/b/ - Arvaamaton

Harrastuksiini kuuluu juna-aikataulut ja OnlyFans

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(10.82 MB 498x379 nyt saatana mennään.gif)

(444.27 KB 509x339 psykiatrin rasitus.png)

Raportointilanka 327 Anonyymi 02.06.2026 (Ti) 19:36:50 No. 669145
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>668821
(817.49 KB 1041x1388 pensseli.jpg)

(614.63 KB 1041x1388 pensselin nc.jpg)

>>669136 Testailin nyt tuota ostamaani vempelettä. Vähän anomainen tuli haha. Olisi pitänyt ehkä testata johonkin isompaan ensiksi. No ihan hyvä ensimmäiseksi yritykseksi kait.
>>669146 noniin, mihin tarkoitukseen veheje pääsääntöisesti tulee?
>>669147 Lähinnä yleiseen huvittelupuuhasteluun. Kyllä mä tolla välillä korjailenkin asioita mihin tuo on hyvä. Aattelin aluksi kaivertaa pasin, mutta ei mulla ollutkaan kotona mitään hyvää puupalikkaa mistä tehdä.
>>669148 Kohta on puusta mutsi...
(94.14 KB 480x356 anokurt koffbain.png)

Pitäs tehä kauhia postausläjä nytsoilankaan missä olisi ainakin sata biisiä mutta ei jaksa. Sitäpaitsi masentaa kun kuuntelin tuossa nirvanaa niin en kuunnellut enkä tule koskaan kuuntelemaankaan nevermind-albumia sateisena syysiltana hyvän mutsiyden kanssa sängyllä pötkötellen (ihan vaatteet päällä nih). Paska. Tosin ehkä olisin ollut siihen vähän liian nuorikin, nevermind kuitenkin julkaistiin -91 ja vaikka silloin levyjä kuunneltiin montakin vuotta julkaisun jälkeen niin silti. No yläasteikäisenä olisi voinut vielä. Mutta minähän olin silloin tuore, höyryävä läjä paskaa. Nyt olen kuivahtanut jne. haha
>>669150 Laita joku
>>669150 Et kai sä nyt sataa biisiä voi yhtä aikaa kuunnella?
>>669153 Ei heikoille.
(4.48 MB 1046x618 ti.webm)

>>669153 >>669154 näinkö pistät soimaan?
>>669153 Ihmisellä on sata korvaa ja yksi suu ja siinä suhteessa pitää heidän musiikkia kuunteleman.
>>669149 Anolo Manoloinen Askeetikko aikamoinen Lähti mutsia veistämään Puista mutsia muovaamaan Laati lantiot tammipuusta Rinnat rannan raidoista Kuusen pahkat kannikoiksi Pihan pajut kassapääksi Veisti silmät sinisiksi Kaunihiksi muodon vuoli Saipa emännän valmihiksi Puisen puolison puurtua Vaan ei saanut elohon Osannut ei olevaiseen Kova oli ihon pinta Karkea kaarnan puoli Kantoi siihen uhriloita Lahjaksilla lepytteli Vaan ei käynyt kulkemaan Herännyt ei liikkumahan Sanoi silloin Anolo Mies loihe lausumaan "Kuule Taatto taivaallinen, Ukko ylinen herra, Herätä puinen mutsi Elo puuhun puhalla" Vaan eipä vastannut Ukko Herännyt ei hirsinainen Silloinpa läksi Anolo Käymään Kaanin kankahille Luokse laakson nimettömän Tuli tuolta kasuaari Kokko liioin lennoton Katsahtihe kulkijahan Kiertolaiseleta kyselevi Aikomuksia arvelevi "Mitä etsit Manoloinen Mitä vailla vaellat?" Siihen vastas Anolo, Askeetikko aikamoinen: "Läksin mutsia veistämään, Emännän ehomman laatimaan. Mietin miten eloon saisi, Mistä tiedon tähdellisen." Vastas kolkko kasuaari, Kohautti lintu lieto: "Enpä tuota tiedäkänä, Liioin en välitäkänä" Saapui silloin Jonnehainen, Joutui haiseva maitoparta "Mitä haeskelet, Manoloinen Mikä sai läjän lähtemähän?" Siihen vastas Anolo, Silloin sanoiksi virkki: "Läksin mutsia veistämään, Emännän ehomman laatimaan. Mietin miten eloon saisi, Mistä tiedon tähdellisen." Vastas siihen Jonnehainen, virkki lättähattu joutava: "Tuonelta tiedon saisi, Salat Surumajoilta. Sinne kuuluu kummajaiset, Panopuun puurtajat, Tuonen Mutsi On Pyhempi"
Huomenta, laulajat. >>669158 haha :3 Täytyy langeta lovehen, mankua mutsilta tieto...
(2.36 MB 300x225 big.gif)

>>669158 Haha tää on tosi hyvä. Jos hovitaiteilija kaipaa puuhaa niin voisi vielä kuvittaa tämän.
(1.44 MB 492x360 clapping-rhythm.gif)

(983.78 KB 500x281 mio tarkkana kuin porkkana.gif)

>>669158 tuonen mutsit ei ole pyhempiä :3
Olipa taas uni. En tiedä miten oikein tilanteeseen päädyttiin mutta olikin normaalia että kasvattelin ulkona. Oli vielä hieman kevättalvi eli pikkusen lunta maassa. Olin semmosessa pienkerrostalolähiössä missä oli 60-70 luvun taloja. Siinä pihassa oli semmoinen jurtan muotoinen teltta joka tarkemmin oli elmukelmua. Siellä sisällä sitten siinä ihmeen kasvihuoneessa oli mun yrttejäni kasvamassa, ja oletus oli ettei kukaan tiedä mitä siellä sisällä on eikä kukaan kattoisi vaikka rakenne oli elmukelmua. Sitten unessa heräsin uuteen ja menin pihalle, sinne mun elmukelmukasvihuoneeseen oli murtauduttu (seinä revitty auki) ja kasvejä pöllitty. Mua harmitti koska ne oli kukitusvaiheen lopussa eli näin jo € merkkejä silmissäni. No, en tiedä mitä seuraavaksi tapahtui, mutta mulla oli pari puskaa mun pikku autossani. Sitten sinnekkin oltiin murtauduttu, takaikkuna oli paskana ja yksi kasvi pöllitty. Menin sitten sille mun kontaktille sen jäljellejääneen kauppatavaran kanssa ja se oli jostain syystä nyt unessa balkanilainen tai joku turkkilainen perhe. Kahviteltiin siinä sitten ja ne oli tosi ymmärtäväisiä tavaran puutteen suhteen. Sitten tajusin jotenkin että täähän on ihan vitun tyhmä uni ja heräsin. Ja sit heräsin ja huomasin että koko homma oli vain unta.
tähtiarvassa on kyl hyvä juontaja nyt. hää kun istuis hajareissin syliin... eli tämä kyseessä https://www.youtube.com/watch?v=V8yubEuEGZQ
>>669164 oliko turkkilaista kahvia?
Moros, ja anoja turpaan.
(3.37 MB 498x280 nano yoshino arm.gif)

>>669169 sellaista ei tehdä :3
Olin hammashyggellä. Kysyi että ois tämmönen soodapuhdistushomma että haluanko ja olin että kokeillaan vaan. Pöhelsi äkkiä saastat pooois ja erikoinen maku jäi suuhun, semmoinen wanha kunnon citruuna_sooda-sihijuoman maku, vaikka en ole koskaan semmoista juonutkaan. Koitti laittaa ensin suuhuni hampaiden ja huulten väliin semmoista ihme seksivammakondomia suojaksi mutta ei se pysynyt suussani niin vedettiin paljaalla, kjeh röh krääh...
>>669172 Vittu riå!
(19.21 KB 587x498 ÄRH.png)

