[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2020 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]

/g/ - Pelit

Nimi
Email
Aihe
Viesti
Varmennus
Tiedosto
Upote
 [▶ Näytä lisäasetukset & rajoitukset]
Kuvake
Spoiler
Salasana (Tiedoston poistoon.)
» Sallitut tiedostopäätteet
jpg, jpeg, bmp, gif, png, wav, mp3, swf, webm, mid, mp4, m4a, ogg, aac, webp,
» Suurin sallittu tiedostonkoko on 10Mt
» Upotteeseen videon koko URL, ei siis pelkkä ID.
» 200x200 pikseliä suuremmat kuvat piennetään.
» Lankakerä

File: 1603117430881-0.png (4,24 MB, 1920x1080, ClipboardImage.png) ImgOps Google iqdb

File: 1603117430881-1.png (701,66 KB, 1920x1080, ClipboardImage.png) ImgOps Google iqdb

File: 1603117430881-2.png (4,29 MB, 1920x1080, ClipboardImage.png) ImgOps Google iqdb

 No.131275[Vastaa]

Laita ruutukaappaus (tai useampi) viimeksi pelaamastasi pelistä tähän. AP on homo ja tässä on Watch Dogs 2.
32 postausta ja 31 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131371

File: 1606796455046.jpg (779,84 KB, 1920x1080, veljeskunnan ritari.jpg) ImgOps Exif Google iqdb


 No.131372

>>131371
Onkkonkkonnää fallout>>131367

 No.131373

>>131372
Onnonnonne.



File: 1584474590665.png (39,27 KB, 502x538, PS5.png) ImgOps Google iqdb

 No.131096[Vastaa]

>Sony on ilmoittanut somekanavissaan, että se esittelee huomenna tulevan PlayStation 5 -konsolin järjestelmäarkkitehtuurin. Esittelyä luotsaa PS5:n pääjärjestelmäarkkitehti Mark Cerny. Asiasta kerrotaan huomenna klo 18:00 Suomen aikaa ja tiedot valahtavat esille PlayStationin Blogiin.

>Aiemmin on spekuloitu, että PlayStation 5 maksaisi kauppoihin saapuessaan lähes 500 dollaria. On huhuttu, että kustannuksia nostavat muun muassa SSD-levy ja iso muistimäärä.


Kiinnostaako nyymejä PS5?
17 postausta ja 10 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131356

>>131355
Siis kuka noin on sanonut?

 No.131357

File: 1605176606657.gif (357,87 KB, 380x284, download.gif) ImgOps Google iqdb

>>131356
ISBN 978-952-01-0004-9
s. 87 l. 2

 No.131370

File: 1606661584433.png (211,52 KB, 1875x888, hare krishna.PNG) ImgOps Google iqdb

aijai mikä tarjous!



File: 1367071324663.png (1,08 MB, 1643x1001, 1367071324663.png) ImgOps Google iqdb

 No.127663[Vastaa][Viimeisimmät 50 postausta]

Onkos muilla minecraft ydeillä suuria projekteja menossa? Itellä on tällainen kaupunki. Aika tyytyväinen tohon tieverkostoon.
120 postausta ja 45 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131313

>>131309
En ole.

 No.131368

>>131300
Valehtelin
Ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään teidän palikkakylänne enää t. Donitsi

 No.131369

>>131368
Eipä yllättänyt, sinulla on pitkä historia manolojen odotusten pettämisestä.



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131364[Vastaa]

tulkaa pelaamaan

 No.131365

minne? miten tossa pelataan?



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.130456[Vastaa]

Täs ois paskojen nyymien sielunmaisemista ja yhdestä kymmenen kaivon tiestä tehty peli jossa pääsee keräilemään mutsipatsaita ja välttelemään tuhoutumisensa edestä vastuu- eikun siis demoneja.
Yksi postaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.130596

YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.
Tässä toinen lihainen peli.

 No.131362

YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131363

Onks tää samantyyppinen kun se mikälie-hypetetty-mustavalkonen-helvetti-peli-joka-lopulta-joutui-sensuroiduksi?



File: 1595620754114.png (2,06 MB, 1920x1080, tappivanukas.png) ImgOps Google iqdb

 No.131169[Vastaa]

No tein tämän langan tästä pelistä nyt tänne. Eli AP on hieman humalassa ja pelaa amnesiaa. Ensimmäiseksi aloitetaan tappivanukkaan lakaisulla peli.
84 postausta ja 124 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131350

File: 1604523721204-0.png (1,96 MB, 1920x1080, sauvat.png) ImgOps Google iqdb

File: 1604523721204-1.png (2,24 MB, 1920x1080, toimii.png) ImgOps Google iqdb

File: 1604523721204-2.png (1,64 MB, 1920x1080, hissi.png) ImgOps Google iqdb

Noniin saataisikohan tämä romu vihdoinkin käyntiin? Kyllähän se kehrää kuin iloinen pasi. Ei muutakuin hissillä portaita pitkin! Voisiko joku postata muuten sen videon? Huomasin että ei löydy koneelta sitä. Jatketaan sitten seuraavalla kerralla taas seikkailuakin.

