Hihjels (huhhels). Läjän askareet melkein hoidettu. Aikaisin herätty, laiskoteltu, kaupassa käyty, sianruoka tehty, siivottu 75-prosenttisesti. Vielä loput imuroinnit ja kuntosalille normoilemaan. Tänään olisi voinut mennä metsään ja/tai grillata mutta eiii kun eilen piti olla läjä paskaa. Eipä sillä että tässä muutenkaan olisi tehty yhtään mitään talven jälkeen, vain yhdentekevää puuhastelua mikä ei ole mitään ja jne plääplää. Onneksi huomenna töihin, hohhoijaa. Pitäisiköhän pitää niitä lomia, ehkä saisi tehtyä edes yhden hommelin.