>>669172 Siis ensiksi mutsi antoi sulle suuhoidon ja sitten veditte viellä jälkeen päin paljaalla? RIÅ RIÅ!!
Orpo täällä, vitutustaso on sitä luokkaa että meinaa verisuoni kohta päässä katketa, kädessä on vekki ja seinässä on taas uusi nyrkinmentävä reikä ja seinä veressä. Sellasta se välillä on kun ollaan rappiolla. Maanantaina oli iha peruspäivä vammaispajalla mut sen jälkeen kävi se joku vammaisavustaja kylässä ja ei siinä mitään, kehui että tää kämppä on iha siisti (siisti joo mutta aika räjähtäny raivareitten jäljiltä haha). Mutta se jotain mainitsi jotain mun jääkaapin äänitasosta ja kylppärin seinästä muutama laatta joskus tippunu että jonku huoltohomon pitäs käydä noi tsekkaa (iha ku noilla ois mitään vitun väliä). Ei helvetti. Siis MINÄ olen varmaan maailman ääniyliherkin autisti enkä oo ikinä kiinnittäny mitään huomiota toho paskakaappiin. Sovittiin jotain että katotaan ollaanko noihi huoltohomoihi yhteydessä ja aattelin että ok iha sama. Niin nyt tänään taas ku mä oon nuq niin täällä se on yrittäny käydä oven takana ja soitella mulle ei vittu voi olla totta!!!!! Ja nyt tänne huomenna tai ylihuomenna, taas, tulee jotain työrunkkareita kattoon toimivaa jääkaappia ja jotain vitun kylppärin seinää jossa ei oo mitään ongelmaa. Vitutustaso on tasoa jota en muista olleen varmaan moneen kuukauteen. VITTU!!! Mä haluaisin vaan olla rauhassa mut tollaset vitun paskaboomerit tekee tälläsiä elämää ja kuolemaa suurempia päätöksiä mun selän takana. Ei tätä vaan jaksa. Tällänenki asia ajaa psykoosin ja raivon partaalle. Ampuisin itteni saman tien ku ois ase ei jaksa enää... Joka ikinen vastoinkäyminen ajaa psykoosiin. Taas kärsiä tälläsen turhan paskan takia. No en ole avaamassa ovea mutta kai ne änkee sitte avaimilla sisään. Ja just ku viikko sitten olin täällä nukkumassa ku täällä käytiin ne vesimittarit lukeen. Vittu ku ois joku kettinki mil sais oven kiinni. Nyt ois kiva asua kerrostalossa. Saatana ku meni hyvä streakkiki rikki ettei täältä kämpästä oo mitään hajonnu. Viimeks revin kaapinoven irti viime syyskuussa mut nyt meni toi seinä VITTUUUUU! Nyt on sellanen olo että pullo viinaa ja äkkiä ykkösellä mut ku ei oo oikeen varaa ees ryypätä enää enkä kyl muutenkaan juo viinaa. Ei jaksa ees ryypätä enää paitsi varmaan perjantaina haha. VIttu ku muutenki hermo kireellä niinku aina mut ku tää elämä on niin ahdistavaa paskaa jota ei jaksais enää yhtään päivää. Vittu mikä morkkis tosta seinästä......
>>669175 Peruspäivä manololle. Ikinä ei kaupan kassaltakaan pääse pois pelkästään maksamalla rahalla ostokset ;__;
>>669176 Haha oot sie kyllä epeli.
(2.11 MB 498x498 222.gif)

Menetettiin isoin asiakas töissä. Voi veljet, ei ole yhtään hyvä asia. Toivottavasti ei mee työt alta yt-neukkujen mielessä. Toisaalta mulle ollaan sanottu etten oo menos mihinkään ja kun sitä miettii turha se noilla koodinvääntäjillä työstää mun työ, mutta toisaalta jos minä en lähde niin kukahan... Surullisinta on että tää on firman omistajan täydellisen laiminlyönnin seuraaminen. Tai oikeastaan jokaisen osakkaan vika ettei kukaan ole tehnyt mitään myyntiä.
>>669176 ammut ittes koska huoltomies tulee käymään kotonasi? mietitkö ikinä noita sun juttujas?
>>669176 saat uuden jääkaapin ja hirvee raivokohtaus. voi vittu mikä prinsessa.
>>669172 Hammaspato?
>>669180 Sellasta se on. Saispa vaan sen eutanasian mä en jaksais tätä elämää enää päivääkään. Oon vaaraksi yhteiskunnalle näitten raivareitten takiakki jo et kyl se ois hyvä kun jo pääsis täältä vittuun. Hermo on niin kireellä että eilenki meinas lentää astiakaapin sisältö pitkin seiniä. Kyllä tää aika huolestuttavaa alkaa olemaan. >>669182 Eniten vituttaa kun tänne taas ängetään joskus huomenna tai perjantaina johonki kellonaikaan ja kusi sukassa oltava ellen oo nukkumas vielä sillon ja ju toi boomerhomo otti tonne yhteyttä ilman että mä annoin suostumusta, se on muutenki yrittäny pommitta mua koko viikon viesteillä ja TAAS VITTU TAAS tänään kuulemma käyny oven takana ku oon ollu nuq, mikä helvetin prioriteetti a luokka on joku vitun jääkaappi jossa ei oo mitään vikaa. Mun elämä on siinä pisteessä että joku tollanen asia ajaa mut hulluuten. Muutenki aattelin että sais olla loppuviikon rauhassa mut nyt taas pitää kärsiä. Tää kämppä on muutenki niin paskassa kunnossa ettei kiinnosta helvettiäkään jotku jääkaapit tai muutama irronu kusinen laatta kylppärin seinässä. Tää on nyt vaan sellasta ettei psyyke kestä eikä järki riitä ymmärtään. >>669184 No kun siinä jääkaapis ei muutenkaan oo mitään vikaa. Tää kämppä vituttaa muutenki niin paljon (vuokran suuruus, äänieristyksen puute, helvetin kylmä talvella, kaukana kaikesta sijainti) että se on aivan sama vaikka mulla ois joku vuoden 2025 älyjääkaappi miljoonalla hienoudella, jota en osais ees käyttää. Joo en tiiä kai mä herään huomenna "jo" klo 11 ja toivon ettei ennen olla tänne ängetty. Sitte vaan kusi sukassa taas ootella että tänne ängetään. Kun ei vaan jaksais. En tiiä miten taas selvitään. VOi vittu että psyyke hirttää tälläsen vammasen jutun takia taas. Kyl kai se vaan pitäs päästä täältä vittuun jonnekki muualle oisko se norjaan öljynporauslautalle tai jonnekki ei tässä maassa enää oo ees mitään. Saati täällä kyläpahasella. Oisko se ryynäri hakeen mut täältä renaultilla sinne homocityyn ja lähetään yhdessä vaikka vittuun täältä mitä meillä kummallakaan enää täällä on?
söin jalapenosipsejä ja suoritin ripulaation. maissinjyviä ja herneitä vaan kelluu pöntössä. haha.
(296.58 KB 600x400 ClipboardImage.png)

(707.45 KB 1200x1200 ClipboardImage.png)

>>669185 Näytti tämänlaiselta. Sai sen kerran jo paikalleen mutta vähän liikautin suutani ja se irtosi heti, jätettiin sitten pois. Se soodapuhdistus oli kyllä erikoinen tunne. Niinkuin olisi jollain semmoisella ihme ööö karkkirakeella puhallettu, semmoisella mikä kuplii suussa. Toinen kuva liittyy, kai. Vaikka ei olut karkkia eikä kuplinut, haha. Ei maistunut pahalta, jos ei nyt erityisen hyvältäkään. Jotenkin kuvitteli että kieli on täynnä reikiä kuin hiekkapuhallettuna kun soodakiteet osuivat siihen. Suu ei jäänyt kuitenkaan edes araksi. Tiedä sitten mikä hyöty tuollaisesta on jos se tehdään kerran vuodessa. Eikä laskussakaan sitä oltu erikseen eritelty.
>>669187 Miten ne sipsit muuttui maissinjyviksi ja herneiksi? Oletko joku käänteislorttaaja? Opitko vuosien kuluessa muodostamaan paskasta timantteja?
>>669186 Etkös sä voi sopia sen ukon kanssa mihin kellonaikaan se tulee käymään. Sama juttu niiden huoltoukkojen kanssa.
>>669190 Ei uskalla soittaa.
>>669190 No olikin jo seuraava aika sovittuna ens viikolla ja maanantaina se kävi. En tiiä miks helvetin ongelma tässä on. Joo varmaan välit poikki ei tollasia vainoajia jaksa. Niinpä se aina välit poikki menee noihin tahoihi kun ei niitten kanssa juttuun tule. Aikoinaan 4 vuotta sittenki meni välit poikki vammaisavustajiin kun ei noita vaan vittu jaksa. Enkä nytkään jaksais mitään mutta pakko olla noissa työkkäripaskoissa yms että saa rahaa jolla juuri ja juuri selviää kuun loppuun on tää mahtavaa. Tuo huoltoukkohomma onki taas vammanen. Siis tuo nilviäinen vaan ottanu noihi yhteyttä ja nyt vaan ilmotus "joo loppuviikosta ne tulee jeejee". No eihän tässä. 2 päivää menossa pilalle. >>669191 Tämä ja mulla on aina puhelin kiinni kun eikö se nyt vittu mene jakeluun että mä en jaksa mitään ylimääräisiä paskoja. Tuo vammaispajamaanantaiki vetää niin mehut että esim eilinenki meni sellaisessa väsymysaivosumupaskassa. Eikä tääkään päivä taas kummosempi ole. Nyt vaan jäätävä vitutus.
>>669189 sipsit sai hemapakastikkeen työntymään ulos peräaukon kautta.
>>669192 >Siis tuo nilviäinen vaan ottanu noihi yhteyttä ja nyt vaan ilmotus "joo loppuviikosta ne tulee jeejee". mistä sen pitäis arvata että sä harkitset itsesi tappamista jos pitää päästää huoltoukko sisään?
if the god wont' help us, the devils must. ei tule nyt uni tällä kertaa jo heti keskellä viikkoa niin ei auta kun aloittaa ei kunnolla oleminen jo nyt. tulee hyvää harjoitusta nukkumatta olemiseen kukn päättivät laittaa pihalle ihan yks kaks ylättäen mielenterveypalvelusta. enhän minä ehtinyt olla sellä kuin vain kuusi (6) vuotta. nyt ei tule enää huumeunimyrkkyjä, tiedä suostuuko terveykeskuslääkärit edes laittaaan piriä. jos eivät niin sitten koittaa kurjat ajat. no ompahan hyvä syy jättää mielipidelääkkeet ottamatta ja vetää koko mielenterveypuoli ihan kunnolla hunningolle ja mukkelis makkelis kun pitäisi ite huolehtia kaikki. häähää vaan niille
>>669195 Olitko mielenterveyspalveluihin liian ano vai liian järjissäsi?
>>669196 eivät kertoneet että miksi. laittoivat kuitenkin vuoden lisää kuntoutustukea.
>>669197 Lurkkasivat pari viikkoa nyymichanissa ja päättelivät että pärjäähän tuo ilmankin, on hyvässä seurassa :3
(686.15 KB 268x181 kv.gif)

