/b/ - Arvaamaton

Harrastuksiini kuuluu juna-aikataulut ja OnlyFans

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

Ulkoilu- ja liikuntalanka 9 Anonyymi 02.04.2026 (To) 11:49:26 No. 665790
Ylös, ulos ja liikkeelle! On kaunis päivä ja hyvä sää n_n Edellinen: >>656629
(5.42 MB 1632x1229 ClipboardImage.png)

(5.13 MB 1229x1632 ClipboardImage.png)

(2.91 MB 1229x1632 ClipboardImage.png)

(4.57 MB 1632x1229 ClipboardImage.png)

(4.73 MB 1229x1632 ClipboardImage.png)

0joo kävin vähän pötköttelemässä metsässä. Tuo hyttysverkkonen on ihan hyvä. Vähän pitää varmaan hienosäätää jatkossa. Riippumattokin oli vähän sinnepäin. Kiva keli muuten lyllertää mutta niin forsyth kuivaa että metsänpohja ihan ratisee ja pöllyää kun siinä astelee, kengät ja lahkeet ihan pölyssä sitten.
Kävin äsken kaupassa pitkästä aikaa, kun onnistumaan käymään suihkussa, että kehtasi. Juopuneetkaan eivät hyökänneet.
>>668978 Aika näköestävä verkko. Onko noita hyttysiä vielä edes? Mun kimppuun kävi tänään mäkärät kun olin ulkona. >>668988 Mitäs ostit?
>>668991 Kyllä pari hyttystä koitti imeä, imeä, muuten aika hiljaista vielä paria kärpästä lukuunottamatta. Joo aika tiivis tuo on, ei paljoa erota mitään läpi.
>>668991 Tykötarpeita ja herkkuja.
(271.38 KB 998x1610 1000001141.jpg)

Olipas tänään kiva aamupyöräily, kun koululapset oli pois tieltä. Tuuli kasvoilla, linnunlaulu korvissa ja mieli aatoksissa sai mennä pitkin lähitienoita parikymmentä kilometriä
>>669121 noinko sää menit sielä?
(3.54 MB 498x278 viuhvauh.gif)

Ylös, ulos ja liikkeelle! On kaunis päivä ja hyvä sää n_n
>>669122 Itse poljin pikajalalla, aseet pysyivät kotona, anovormu vaatteena, kulmat vähän kurtussa.
>>669127 Kurttukulma konkeloija, kotona koneet kaapeissansa... Pikajalka polkevainen, anovaatteet aattehensa...
>>669123 Istun mieluummin kotona koneella.
(3.23 MB 2312x1734 latvusto.jpg)

(2.89 MB 1734x2312 suurmutsin kaatama puu.jpg)

(2.89 MB 2312x1734 huumeita.jpg)

Kävin lyllertämässä ulkona pari tuntia. Otin muutaman kesäisen kuvan.
Jouduin tänään ulos päivällä ja se oli kamalaa. Suosittelen odottamaan myöhäisiltaan tai syksyyn ennen ulostautumisia, jos suinkin mahdollista.
>>669173 Kivan vihreitä kuvia. Noissa on sitä >kesä-tunnelmaa
>>669173 tuntui tuossa yks päivä että yks polku oli kasvanu lähes umpeen, vaikka kyllähän siinä aina on risuja ollut törröttämässä. vaikuttaa paljon kun lehdet kasvaa melkein yhdessä yössä
(1.73 MB 478x498 kancollepump.gif)

painostava ilma, vaan oli tossa yks päivä pahempikin. jotenkin tuntuu että matalapaine tekee hengittämisestä just sen verran hankalampaa ettei sitä voi olla huomaamatta. onkohan yleistäkin?
>>669495 Jos oletkin astma-anos.
(5.14 MB 498x373 onkohan noin.gif)

>>669496 niin, miten lienee. kävin joskus lääkärissä hengitysongelmien takia, sanottiin testien jälkeen että keuhkoissa on "kiinnikkeitä", ei täsmennystä. myöhemmin aivan muussa yhteydessä terveystarkastaja sanoi tietoja plärätessä että sullahan on astma notta heitäppä tupakointi pois. en osannu heittää mutta oireet loppui silti kauan ennen kuin viihtin laihuttaa tai lopettaa
>>669508 Hähää, irtokeuhko!
Ylämäki alamäki ylämäki pyöräily suoritettu. Huhhuh kylläpä paskattaa.
>>669586 Olitko metsäteillä?
paskattaa kun on lauantai ja paistaa aurinko ja on kesä ja lämmintä ja pihalla immeisiä ja kaikkea niin en varppina lähde tänään mihinkään
>>669680 sehän on paras aika mennä
(15.47 MB 640x480 179.gif)

Olin tosnoinni katkomassa kasvia ja unohdin että ikkuna oli auki. Onnexi ulkona sataa eikä ketään hillu pihalla, muuten ois kyllä selkeästi lemunnut ulos asti. Huhhuh.
>>669683 miks se olis haitannu, sähän kasvatat mansikoita
>>669684 naapurit voivat olla köyhiä ja kateellisia
(2.84 MB 540x303 295.gif)

>>669686 oletko kunnon kylteri, nyymilaakson kroisos?
>>669683 Huomasin vasta että meni väärään lankaan. VITUN VITTU!!!!
(1.45 MB 498x278 tanssattaa.gif)

Ylös, ulos ja liikkeelle! On kaunis päivä ja hyvä sää n_n
>>669777 Istun mieluummin kotona koneella.
>>669778 kokeile tänä vuonna jotain uutta
>>669779 Mieluummin en.
>>669779 Voisi joskus olla ihan mukavaa istua metsässä järven rannassa koneella, mutta se olis aika vaivalloista raahata sinne kamppeet ja riskialtistakin, kun voi säät vaihdella.
(1.84 MB 363x306 smoke3.gif)

>>669781 Tee se jo tänään, tee jotakin mahdotonta...
>>669800 läppäri suhahtaa mukavasti muovipussiin ja reppuun jos alkaa sataa :3
(328.88 KB 200x145 hehe.gif)

>>669800 Ryyniläppärin saa aina kysymällä.
>>669800 >>669814 Ei kannata ääii-bottiverkkoa ottaa.
>>669800 Ite mietein joskus ostavani kunnon tablettitietokoneen jolla olisi voinut pelata baldursgate 1-2 metsässä riippumatossa mutta en tietenkään saanut aikaiseksi. Kirjanlukuharrastuksen aloittamista uudestaan taas vuosien jälkeen olen harkinnut viime aikoina mutta saas nähdä tuleeko siitäkään mitään.
>>669816 tabletit on kyl vähä 0/5 laitteita, mutta toki varmaan kätevämpi kuin läppäri metsässä
>>669813 >>669814 En mä halua mitään paskaläppäriä jossain kannon päällä käyttää vaivalloisesti. Jos siellä metsässä olisi koneella niin pitäis olla ihan kunnon setit niinkuin kotonakin.
>>669825 sylissähän sitä kuuluisi pitää siellä
>>669825 osta hyvä läppäri
>>669825 Mist tiiät onks ees paska?
>>669843 >>669847 Kaikki läppärit on paskoja.
>>669848 on niitä hyviäkin
(1.73 MB 478x498 kancollepump.gif)

ulkona oli sopivat 15 astetta ja vähän liian kova tuuli. eipä näkynyt taaskaan mitään jännää. niin no yhtenä päivänä oli kyy keskellä tietä, noiden luigertelua vois joskus kuvata muttei koskaan tule nähdessä mieleen
>>670239 Ootko luikero, liero lollero?
>>670240 vähä


Forms
Delete
Report
Quick Reply