 No.131351

File: 1604523948769.webm (8,66 MB, 720x576, hissillä portaita pitkin ….webm) ImgOps Google iqdb

>>131343
Ei mehumaijoja, vaan mehusauvoja, metuilun jäljiltä.

>>131344
Semmoiset maksimit anomehulla että sappikivetkin lentää huis helvettiin.

>>131348
Siellä ex-ryynäri, nykyinen hiisari murisee ja riehuu kamapäissään.

>>131350
Tässä.

 No.131352

>>131351
Ah unohdin kiittää että postasit tämän. Kiitos.



File: 1603106064487.png (118,75 KB, 319x840, redead.png) ImgOps Google iqdb

 No.131272[Vastaa]

Tähän lankaan vihollisia joista iskee pelotus, kuumotus ja pahimmassa tapauksessa tulee paskat housuun.
AP aloittaa ReDeadeilla. Muistan kun lapsena pelasin Ocarina of Timea ja kohtasin näitä ensimmäisen kerran. Taisin huutaa ja laitoin N64:n nopeasti pois päältä. Nämä pysäyttävät Linkin huudollaan ja sitten hyppäävät kiinni Linkin selkään…. hyi saatana.
4 postausta ja 4 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131280

En muista kyllä yhtäkään. Muistan vaan, että joku Resident Evil oli lapsena liikaa ylipäätään, kun en nauttinut juuri siitä ahdistavasta tunnelmasta.

 No.131281

File: 1603150540747.jpg (197,73 KB, 880x929, hiippari.jpg) ImgOps Exif Google iqdb


 No.131297

>>131279
hyi helvetti kuinka vastenmielisiä ne ihmis ruoskakädet oli. runsaasti mielipahaa aiheuttaa vieläki ;__;



File: 1600698541986.webp (193,37 KB, Microsoft Bethesda.webp)

 No.131261[Vastaa]

https://news.xbox.com/en-us/2020/09/21/welcoming-bethesda-to-the-xbox-family/

Mitä tunteita tämä herättää Nyymichanissa?

>Critically acclaimed creators of The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Quake, Starfield and more join Team Xbox


>Today is a special day, as we welcome some of the most accomplished studios in the games industry to Xbox. We are thrilled to announce Microsoft has entered into an agreement to acquire ZeniMax Media, parent company of Bethesda Softworks.


>As one of the largest, most critically acclaimed, privately held game developers and publishers in the world, Bethesda is an incredibly talented group of 2,300 people worldwide who make up some of the most accomplished creative studios in our industry across Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog, and Roundhouse Studios. These are the teams responsible for franchises like The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Prey, Quake, Starfield and many more.


>Bethesda’s games have always had a special place on Xbox and in the hearts of millions of gamers around the world. Our teams have a close and storied history working together, from the amazing first DOOM, and its id Tech engine, innovating games on PCs to Bethesda bringing their first console game to the original Xbox, the groundbreaking The Elder Scrolls III: Morrowind. Over the years I’ve had many deep conversations with the creative leaders at Bethesda on the future of gaming and we’ve long shared similar visions for the opportunities for creators and their games to reach more players in more ways.


>Just as they took the bold first steps to bring The Elder Scrolls franchise to the original Xbox, Bethesda were early supporters of Xbox Game Pass, bringing their games to new audiences across devices and have been actively investing in new gaming technology like cloud streaming of games. We will be adding Bethesda’s iconic franchises to Xbox Game Pass for console and PC. One of the things that has me most excited is seeing the roadmap with Bethesda’s future games, some announced and many unannounced, to
Postaus on liian pitkä. Paina tästä näyttääksesi koko tekstin.
6 postausta ja Yksi kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131268

>>131265
Ite haluisin kyl ehkä mieluummin jotain ihan muuta, mut jos noista on pakko valita niin mieluummin kolmonen kuin nelonen.

 No.131269

>>131267
"PlayStation 2:lle tehtiin kolme GTA:ta, GTA V:tä varten tehtiin kolme PlayStationia".

 No.131270

File: 1600946809472.png (119,58 KB, 1440x711, ClipboardImage.png) ImgOps Google iqdb

>>131266
Kuva liittyy.