>>669195 Kerroppa minkä vuoksi kävit mt palveluissa.
>>669199 Sulle ei kerrota mitään :3
(3.59 MB 171x200 140.gif)

>>669199 No no no, eipäs mennä toisen lääkepurkille.
>>669199 alunperin kai assburgers ja adhd testeihin. en tiedä miksi pitivät niin pitkän aikaa. ehkä yrittivät aivopestä kunnon kansaliseksi. vissiin luovuttivat.
(6.22 MB 498x202 vin.gif)

kaljuutinnn~ ♩ ♪ ♫
>>669195 kyllähän pirejä pitäisi varmastikkin saaha jos lääkäri on ne määrännyt eikä ole käyty keskustelua ettei niitä tarvis enää
Huomenta, tiputetut (ei se kananpoika).
>>669206 Tippukarhu, tuo Austraalian verenhimoisin saalistaja on uhannut tänäkin vuonna monta turistia, jotka ovat astuneet varomattomasti eukalyptusmetsiköihin.
>>669207 Tippupömpöt asuvat eukalyptuspuissa ja pilvessä.
>>669205 Pirit vois antaa orpolle niin se vois valvoa koko yön niin ei tartte herää ku huoltoukot tulee vaihtaa jääkaappia. Laitatko menee sille pari pillerii?
>>669210 ei mulla ole
(2.88 MB 3072x4096 IMG20260604115841.jpg)

(2.11 MB 3072x4096 IMG20260604122012.jpg)

>>669210 En mä tarvi mitään vitun piriä vaan jotain rauhottavia pillereitä mielummin. Mihi mä lisää virtaa tarviin? No joo oon kyl masentunu eikä oikeen mitään tahdo saada aikaseksi mutta joku piri on ehkä vähän överi lääke perus masennus paskuuteen haha. Jooh elikkäs, selvitty on! Mutta kyllä oli taas kiusalliset tilanteet heti aamusta ku ne tuli joskus kympiltä ja arvaatteko tietenki olinko nukkumassa. No onneks nukuin yllättävän hyvin ja nukahin jo joskus kahelta. Aivan sekasi olin unenpöbberöst ku ne tuli (joku isomahanen tyä ukko ja sitte, huhhells... sellanen äärim tiukka blondi jonka mä saatoin tuntee (ei mitään riailuja täl kyläl nyt vaan kaikki tietää kaikki) ja tuoki akka on mua vuoden tai kaks nuorempi ei saatana mä alan faijaantua pikkuhiljalleen haha.). Piti heti pahotella ku en menny avaan ovea. Joo ne katto tota jääkaappia ja totes ettei siinä mitään vikaa oo (vau kattokaa kuka oli taas vittu oikeassa) mutta toi liesituuletin lähtee vaihtoon vaik en tiiä onko siinäkään vikaa, kyl se metakkaa pitää mut ihan sama kaikki on sen vammaisavustajan vika kuitenki. Nyt tänne varmaan ens viikol tulee sitte tyä ukkoja mut ihan sama en jaksa nyt enää miettiä onneks tää meni nyt näin mut on tää vaan tällästä ääöä'öäö'ä!!!!!!!!!!! Mut joo vittu mikä morkkis tosta helvetin seinästä taas. Mitä vittua näille raivareille pitäs tehdä. Nyt on taas iha eri fiilis ku eilen. VIttu mä oon sekasin. Kai tässä jonku lääkityksen tartteis haha. Hävetti nii vitusti ku tää kämppä on mitä on ku ne kävi mutta kai ne näkee pahempaaki. Tää on jännä ku tää on siisti mutta rähjänen silti. No mää oon ocd ahdistuja siivooja. Voi ku ois vaan normo. Normo joka kävis töissä ja tienais sen verran ku tarttee eikä tartteis hävetä itteään ja ehkä jopa joskus jotain riiailuja vaik sitte pitäs menettää postauslupa. EIH! No ei ehkä noin normoksi kuitenkaan haha. Mutta jotain positiivistaki, ku saan vuokrasta vesimaksuvähennystä ens kuussa melkeen 70 euroa jee vittu. No onhan toiki kai jotain. Näinä vaikeina rottatukiaikoina. Sitte vielä sähköyhtiöstäki soitettiin joku randomi kyttäyspuhelu, jos oisin tienny että se on joku tollanen en vitussakaan ois vastannu mutta aattelin nyt vastata kuitenki. Sieltäki kyseltiin oonko työelämässä jne (ei taaskaan mitään vitun käryä miten tollanen vaikuttaa sähkölaskuihin) sanoin vaan etten ole ja se jotain sanoi että sittenku se tulee ajankohtaseksi (HAHAHAH millonhan, vuonna 2050?) niin jotain tapahtuu tms en mä muista, meni koko vitun puhelu täysin ohitte. Tällästä tänään
>>669212 Pyhä Yrtti on ratkaisu
>>669212 Hommaa vaikka nyrkkeilysäkki niin voit sitten raivareissa hakata sitä seinien sijaan.
>>669213 Ei toi auta ku se laittaa ahistuneeks. >>669214 Tääkin aika jonninjoutava, en tiiä puhunko nyt paskaa mutta muistaakseni joskus on ollu joku tutkimus että tollainen ei periaatteessa auta raivareihi. En tiiä sitte tarkemmin psykologiaa tos mutta se vitutus pitäs jotenki muuten purkaa. Oisko se vaan ulos hakkaan normoja ja oravia
>>669212 Jumankauti mikä valonsyöjä yökkönen tuossa kuvassa on? Ei ollutkaan, vain musta aukko. Aivokuonasta putkahti muistoja, että ennen lähdin aina kämpästä pakoon huoltoukkoja. Nykyään haluan olla kyttäämässä niitä. Ehkä muutos liittyy nuoruudessa vallinneen häpeän vaihtumisesta vainoharhaisuuteen. Tai jotain sellaista. Musta tuntuu että en tiedä enää millainen olen ja se vähän huolestuttaa. Niin kuin persoonallisuus murenisi. En osaa enää kuvailla näitä asioita. Toista se oli nuorempana kun vaan mietin ihan liikaa kaikkea, enkä uskaltanut mitään. Silloin sentään luulin tietäväni mikä olen. Kirjoitukseni pääasia: tuo pikkukuvan mustan aukon kiitäjä on upea.
>>669215 Ei se tarkotus oo että se auttais raivareihin vaan että raivareissa hakkaisit jotain muuta kuin seiniä.
>>669216 Haha >>669217 Niin toimis ehkä tai ei toimis. Ei sitä tiiä.
En muistanut eilen mainita kun siellä viimeisellä psykiatrin tapaamisella yrittivät vieläkin kysellä että mikä se on se nettipaikka missä käyn raportoimassa ja mistä siellä keskustellaan ja semmoista. en vieläkään uskaltanut kehdannut valoittaa manolohommia niille. sen verran paljastin että anomuumihommia on kyseessä.. luulevat nyt varmaan että käyn jossain sammakkofoorumilla.
>>669220 Hahas, oisit sanonut että mutsichan mutta sinne ei pääse kuin postausluvattomuudella, siinähän olisivat selvittäneet. Tai ehkä laittaneet uusia vahvempia ryynejä...
Tuli hyvistä raporteista hyvä fiilis niin voisi kysyä jotain kesän lihapullaraportointitoiveita? En lupaa mitään koska läjyys mutta ainakin harkitsen.
>>669222 Raporrteeraa Suomen pohjoisimmasta kolkasta
>>669222 Lähe vesille ja raportoi.
>>669220 Terveiset kaikille nyt täällä lurkkaaville psykiatreille ja hoitsuille, ootte ihquja <3
>>669225 Kiitos, koko tiimin puolesta. Meillä on vain yksi jo edesmenneen potilaan postauslupa käytössä niin kaikki eivät pysty vastaamaan. Paskattamisiin, tai niin noilla on tapana mutista. :)
>>669223 En taida sinne asti pystyä, joskus muinoin olin kyllä mielikuvituskaverin kanssa siellä päin, ainakin ajettiin joen yli Norjan puolelle, ehkä se oli se. Oulu on kyllä kiinnostanut jo jonkun aikaa, veisi vompatille sipsejä ja poikkeaisi viemään orpolle pistoolin. >>669224 Oon kyllä miettinyt kanoottia mutta ne maksavat, rahaa. Äidillä ja sen jollain kaverilla oli kanootti satoja vuosia sitten mutta se annettiin jonkulle. Anoutunut soutuvene on kyllä mökillä mutta moottorin kanssa on niin ja näin eikä soutuhommista tule varmaan mitään. Joen vesikin on kovin alhaalla. Olisi kyllä muutama jännä joenmutka.
(601.91 KB 498x374 mai mio glance.gif)

