettiin pois.
(120.48 KB 400x400 ClipboardImage.png)

Joku muu saa keksiä seuraavan aiheen. Kunhan liittää poustaukseen mukaan kuvan lihapullista tai -pullasta. Uuden voi keksiä aina sitten kun edelliseen ei enää tule vastauksia tai kukaan ei vastaa mitään, haha
(187.26 KB 647x622 Kalakalle-lihapullat-2.jpg)

>>664934 katsotaas. jos postaassimme lemppari tai muuten hyven elokuvatunnarin niin ehkä siitä sais praatattavaa. postaan myöhemmin kun en osaa just nyt päättää
(1.08 MB 904x802 ClipboardImage.png)

>>665064 En ole elokuvien ekspertti, kineman konnössööri niin ei oikein tule mieleen mitään, eikä mitään terminaattorithemeäkään kehtaa postata niin mennään monty pyyttonilla: https://www.youtube.com/watch?v=TJWHDdhq1CI Vielä joku kökkö vhs-rip varmaan, haha. Tuo on vaan tuommoinen mieleenpainunut töttöröö-töräys.

(1.41 MB 498x388 spring.gif)

Raportointilanka 313 Anonyymi 09.03.2026 (Ma) 01:19:40 No. 664586 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>664278
258 viestiä ja 82 kuvia jätettiin pois.
>>664911 Kelamassit takas peritään, kun ihtensä työllään elättää.
Pesettekö koskaan hampaita? Ihte lopetin hampaiden pesun iltaisin naapurin valitettua veden laskemisesta hiljaisuuden aikana.

(104.14 KB 616x353 MWCs.jpg)

My Winter Car Anonyymi 13.03.2026 (Pe) 21:02:29 No. 132153 [Reply]
Lanka My Winter Car videopelille. Oletteko pelanneet ja mitä mieltä te olette olleet?
en ole, en tiiä
(1.08 MB 1920x1080 4164420_20260104141734_1.png)

olen. hyvä peli. nyt tuli saavutukset, voi saavuttaa. hyvä.

(1.39 MB 326x256 ruokahetki.gif)

(460.10 KB 1388x1041 nuuteli.jpg)

Ruokalanka #4 Anonyymi 19.08.2025 (Ti) 19:03:00 No. 653892 [Reply] [Last]
Ruoka-aineiden nauttimis- ja näläntunteenpoistamisraportointia. Kulinarismia ja mikroeineksiä. Tein beef mama nuudelia, johon laitoin sekaan seesaminsiemensiä ja ruohosipulia. Yksi kantarellin kantakin eksyi sekaan. Nyt on gourmet.
250 viestiä ja 66 kuvia jätettiin pois.
>>664790 Uijuijui, no nyt on!
>>664790 millanen kalja oli? maistuiko sakelta yhtään? >>664791 no tää pitzakokki ei ainakaan ole normie
>>664791 Omenasta on moneksi, possuruokiin esim, mutta mihin hapanta ja makeaa voisi laittaa. Aina voi vähän testailla. >>664793 Ei maistu sakelta. En ole hyvä kuvailemaan näitä, mutta semmonen kepeän rapsakka.

(1.95 MB 498x359 huishuis.gif)

Raportointilanka 312 Anonyymi 03.03.2026 (Ti) 17:43:07 No. 664278 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>663944
254 viestiä ja 85 kuvia jätettiin pois.
(115.74 KB 1462x991 smu.jpg)

>>664581 Pottasuu.
Liiriluuri liikaa puuroo, Rekun riihi remmantuu Isäntä on melkein kuuro, emännällä tuppisuu
>>664583 mm, näinhän se on

(1.62 MB 393x302 ehkäpä kevät.gif)

(116.03 KB 640x313 rasittava käärme.jpg)

Raportointilanka 311 Anonyymi 25.02.2026 (Ke) 09:14:14 No. 663944 [Reply] [Last]
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>663638
258 viestiä ja 62 kuvia jätettiin pois.
(1.89 MB 260x264 122.gif)

Ja sitä uutta lankaa jo...............................
(30.53 KB 90x128 joujou.gif)

>>664264 En muista. Etin jotain ihan muuta joskus ja otin talteen siinä sivussa.

Top Refresh
Forms
Delete
Report