/b/ - Arvaamaton

Harrastuksiini kuuluu juna-aikataulut ja OnlyFans

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(936.72 KB 500x281 teapot.gif)

(1.32 MB 498x234 kahv.gif)

(2.19 MB 498x280 rin-shima-yuru-camp.gif)

Kuumajuoma-lanka 16 Anonyymi 11.12.2025 (To) 23:35:23 No. 659827
Ruvatellaan ja rallatellaan nyymien völjyssä kuumien juomien äärellä. Saapui sopivasti lähetys joka sisältää uusiakin tuttavuuksia, nyt kuitenkin kupissa Aroma Tean appelsiini-rooibosta. Edellinen: >>649268
>>667460 Presidenttiä pannujauhatuksella, oisko sitten tuttavallisesti pannu-pressaa, kansainvälisesti pan press.
>>667464 höhö
>>667463 huono tapa
>>667466 Kuinka niin?
>>667467 kylhän tarkoituksellinen harhaanjohtaminen aika ikävää on
>>667469 Riippuu kontekstista.
hörppäsin veriappelsiini-rooiboksen, eikä siitä sen. noin muuten olen juonut liikaa kahvia viime aikoina, anteeksi. täytyy laittaa kahvit, teet ja muut haudukkeet tasapainoon
>>668337 Onkohan jokaiselle kaivolle oma kuuma juomansa?
>>668392 en tiiä
cahweh, hja! meeschther brouwniweh hcacesch natchurwalwy shpisched hgingherbredh cackhwueh :3
(1.48 MB 2826x2415 1000001063.jpg)

(464.69 KB 2345x1141 1000001062.jpg)

Myöhäishuomenta-päivää Paulig Tokyo roast maistuu ihan kivalta vaikka tummapaahtoisten ystävä olen. Haksahdin kiireessä tämmöiseen Jannupatukkaan. Jos olisin lukenut sisälmyksen, niin olisi jäänyt kauppaan. Ei tämä pahan makuinen kauramötkylä ole, mutta voita se olla pitää. Tunnen nälän vain yltyvän tätä nävertäessä.
>>668536 Luin tosta että: välipalatukka. Jäi varmaan noista vesilinnuista päälle.
English breakfast teetä johon laitoin hunjaa ja maitua
(45.84 KB 356x200 ryys.gif)

Kuuma kaakao ja syömisiksi raparperipiirakka.
>>668813 oliko vaniljakastiketta laittaa
chavez, hja! bahnnogagckhwuah mahnsschegwahilwolwah :3
>>668909 oispa bachnu kaku. juon kahvea ilman pannukakkua.
vähän kahvia vähän
Golden Catherine tumma paahtoa menee nytten
>>668982 Käske meneen meilläkin.
>>668983 ei kukko käskien mene
>>668984 Menee jos kunnolla käskkee nih
>>668985 ei mene
english breakfast, forsman. enpä voi sanoa pitäväni
>>669231 Se oli muistaakseni aika pahaa. Forsmanin luomu english breakfast on ihan ok, mutta ei mikään kummoinen. Mulla on nyt sitä sekaisin darjeelingin kanssa 50-60 ja se on aika hyvä sekotus.
>>669258 juu, tää on sitä luomua justiinsa. en tiiä, breku ei vaan maistu mutta halvahkoakin earl greytä voisi juoda litratolkulla. pitäs kokeilla assamia
Rainbowin vihreää pussiteetä, melkoista vuosikertaa kun ei Rainbowia taida enää saada kun sen kaikki nyt Cooppia. Taisi vesi lämmetä vähän liikaa, niin hyvä ettei ollut mitään arvokasta hienoa irtoteetä, hukkaan olisi mennyt näillä haudutustaidoilla. Jos jotakuta silti harmittaa, niin soittakoon teepoliisin, että tulee tekemään teepidätyksen ja laittaa minut teevankilaan teeasentoon katsomaan Yle Teemaa kunnes parannan tapani.
Tänään tesmissä liðlin gold tumma paahto kahvée. Ihan hyvän oloista. Aika samanlainen kuin kulta katriinan kolmos paahto. Pehmeämpi ja laihempi kylläkin. Ehkä tätä voi ostaa jatkossakin jos pitävät hinnan siinä ~6.50 euron kohdilla.
ihtellä just nyt juhlam ja britakakkua. kahvi valmistu ihan hyväks ja kakun päällä on paksu kerros marenkia, en fanita sitä hirveästi mutta muuten hyvä kaakku
keitin pitkästä aikaa iltapäiväkahvit ja söin pullavapitkoo
>>669365 oliko sellanen missä on hilloa ja vaniljakreemiä? itten makuun ne on vähän överimakeita
>>669383 joo sellanen kuningatarpötkö. en oo pitkään aikaan syöny ja oli ääsmarketissa alennuksessa niin ostin. kyllähän toi aika makeeta on, mutta ei sitä tarvi koko pötköö kerralla vetää.
cahwueh, hjah! tschogolaawuahnilyamoffenschweh :3
Twinings English Breakfast pussitee. Nawosteltavana keskinkertainen Elovena välipalakeksi makuna Proteiini, mitä hemmettiä.
>>669626 Miltä se Proteiini maistuu?
>>669627 Maku ei nouse esiin, kun nää Eloveenat on täytetty lisätyllä sokerilla. Hyvä että edes keksinen maku maistuu. Tee oli ihan hyvää.
(165.54 KB 392x386 cirny.png)

iltakahvilla, särvimenä corny milk-patukka, aika hyvä yhdistelmä
nyt sitä kahvia ja raparperse-piirakkaa
>>669984 kahvit-taa-aa, brew it every dayyay~
Olen nyt viimeaikoina läskeillyt ihan liikaa ja varsinkin tässä parina päivä sairaana ollessani läskeillyt ihan helvetisti. Nyt saa riittää, luostari kutsuu taas!! Kasviksia ja kärsimystä!!
>>669989 Kuntopyöräilemään siitä!
Gulda-Gattoriinaa ja Pandan valkosuklaata, nams.
>>669989 Olin näköjään niin kovassa paskatuksessa että olin postannut tämän tänne. Pyydän anteeksi.
>>670209 ei se haittaa
cahwuih, hjah! htroohben cehschzäboschtwon manschweckha- gackhwuah :3
(2.65 MB 498x498 221.gif)

>>670292 Suomex?
(2.73 MB 1600x1200 ClipboardImage.png)

(1.45 MB 1440x1440 ClipboardImage.png)

>>670305 Tommonen kesäbostoni näyttää aika hurjalta leivonnaiselta.
>>670357 joo, mut oli muistaakseni yllättävän kevyen oloista läskipullaksi


Forms
Delete
Report
Quick Reply