>>669215 ketään ei mennä hakkaamaan :3 >>669227 pistoolit viedään vain metallinkeräykseen :3
>>669212 Kai tajuat ettei nukkumienen päiväsaikaan tarkoita että oot työtön? Kun olin itse töissä vanhassa työpaikassa menin töihin aina 13 aikaa ja 21 kotiin. En mä ollut vuosiin hereillä 10 aikaan aamusta, ja tuli mullekki huoltoukkeleita. Sanoin aina vaan että teen iltavuoroa, niin meen takas tonne nukkuu mut ei tartte varoa meluamisen kanssa. Yllättyisit kuinka vähän noita huoltoukkeleita kiinnostaa ootko ylipäätään töissä vai et, vai ootko edes olemassa. Voin luvata sulle että jos meen nyt mun kalliiden puukkojeni kera sen huoltoukon luo maanantaina ja sanon että isken puukon kurkkuun ellei se kerro tarkalleen muistaako se käyneen ylipäätään sun kotonas edellisenä viikkona ja ei se pystyis sanomaan. Sulla menee toi liian psykoosiasteelle että kelaat kaikkien jotenkin tuomitsevan sut jos nukut päivällä, mutta kun muilla ihmisillä on sen verran omia juttuja (työ stresi huolia) mielessä ettei ne jaksa välittää susta. Sitä huoltoukkoa kiinnosti enempi milloin se pääsee juomaan kaljaa ja varmaan mietti sitä kaljaa enempi kuin muuta. Tiedän että teilläpäin kaikki tuntee toisensa mutta siitä huolimatta ihmiset on aina samanlaisia, ei ketään kiinnosta mikään. Ehkä joku Orava on tyyliin ainoa joka jaksaa kiinnittää huomiota mutta sit kun se täyttää 25 niin ei sitäkään enää jaksa kiinnostaa mikään sosiaalitöissä vastaan tuleva nyymi. Eihän se oo nytkään postannu laudalle mitään, taitaa täyttää 25 ihan just.
(1015.25 KB 200x200 121.gif)

>>669230 Mun metallinkeräysfirma hakee ilmatteeks. Riittää vaan suurinpiirtein oikea osoite ja sen voi jättää roskiin niin noukin sieltä talteen.
(490.46 KB 221x174 130393867415.gif)

Viime kuussa meni sähköö 1800kWh.
(983.78 KB 500x281 mio tarkkana kuin porkkana.gif)

>>669233 sinulla ei sellaista firmaa ole :3
>>669230 >2 § (7.6.2019/724) >Ampuma-ase >Ampuma-ase tai aseen osa hävitetään luovuttamalla se poliisille hävitettäväksi. Ampuma-aseen ja aseen osan hävittämisestä annetaan tarkempia säännöksiä valtioneuvoston asetuksella. Sakkoa tulee tuollaiselle roskiinheittäjälle.
(3.04 MB 498x332 225.gif)

>>669235 Onhan mulla c toiminimi jonka ei tartte rajoittua mihinkään tiettyyn. Laajensin just metallinkeräykseen ja mulla on just meneillään kampanja missä aseiden kierrätys on ilmaista oli kunto mikä vaan.
>>669234 Itelni meni 101kwh.
>>669236 Niin tossa ketjussa kato mä luovutan sen poliisille ja pidän huolen asianmukaisesta hävityksestä.
(3.65 MB 480x432 doakes.gif)

(94.33 KB 1280x720 mio ridiculous.jpg)

>>669236 en minä sitä kirjaimellisesti tarkoittanut :3 >>669237 siihen tarvii luvan :3
>>669241 Mulla on luvat kaikki on. Ei tartte huolehtia. Mä otan virhevastuun kaikesta.
>>669242 Näytäppä luvat.
>>669220 Multaki aina joskus kyselti että onko sulla kavereita netissä tai ylipäänsä ja aina sanonu ettei oo irl kavereita mutta netissä on ja oon sillä aina tarkottanu nyymäriä tai sitte jotain random discord homoja haha. >>669227 Noni josko viimein päättyis tää kärsimys teretulomast. >>669230 Vittu kaikkia turpaan ja pistooleita kaikille halukkaille ja haulikoita. >>669232 Jos näkisit tän kämpän (ku tää on rähjänen eikä mul oo tääl juuri mitään tavaraa tiettarisettien ja sängyn lisäksi) ja mun yleisen olemuksen (läski ruma ja vammainen) ja sitte ku tääl varmaan haisee tupanni ku sauhuttelen sisällä pitkin päivää ku ei kiinnosta, niin on kyllä ihme jos noi luulee mua joksi työssäkäyväks normoks vaikka kyllä minä sen tiiän että mitä väliä mitä ne normot miettii eihän millään ole mitään väliä. Joo no sossut nyt varmaan näkee kaikkee mahollista. Mullekki se sossumummo sano joskus että oon aika tolkun ukko kun muilla sen "asiakkailla" on asiat aika paljon huonommin häädöt tulossa tai jotain tms. Mutta vittuako tuokaan lohduttaa. No ihan sama.
(334.36 KB 500x281 1414255661880.gif)

>>669244 Etkös sä just sanonut että joku sossutantta sanoi että sun koti oli jotakuinkin siisti? Kai sä tajuut että ne huoltoröimiehet varmaan itekki pistää tupakiksi kotonaan? Mä oon käynyt sellasen kunnon alkkiksen kotona ja se ei ollut sellainen että seinässä oli reikiä. Se oli sellainen että sen sänky ja kaikki lakanat oli aivan keltaisia koska se ei ollut pessyt niitä vuosikymmeniin. Jokapaikassa oli vaan tuhkaa, siis ihan mikä tahansa pinta, se oli tuhkan peitossa. Siellä ei haissut pelkästään tupakka vaan se oli tyyliin ripotellit sen tuhkan kaiken päälle. Lattiat täynnä roskaa, kaikkialla vaan kaljatölkkejä. Nyt mieti että noi huoltoukot käy tommosissa kämpissä vähintään 1-2 kertaa viikossa niin jos sun koti ei oo kirjaimellisesti tuhkan peitossa eikä jokainen pinta ole keltainen liasta, en usko että ne ees rekisteröi sun kotia mitenkään. Jos sulle on sanottu että oot tolkun ukko niin sun kämppä ei oo edes lähelle sellainen täysin luovuttaneen alkoholistin rotko. Vaikka aika paljon puhut siitä että kaikki on vituillaan niin sä silti välität aivan liikaa siitä mitä muut ajattelee ollakses sellanen ihan elämän paskoma täysin sielunsa polttanut alkkis.
>>669232 >muistaako se käyneen ylipäätään sun kotonas edellisenä viikkona no kyllä muistaa vähänkään pienemmällä paikkakunnalla
>>669244 Joo mutta se olis airsoft-pistooli vaan, no ei, ottaisit sen vaan vittuiluna ;__;
>>669248 voihan sillä ampua itteltään silmät puhki. maruin pyssyissä oli hienot älä ammu itteäs silmään varotukset. liekköhän enää?
>>669237 Meneekö molokin kitaan?
(2.84 MB 540x303 295.gif)