No ei mut ihan vakavissaankin, Microsoft on parempi omistaja pelistudiolle kun Zenimax.



File: 1475784495697.jpg (946,3 KB, 1848x2103, Gradius_Gaiden_Art_01.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

 No.130424[Vastaa]

Pääsin viimein Gradius Gaidenin vaikeimmalla ('hardest') vaikeusasteella lävitse. Eihän siihen mennytkään kuin 15 vuotta. SCPH-1080 -ohjaimella, en osaa räimeitä pelata tikulla (tappelupelejä kylläkin, mistä lie johtuu).
Paljon vaikeampi kuin ykkösen, kakkosen tai kolmosen kolikkopeliversiot.

Gradius-lanka.
8 postausta ja 2 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131257

>>131255
Ei kyllä oo, ainakaan SFC/SNES-version. Ainoo hyvä puoli tossa on, että Sonyn äänipiiri kyseisellä konsolilla ei päästele ihan tavallisimpia, ärsyttäviä ääniään, johtuen Iremin tyypillisestä outoudesta.

PCE-versiossa on melkein siedettävät musat. Ja siis onhan tossa R-Typessä jotain hyviäkin juttuja, kuten eka ja vika pomotappelu ja ne yleensäkin on yksi asia, jossa se todellakin päihittää alkuperäisen Gradiuksen (mutta ei tietenkään kakkosta tai Gaidenia, joissa on mukavia pomoja).

Jos ne musat ois hyvät, niiden pitäisi tulla helposti mieleen, mutta ei kyllä tuu, toisin kuin Gradiuksen musat, jotka soi kun nauhalta miettimättäkin. Ja oon kyllä tota rtyyppiäkin ihan riittävästi pelannut muistaakseni.

Kirjoitin muuten paskaa: Image Fight on Iremin peli ja se on ihan jees. Ja onhan In the hunttikin räiskintä ja aika hyvä.
Ninja Spirit ei oo räiskintä, mutta tosi hyvä PC Enginellä, mutta voi kiesus niitä musiikkeja!

 No.131258

>>131257
Ja tosta Ninja Spiritistä tosiaankin muistan yhden äänen elävästi: sen helvatan suden (vai mikä yamatokoira onkaan) raastavan ulvonnan introssa.

 No.131259

>>131257
>>131257
En tiedä noista porteista, arcade-versiota lähinnä käyttäisin referenssinä. Tsekatessani juutubesta Amiga-version pimputukset ainakin olivat surkeampia kuin muistin, ainoa hyvä tuossa portissa oli intromusiikki, joka oli joku Chris Hülsbeckin oma sävellys, jota ei muista versioista löydy. Mutta arcadeversion musat rokkaa edelleen. Olen aina ollut eniten vaikuttunut siitä, miten omaperäisiä nää on tyyliltään, siis missään muualla en muista kuulleeni mitään samanlaista. Tää voisi olla ihan oma musiikkigenrensä. R-typecore? Ihan kipeitä sävellyksiä.

Gradiuksen musiikit on toki myös legendaarisia, mutta paljon sovinnaisempia tyyliltään, monessakin aikakauden japsipelissä oli samalta kuulostavaa renkutusta.

https://www.youtube.com/watch?v=tXrxov_0oj0&list=PLNV87pz_tYpSXjXwRZemRhMtaOqLO_XvB

https://www.youtube.com/watch?v=8IFlKk8SGI4



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131236[Vastaa]

Aah nyt tulee spermaa.
Yksi postaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131238

ei tollaselta mieslapselta spermaa tule vaan väljähtäneitä touhusoijjatippoja

 No.131240

File: 1599218006905.jpg (69,18 KB, 1280x720, arrjaälöainen sper soturii….jpg) ImgOps Exif Google iqdb

>>131238
se om juurri NNÄIM!!!OIEKAT ARJAALAIS MEHET pelaa vian ETCNIC CLESANSING JA MUSLLIM MASACREA,ainnoat peltit jostka ei oleao JUTKUJEN VAAIKUTTUKSEN ALASSIJA vitu suvakiki soija ap vittu KYSSSSS KYSSSSSSSSSS IMAGEN MY SCHCOCK toisekssem toi om hyväv pointi KUUNNON SSPERMAN pitää oola KELTTAISTA JA KLÖNTTTISTÄ ja sellsasta ei saa juomala jotain saatanna vettä ja kanin roukaa popsismala hyi helevetti kys ap ei siitä sen &lumen

 No.131241

File: 1599218839716.jpg (25,37 KB, 900x506, Nintendont.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

>>131240
bing! bing! wahoo!



Poista Viesti [ ]
Edellinen [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]
[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2020 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]