>>669251 no se nyt ainakin, hshs
>>669246 Se oli se vammaisavustaja joka kävi maanantaina jonka vika koko tääki paska oli. No ei kai ne nyt kotonaan polta, kuinka moni oikeasti polttaa sisällä? Veikkaan että aika harva. Ehkä osa liesituulettimen äärellä ite en oo 4 vuoteen polttanu ees siinä vaan iha täs koneella. >>669248 Harmi
>>669254 Oisitko ottanut sen airsoft-pyssyn huumorilla?
>>669234 Mulla menee joku 170-180 kuussa.
>>669251 oon ollu varma että täällä on juutalaisia mutta nyt tuli varmistus. JUTKUT UUNIIN!
(37.25 KB 480x597 cringe sniffing dog.jpg)

(250.99 KB 900x544 normal_molok1x.jpg)

>>669257 Nyt en ihan näe kierrätyksen ja juutalaisuuden välistä yhteyttä.
>>669257 tulispa sota ja tappais sut ja muut ryssät. oot ihan vitun vammainen urpo
>>669260 Moloch jne.
>>669255 Oisin en oo omasta mielestä tosikko vaikka muuten on melkeen aina hermo kireellä ja kaikki vituttaa
>>669263 Ammun sut miitissä symbolisesti airsoft-pistoolilla muovikuulalla, päähän, niin sit voit aloittaa elämäsi uusiksi uutena manolona.
>>669261 ensimmäinen juutalaisryssä ulisemassa. ulise vaan vitun huora. tulis se sota niin pääsis tappamaan sun kaltasia ali-ihmispaskoja. >>669260 siinä on taas mysteeri. ehkä sinäkin joskus tajuat.
(94.33 KB 1280x720 mio ridiculous.jpg)

Huonenyw, hmm, joopa joo.
>>669264 Minä voin ampua ilmakiväärillä persiisiin niin saa manolo lisävauhtia uuteen elämäänsä.
>>669274 Nyymimiitin uusi leikki, postauslupahuijaajanormot kiusaa vähäosaisempia tosi manoloja ammuskelemalla niitä kuulapyssyillä ;; tästä kuva ;;
>>669273 kerro
>>669276 En kerro, on ummetus.
Töitä tehdessä tässä tuumiskelen tärkeitä ääää asioita kuten että T-kirjain lienee nyymärin tärkein kirjain. Sillä alkaa kaikki hyvät meemit kuten ti, tmop ja tietenkin tee (se trendijuoma). Ja "tmop alkaa teellä" on nyymäritason väärinymmärrysväännös. Joo-o. Tämänkin ajatustoiminnan kun käyttäisi, johonkin...
tänään heilataan
>>669279 jos vaan pakkaisit niitä ruuveja
>>669280 Jos ei heilaa helluntaina...
>>669281 Niin ei lopullista ratkaisua koko kesänä?
Tooimintamutsi meinaa pakotta minut jonnekkin metsään. kuulema ulkona tehtäviä harjoituksia. tänään piirrettiin liiduilla ja kuunneltiin moporheadia.
>>669283 Meinaa mutsit viedä metsään reippailtavaksi... Tästä vanhemmat aina varoittivat...
>>669284 toimintamutsi lienee luotettava aikuinen.ehkä. sen näkee sitten
>>669280 en oo koskaan pakannu ruuveja mutta sulla tuntuu siitä olevan kokemusta. kertoisitko lisää ruuvien pakkaamisesta.
Huomio, huomio! Jokainen pakkaamasi ruuvi, on ruuvi jota vastapuoli ei pakannut. Ollaan vahvoja, pakataan ruuveja!
tuli mieleen kun nyt ei ole enään hoitajamutsia ja varmaan kesällä loppuu sossumutsin hommat ja toimintamutsikaan ei vamaan oppuelämääni ole pitämässä jöötä niin pitäisi hommata sitten jotain. ehkä joku hyvä prostituutti. ei mitään pervoiluhommia kuitenkaan vaan se voisi esittää hoitajaa ja kysellä oonko käynyt suihkussa, onko lääkkeet syöty, pakottaa välillä maalaamaan vesiväreillä ja muuta semmoista. tiedä suostuukohan ne semmoiseen, pitävät varmaan ihan ihme pervona jos menee semmoisia kyselemään.
>>669288 harrasta noita itekseen
>>669288 Täytyy kyseistä mutsichanista josko joku ottaisi huolehdittavan pientä rahallista korvausta vastaan.
Nukuin yllättäen 10 tuntia. Normaalisti nukun joku 5-6 tuntia yössä. Mitäköhän ihmettä. Kuolemamutsi lähestyy.
(2.11 MB 500x281 pino aamiainen.gif)

>>669291 s'ei lähesty :3
>>669289 EN! kun on käynyt monta vuotta hyvän ja kunnollisen mutsin kuulusteltavana niin ei huvita. >>669290 vielä ei tarvii, mutta joskus tulevaisuudessa voi olla tarvetta
>>669291 Miten se kunnolla nukkumalla muka lähestyis?
>>669294 Ei ole normaalia tuollainen minulle. Joku kuolemamutsin salajuoni varmasti.
(804.10 KB 1374x712 ClipboardImage.png)

https://www.youtube.com/watch?v=pV4bAA72q7I Epäusko-haha. Katselin juutuubas ja sitten oli tämmöinen suositus ja ajattelin että kuinkahan helvetin monta predator-elokuvaa on tehty sen jonkun jälkeen minkä katsoin vuosikymmen(?) sitten ja ei vittu. Olen kai kunnon vanha jäärä nyt sitten. Aivan kauhiaa kakkelsonia. Ihan cringetti tuo loppu. No eipä se kai minulta pois ole.
>>669295 käy kateeksi. juonispa kuolonmutsi muakin vastaan jotakin.
>>669299 Ei juonita :3
>>669299 onneksi sellaista mutsia ei ole olemassakaan :3
>>669301 Höpö höpö. Meneppäs orava siitä pesemään haiseva pörrösi tai jotain.
>>669302 minen haise :3
>>669288 Pitää ystävystyä naapureiden kanssa
(518.74 KB 2037x1648 ClipboardImage.png)

Vihdoin tuli kiinasta mun wifiin kytkeytyvä ph ja ec mittari, nyt nään vesitankin ph:n ja ec:n reaaliajassa. Huomenna vois jotkut varoitussysteemit viritellä kun ph drifti lähtee. Sitä seuraava varmaan olis automaattinen ph- annostelu mutta pitää kyl olla varovainen sen kanssa koska jos menee vituiksi saattaa tehdä paljon vahinkoa. Mutta luulavasti automatisoin sen jossai kohti. Homeassistantilla voi kyllä tehdä melkoset viritelmät kun kaikki älysensorit saa kytkettyä keskusjärjestelmään kiinni ja voi tehdä triggereitä mutta myös ottaa HA:n yli dataa mihin vaan niin voi tehdä näit omia paneeleita mistä seurata tilannetta. Automaatio on vaan hauskaa.
(43.28 KB 656x640 ClipboardImage.png)

Tein myös ilmastoinnille säähän perustuvan automaation niin se osaa säätää automaattina ilmastointia mutta voin manuaalisesti yliajaa myös tai ottaa automaation pois. Toi IR lähetin lähettää käskyt suoraan ilmastoinnille.
>>669304 tänne on talvella muuttanut pari naista jotka ovat olleet ystävällisiä minulle. peloittavia semmoiset.
>>669298 No onhan toi nyt ihan täyttä kurapaskaa. Ja onhan se kaikilta ihmisiltä pois jos ei enää tehdä hyviä elokuvia.
>>669308 >Ja onhan se kaikilta ihmisiltä pois jos ei enää tehdä hyviä elokuvia. olis varmaan näin jos tuo olis totta. luitko muuten laudalta vai kuulitko podcastista mitä kyseisestä leffasta saa olla mieltä?
>>669307 Ei tarvi pelätä sellasia
>>669310 Pitääkö tuotteesta nyt pitää, kun joku oikeistopodcasti oli sitä mieltä, että elokuva olisi voinut olla parempi? Pitääkö monikansallista miljoonayhtiötä puolustaa nyt, kun joku kaljuuntuva keski-ikäinen läppärinsä ääressä oli elokuvaa kohtaan kriittinen? Älä ajattele mitään itse, kuluta tuote ja siirry seuraavaan.
>>669312 ei pidä, ajattelin vain kertoa että olet aivopesty ja peilaat sitä "vastapuoleen"
>>669311 onhan se epäilyttäbää..
>>669313 Ootko nykypredatorien fani?
>>669308 Taisit unohtaa etten ole ihminen, vaan paskaa. Keksein muuten tuossa kauppareissulla nyymiriimin: "en skeittaa, oon nääs skeidaa, jou mään"
>>669315 en ole edes vanhojen fani, miks?
>>669316 skuuttaappa
>>669311 nii kai on ne ihan mukavia mummoja kuiten ja silleen
>>669325 jos ne ei ole kovin paljon vanhempia, niin niille saattais maistua rankka saatananpalvonta kans
>>669327 Kohta on metsässä noitapiiris kovas menos.
>>669327 toinen oli 80 ja se on jo liian rajua palvontaa minulle. toisesta en tiä, ei kuitenkaan niin vanha.
>>669329 oho, no sit ne ei ehkä tykkää venomista
>>669329 Niiden tarvii syödä aikamadon muna niin ne nuortuu taas.
>>669330 pitää varmaan luopua siitä venom vaatimuksesta kun ei semmoista hyvää venom fäni mutseyta taid olla olemassa
>>669332 Jos semmoinen alkaa fanittaa Venomia, kun se ensin ihastuu sinuun ja tutustutat sen Venomin tuotantoon?
>>669310 En ole lukenut tai kuullut mitään. En edes tiennyt että tommonen elokuva on olemassa ennen tota postausta, mistä katsoin tuon pätkän ja totesin sen olevan täyttä paskaa. Se on varmaan sunlaiselle täysin mahdoton ajatus että ihmisillä vois olla omia mielipiteitä, mutta niin niillä kuitenkin on.
(1.27 MB 407x250 waynegarthnoway.gif)

>>669335 pointti on, että sunlaiset taasen vois nähdä samanlaisen aivottoman huitomisspektaakkelin ja pitää sitä ihan vitun eeppisenä jos siinä ei ole wougiksi merkittyjä asioita
>>669336 Hä? Mitä vitun "wougia" predatorissa muka on? En nähnyt tossa mitään semmoiseen viittavaa.
>>669337 oli siinä ainakin nainen lopussa
>>669338 En oo tainnut ikinä nähdä elokuvaa, jossa ei olisi yhtään naista.
>>669339 niin, mutta tuo "girlbossasi" kun se ei ollut keittiössä tekemässä voileipiä
>>669336 vittu sä oot sekasin. mene hoitoon.
>>669341 Sillä ei varmaan oo taas ollut tarpeeksi oikeistolaisnatseja taisteltavana niin pitää keksiä mielikuvitusvihollisia nyymiskässä.
(328.88 KB 200x145 hehe.gif)

>>669341 hohhoijaa
>>669342 niinpä tietysti. siellä oltiin viime viikonloppuna taistelumeikit naamalla valmiina uhriutumaan mutta ei näkynytkään mielikuvitusnatseja. >>669345 tässä näemme loistavan esimerkin pakkomielteestä. mene hoitoon.
>>669345 Haha kunnon tutkimusmateriaalit.
tappakaa mut, oon paskaa haha
>>669349 me täällä emme tapa :3
(1.64 MB 780x1040 nc jaksamisleipä.png)

jospa tänään jaksaisi jaksaa
>>669350 tapetaan kaikki. kukaan ei säästy.
(573.75 KB 498x280 hakase fufu.gif)

>>669353 höpöhöpö tuo ei ole totta laisinkaan :3
>>669353 Äkkiä sitten. Ei huvittais enää vartoilla.
Tullut näköjään bannit kotiin, koneelle. "tunnettu roskapostaaja" tulee ilmoitukseksi. Eilen illalla kyllä vielä poustasin. Ehkä modet kyllästyi itselyttäyksiin, haha. Niin paskaa ettei edes nyymäriin ole enää asiaa ;__; V: Vai sillä lailla. Muistan ehkä antaneeni tuollaisen kauan sitten, ehkä sulle arvottiin bännätty ip. Voitko appealata sen? edit.2 Kierrä bänni, mutta appealaa ennen sitä, että sen saa nostettua vastaisuutta varten.
Muokattu viimeeksi käyttäjän REDACTED toimesta 06.06.2026 (La) 16:27:53.
>>669358 unbannaappa
>>669358 Oot jopa liian paskaa nyymichaniin. Tuohon ei edes enää tmop auta ;__;
>>669358 Jaa miten, sähköpostilla vai? Vittu että tuli tyhmä olo tästäkin, haha >>669360 Niin, nyt kun postausluvasta ei ole enää hyötyä niin sama kai polttaa se ja normoutua ;__; V: Bännissä pitäisi olla kenttä missä voi vedota bänniin, eli kirjoita siihen jotain ja lähetä. edit2. Onko kyse rangebannista? Ne ainakaan eivät jostain syystä näy bännilistassa, joten siksi olisi helpompaa jos sen voi appealata. edit3. Rikshaan on otettu yhteyttä, me selvitään tästä.
Muokattu viimeeksi käyttäjän REDACTED toimesta 06.06.2026 (La) 17:08:37.
bänni-chan ;__;
>>669361 Ei ole muuta kuin "ok-nappinen. No ihan sama, kärsitään tätä nyt aikansa, se on minulle ihan oikein. V: Ok, siihen lienee vedottu aikaisemmin.
Muokattu viimeeksi käyttäjän REDACTED toimesta 06.06.2026 (La) 17:15:13.
Orava kostaa kun haukuttiin sitä haisuliksi. Nyt se vie postausluvan yhdeltä meistä.
(3.02 MB 498x276 nagumo yäh.gif)

>>669357 >>669364 höpöhöpö :3
>>669364 Sen lisäksi että on tuhma, se on myös sadistinen.
Vittu se vammaisavustaja homo tänäänki koiti soitella mulle nyt alkaa oikeasti hirttään päässä. Saatana ku ei saa ees viikonloppunakaan enää olla rauhassa. Joo täytyy sanoo suorat sanat ens viikolla ku se änkee tänne VITTU! Ihan paskaksi meni tääki viikko kun muutenki kaikki on päin helvettiä. Aattelin ku menin nuq kännissä tossa aamul etten jaksa laittaa puhelinta pois päältä kun ei varmaan nyt lauantaina kukaan soittele (siis viranomaispaskat eihän mulle muuten kukaan soittelekkaan). Tekis mieli työntää sim-kortti omaan perseeseen. Mutta pakko pitää puhelinta nyt viikolla auki ku ei koskaan tiiä millo jokku sossuhuorat tai työkkärikalkkunat soittelee. Vittu että vituttaa ja masentaa.
>>669368 >Tekis mieli työntää sim-kortti omaan perseeseen no nyt on kunnon meininkiä. anti mennä vaan.
>>669369 En mä kyl ehkä sittenkään. Mut jonnekki toi tekis mieli nakata haha.
>>669368 voi ei yhyy pitää vastaa puhelimeen et saa ilmaista rahaa
>>669371 Haha >>669372 On se vaikeeta ku ei jaksas enää ees elää. Taas savolaisella paha päivä. Onko viinat loppu
>>669373 on joo piti ottaa patukkaa perseeseen että sai ostettua lisää viinaa
pitänee raportoida että tänään jatkuu kepapprojekti väliviikon jälkeen. että tiedätte nyt että on tulossa arvosteluraporttia nyt tänään nyt tänään.
>>669373 kannattaa vähän reenata tota profilointia
>>669374 tää on varmaan se mielenvikainen aaa
>>669374 Ok >>669376 Mul menee nuo kaks pienalkukirjain riitapukaria aina sekasin. Ja jompi kumpi teistä aina vittuilee välillä mulle en tiiä miks no oon kai mä aika raskas persoona. Oravan nyt tunnistaa tietenki vaikka postaa pienillä alkukirjaimilla. Oon mä nyt ainaki vitusti parempi profiloimaan mitä ryyniskä haha. Lähtiköhän muuten alkkarianol putki päälle kun ei ole viikkoon postannut. No tällästä tää on
>>669379 Niitä pienikirjainpoustaajia on ainakin neljä. Savolainen natsi (selvinpäin vähän järkevämpää tekstiä yleensä), antifa-ano joka on ehkä myös paskanpolttaja, herra huu joka on ehkä myös kaljuuttaja, vompatti (riippuu lääkepirin määrästä suolistossa onko isot alkukirjaimet vai ei?, ei voi sekoittaa muihin) ja sitten muutama ano todennäköisesti vastailee joskus pienellä alkukirjaimella yhden sanan vastauksia anouttaan. Joku näistä on sit rumarottapostaajakin. Aurinkojäbä ja mikkomallikas on jotkut/joku näistä.
>>669379 Oon mä parempi profiloimaan q mitä luulet mutten yleensä jaksa profiloida.
>>669380 >muutama ano todennäköisesti vastailee joskus pienellä alkukirjaimella yhden sanan vastauksia anouttaan Mulla menee anoosio usein niin pitkälle, etten jaksa mitään kirjaimia kirjottaa.
(3.21 MB 498x280 vin.gif)

kaljuutinnn~ ♩ ♪ ♫
(1.57 MB 217x217 1386284432036.gif)

Perjantaina mulle soitti yks puhelinmyyjä joka kauppas mulle toimitiloja. Normisti ne soittaa mulle työnumeroon mutta tää oli mun henkkoht numeroon. Sanoin sille että pystyykö se olemaan pidossa hetken kun yhdistän mun talouspuolen tyypille. Pidin sitä hetken pidossa kun päätin että nyt on c tilaisuus tehdä c. Soitin mun puhelinvaihteeseen ja kutsuin mun botin linjalle, pidin sitä pidossa hetken koska kirjoitin claudelle että tekee sen botin AGENTS.md tiedostoon persoonan joka on pienen IT-firman talouspuolen johtaja ja se ei saa rikkoa roolia. Se roolitus oli jo skriptattu englanniksi valmiiksi muttei käytössä mutta LLM:t osaa toki ottaa ohjeet vastaan millä tahansa kielellä. Otin sitten sen pidosta pois mutta mun työnumeroon tuli puhelu niin mä suljin sen puhelun sen puhelinmyyjän kanssa. Luulin että jos mä katkaisen linjan, se botti katkaisee yhteyden myös mutta näköjään ÄÄII koodiagentti ei toteuttanut sitä ominaisuutta, niin se puhelinmyyjä jäi sitten puhumaan sen "talousjohtajan kanssa". Katoin just äsken mistä sen botin levy on muka täyttynyt, niin huomasin että se oli käynyt sen verran pitkään puhelua sen puhelinmyyjän kanssa että tokeneita meni sen verran että multa loppu raha eikä mulla ole automaattista saldonlisäystä päällä. Mä laskin että se puhui sen botin kanssa 7-10 minuuttia (tai claude sen laski). Transliterointi ei toiminut tossa moodissa koska se pitää erikseen napauttaa päälle joten en tiedä mitä ne puhui. Haha toivottavasti ei tullut solmittua mitään vuokrasopimusta toimitiloista. Ei kai pysty ilman mitään sähköpostia tollasia tekemään mutta huvittaa että se tyhmä akka puhui jollekkin botille 10 minuuttia kunnes c botti ei jaksanu enää vastata. Säädin nyt transliteroinnin aina päälle (deepgramissa 200 dollaria ilmaisia krediittejä) ja laitoin hieman rahaa OpenAI tilille että voin usuttaa seuraavan puhelinmyyjän puhumaan botille. Eli seuraavasta kerrasta pitäs jäädä koko keskustelu lokiin ja voin jakaa tännekkin mitä keskusteluita on käyty. Pystyn kanssa hinkkaamaan roolitusta paremmaksi ettei se vahingossa möläytä olevansa botti. Vittu mä vihaan puhelinmyyjiä. Sen tietää aina että jos 8-10 välissä tulee puhelu mihin tahansa puhelimeen mitä mulla on, niin kyseessä on aina puhelinmyyjä. Sit ne ei viitti ees selvittää perusasioita, varsinkin kun ne soittaa mun työnumeroon ne aina kauppaa toimitiloja tai myynnin tehostamista, mutta ne ei tiedä minkälaiset tilat just nyt on ja milloin ne on hankittu, eikä en myöskään tiedä yhtään millä alalla ollaan muuta kuin IT. Miten ne voi tehostaa myyntiä jos ne ei tiedä yhtään mitä me myydään, vai myydäänkö ylipäätään? Sit vielä kun sanon että ei kiitos, niin aina vänkää vastaan. Mitä oon nyt tehnyt on että sanon että tää on hätänumero ja tää ei oo listattuna mihinkään, sit tivaan mistä ne on saaneet tän numeron ja onko laillisesti hommattu, ne suostuu yllättävän nopeasti lopettaamaan puhelun kun alan tivaamaan mistä rekisteristä meidän tiedot on kaivettu. Ei toimi ihan jokaiseen mutta pari jonttua ja akkaa saanut ihan vitun vaikeaksi tällä.
>>669389 pyydäppä hältä anteeks heti
>>669389 ei vittu haha. nyt on paskapuhegeneraattori hyötykäytössä haha
>>669390 Sen pitää pyytää multa anteeksi että kulutti mun rahaa. En mä tehny mitään väärää. Tai ihan sama vaikka teinki. >>669391 Niin, onhan c hyötykäyttöä jos c ei voi soittaa ja vaivata jotain muuta sen puhelinmyynnillä. Tosin mietin tässä vaan että jos c tiesi että puhuu tekoälylle mutta sitä vitutti sen hommat niin paljon että se vaan puhui botille tietäen että se on työaikaa. Mutta ei noi myyjät saa juuri tuntipalkkaa vaan se provisio on mistä raha tulee. Mietin kanssa arvasko se että tekoäly maksaa mulle jotain pyörittää, mutta äänen perusteella se oli sen ikäinen ettei se ymmärtäis mitään API-hinnoittelusta saatika mitä API edes tarkoittaa.
Join Lasolia.
>>669394 Nyt on kovas puliukkos meninki
>>669393 Sä et tosiaan taida yhtään tietää mitä C:llä tarkotetaan.
>>669395 Kyllä.
>>669397 Ja pysyy alhaalla.
>>669393 ei pidä, ei kuluttanut, teit, ei ole sama
(2.82 MB 498x498 132.gif)

(151.95 KB 488x445 eeheeh.gif)

Huoneen pöydällä käveli iso hämähäkki läimäsin heti paperin käteeni ja nostin sen hellästi siihen ja vein ulos
>>669400 Se on ohjelmointikieli.
>>669403 Niin mutta ei c...
Pitäisi varmaan miettiä ensiviikon ruokalistaa että saisi tehtyä kauppalistaa mutta en yhtäkkiä keksi mitä söisi. Mitä ruokaa on edes olemassa. Jotain uunijuuresjuttua mietin aikaisemmin, siinä voisi olla jollekin päivälle. Pakkasessa on broileripyöryköitä, jotka pitäisi syödä pois, siinä voisi olla toiselle päivälle vaikka riisin kanssa. Vehnäjauhoja pitäisi ostaa niin voisi tehdä taas leipää mutta en tiedä onko tämän vai ensiviikon asia se. Kiisseliä teki mieli syödä päivänä muuana mutta ei huvittaisi ostaa jotain mehua pilaantumaan jääkaappiin. Osaisipa tehdä sillä tavalla, että menisi vain kauppaan miettimättä ja osaisi ostaa oikeat tavarat. Jos se on opeteltava taito niin laitan opeteltavien asioiden listalle senkin sitten. Soijakastike näyttäisi olevan vähissä.
>>669406 Ihteni teen ja syön aina samaa. ei tarvihe miettiä. varmaan jo yli 10 vuotta sitä samaa ruokaa.. tai no välillä tekee mieli laittaa eämä risaseksi, muttta ne on sitten semmoisia speciaalitilanteita.
Huomrnta, ja tänään vaikka mitä kaikkea mitä eilen en tehnyt. Eilen en tehnyt mitään mitä oli tarkoitus, nytpähän sitten kärsitään.
>>669401 Mulla on pitkästä aikaa nyt parina päivänä pyörinyt hämähäkki täällä lattialla. Sovittiin sen kanssa että se saa asua täällä, jos pitää muut tunkeilijat kurissa. Toivottavasti en vahingossa tmoppaa sitä astumalla päälle.
>>669409 Itelni on niin ano kämppä että hämyhäkkejä asustaa seinän ja lattian välisisissä raoissa varmaan ainakin miljoona. Tiettyihin paikkoihin ilmestyy sitten aina muiden ötököiden raatoja ja hämiksenlorttia(?)
Pitäsköhän ostaa susipaita, lähtisiköhän sillä postauslupa?
>>669411 älä tee sitä
>>669411 Teet sitten tieteellisen kokeilun, jos ostat.
(45.53 KB 366x600 susinaamapaita.jpg)

>>669412 >>669413 Susipaita päällä Ismo Alangon ja J. Karjalaisen keikoille,,,,huhhels,,,,,,hyvästi postauslupa,,,,
>>669414 jääh
(477.03 KB 976x949 ClipboardImage.png)

>>669414 Olisipa hovimestari vielä elossa niin voisi pyytää sitä piirtämään tämmöisen normomeemitemplaten mutta nc-versiona, voisi sitten lisätä siihen milloin mitäkin kakkelia. Oikeastaan varmaan löytynee jo valmiit mutsikuvatkin, pitäisi vaan jaksaa vähän etsiä. Tulisi sopivan ano versio niin eikä hovimestariaakaan tarvisi herättää sarkofagistaan jossa se nukkuu ikiunta kuin anoruusunen konsanaan. Odottanee kunnon manoloprinssiä ;__;
>>669406 Ite ostin naudan jauhenlihaa 3x400g kun oli punalaputettuna. Kanan jauhenlihaakin olisi ollut mutta sitä söin viime viikolla sianruokana. Tein äsken sianruokajauhelihaläpyskän, sitä syödään sitten tänään ja ensi viikko kasvisten kanssa. Mieluummin olisin syömättä ikinä mitään kun herkuista tulee vain läskiksi. Fotosynteesi...
>>669416 ole oma hovimestarisi
>>669404 Olet väärässä. C on C.
>>669419 chut up
(999.66 KB 498x286 230.gif)

En katso
>>669422 C on C.
jönglöttää
Hihjels (huhhels). Läjän askareet melkein hoidettu. Aikaisin herätty, laiskoteltu, kaupassa käyty, sianruoka tehty, siivottu 75-prosenttisesti. Vielä loput imuroinnit ja kuntosalille normoilemaan. Tänään olisi voinut mennä metsään ja/tai grillata mutta eiii kun eilen piti olla läjä paskaa. Eipä sillä että tässä muutenkaan olisi tehty yhtään mitään talven jälkeen, vain yhdentekevää puuhastelua mikä ei ole mitään ja jne plääplää. Onneksi huomenna töihin, hohhoijaa. Pitäisiköhän pitää niitä lomia, ehkä saisi tehtyä edes yhden hommelin.
>>669426 Kerroppa hommelista.
>>669427 No siis polkupyörön renkaanvaihtohommeli (kaikki tarpeet on mutta ei saa aikaiseksi), laavuhommaa pitäisi (en ole tehnyt vieläkään mitään), kaappien siivousta (en ole kahteen vuoteen saanut aikaiseksi), takapihahommia (yhden pensaan olen tuhonnut vuoden aikana, vielä olisi neljä tai jotain), takapihan terassi pitäisi tehdä uusi (tmop) jne. Viikonloput menee kotona koneella paskaantuessa jne. se sama vanha virsi.
(777.44 KB 374x498 wako kiikku.gif)

>>669428 nooh, emme tmoppaa :3
Jos on vompatti ja venom niin onko se sit venompatti vai vomnom?
>>669430 vomnompatti
>>669430 tänään lähtee jumakauta elämä risaseksi ja haen kaupasta sipsejä ja ison pullon kokista, niin kuin metsoloissa se erkin vaimo teki syntymäpäivänsä kunniaksi jossain jaksossa. tai no ei ne näyttäneet sitä, mutta niiin se meinasi ja sanoi jollekkin. sitten pitää olla kanssa kunnon niko tiini pas tilleja ja täällä on jo valmiiksi pussi lakritsia. nyt lähtee
>>669433 nikotiinipastillit viihdekäyttöön kuulostaa erikoiselta
>>669434 jää enemmän aikaa sille viihteellä olemisella kun ei tarvii käydä tupakilla
>>669433 Rauhoituppa. Mitä sipzejä? Itelni -50% salaatti ja siinä -30% kanasilppu. Kuntosalinormoilut meni ihan jees. Myöhässä nukkumaan mutta ihan kaikkeen ei tänään(kään) kyetty koska p... Ollaan tyytyväisiä tähänkin.
>>669436 ei rauhoituta. tonihtg we raise the dead. en oo päättänyt. lähen nyt sipsikauppaan ja yritän muistaa laittaa raporttia siitä mitä sipsejä ostin jos en muistaniin älkää muistelko pahalla
tänään rauhoitutaan
>>669437 Onko Coopin maalaisperunalastut mustapippurilla ja ruohosipulilla vai Oikian Vehreä Victoria?
>>669436 kotimaisia ruohosipuli ja kermaviili, vai mitä ne on, sipejä nyt. samalla vahingossa kesän ensimmäinen minttupuffée. oli jo toinen jäätelö tälle päivälle. taitaa olla vielä kaukana siitä keskivertosuomalaisen litra päivässä tavoitteesta.
(382.15 KB 1086x1361 ClipboardImage.png)

(9.94 MB 3264x2448 ClipboardImage.png)

On c jännä tosiaan ku voin kysyy tekoälyltä miten teen mun autoon OBD2 dataa käyttäen ahtopainemittarin ja pari muuta. Se kertoo että voin käyttää mun ESP32 ja ostaa pari palikkaa ja se kertoo miten ne tarkalleen löytyy aliexpressistä. Se osaa sanoa mitä osia se tarvii että se saa tehtyä toimivan kokoonpanon. Se myös korjas että OBD2 kautta saan haettua suoraan CAN väylän tiedot ja miten ne tiedot luetaan sieltä. Tilasin nyt osat ja oottelen et tulee kiinasta. Kuva ei oma. 3D tulostan tohon keskikonsolin näytön päälle sellasen kappaleen johon tulee 3 tollasta pyöreää LCD näyttöä jotka näyttää sellasen mittarin grafiikoilla noita relevantteja tietoja. Lähinnä harmittaa ku Clio 4 mittaristossa ei näy paljonko moottorin lämpötila on, eli saan sen esiin, sit kans ahtopaine on pakko saada kun on turbomoottori. Vaikka on vain 0.9/90hp kone niin ahtoja täs oli muistaakseni vakiona peräti 1.3 bar eli aika tuhdisti vakioautoksi. Vikaa en tiedä, ei varmaan oo mitään laajakaista afr:ää tässä niin pitää joku kolmas statistiikka keksiä. Jänskättää poltanko koko auton tällä projektilla.
>>669441 Kuten totesit, tekoälyllä voi tehdä auton ohjelmointeja, kuten ahtopainemittarin ja pari muuta asiaa. Se on erinomainen työkalu tämänkaltaisissa tee-se-itse projekteissa. Muista kuitenkin tarvittaessa kääntyä asiantuntijan apuun!
niin joo ja silleen että piti vielä valittaa että on ihan pilalla ja perseestä s-marketin sipsivalikoima nyt kun ei ole enään semmoisia vanhoja kunnollisia 300 gramman spurgu sipsipusseja. oli pienempia ne kaikki halvat nyt ja saman hintaisia kuin ne vahat kunnolliset. oli ihan hankaluuksia keksiä mitä ostaa kun ei ollut semmottia mitä halusin. vaatinee kostot- ja rangaistusoimenpiteitä. lidlissä on sentään vielä kunnioitusta perinteisiä arvoja kohtaan. >>669438 ei rauhoituta. ei rauhoituta enää koskaan.
>>669441 Ei tuollakaan ole mitään tekemistä C:n kanssa. Mikä ymmärryksessäsi oikein on vialla?
(3.73 MB 320x240 pepsi.gif)

>>669438 Ikuisesti
>>669446 höpö höpö, elämästä riehaannutaan :3
(122.36 KB 720x720 ClipboardImage.jpg)

Huomenta. Sim-kortti pois ahterista ja kaikki töihin rauhoittumaan. >>669440 Jos minttu on jees niin testaappa joskus tämmöistä. Itteni suosikki nykyään.
>>669448 Kai nyt kaikki minttuläde on hyvää.
>>669449 Ei, kun mikään ei oo.
>>669450 Makuaisteille voi olla mutta ei ruumiille eikä sielulle.
>>669451 Kuis tollee?


Forms
Delete
Report
Quick Reply