[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2020 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]

/g/ - Pelit

Nimi
Email
Aihe
Viesti
Varmennus
Tiedosto
Upote
 [▶ Näytä lisäasetukset & rajoitukset]
Kuvake
Spoiler
Salasana (Tiedoston poistoon.)
» Sallitut tiedostopäätteet
jpg, jpeg, bmp, gif, png, wav, mp3, swf, webm, mid, mp4, m4a, ogg, aac, webp,
» Suurin sallittu tiedostonkoko on 10Mt
» Upotteeseen videon koko URL, ei siis pelkkä ID.
» 200x200 pikseliä suuremmat kuvat piennetään.
» Lankakerä

File: 1600698541986.webp (193,37 KB, Microsoft Bethesda.webp)

 No.131261[Vastaa]

https://news.xbox.com/en-us/2020/09/21/welcoming-bethesda-to-the-xbox-family/

Mitä tunteita tämä herättää Nyymichanissa?

>Critically acclaimed creators of The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Quake, Starfield and more join Team Xbox


>Today is a special day, as we welcome some of the most accomplished studios in the games industry to Xbox. We are thrilled to announce Microsoft has entered into an agreement to acquire ZeniMax Media, parent company of Bethesda Softworks.


>As one of the largest, most critically acclaimed, privately held game developers and publishers in the world, Bethesda is an incredibly talented group of 2,300 people worldwide who make up some of the most accomplished creative studios in our industry across Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog, and Roundhouse Studios. These are the teams responsible for franchises like The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Prey, Quake, Starfield and many more.


>Bethesda’s games have always had a special place on Xbox and in the hearts of millions of gamers around the world. Our teams have a close and storied history working together, from the amazing first DOOM, and its id Tech engine, innovating games on PCs to Bethesda bringing their first console game to the original Xbox, the groundbreaking The Elder Scrolls III: Morrowind. Over the years I’ve had many deep conversations with the creative leaders at Bethesda on the future of gaming and we’ve long shared similar visions for the opportunities for creators and their games to reach more players in more ways.


>Just as they took the bold first steps to bring The Elder Scrolls franchise to the original Xbox, Bethesda were early supporters of Xbox Game Pass, bringing their games to new audiences across devices and have been actively investing in new gaming technology like cloud streaming of games. We will be adding Bethesda’s iconic franchises to Xbox Game Pass for console and PC. One of the things that has me most excited is seeing the roadmap with Bethesda’s future games, some announced and many unannounced, to
Postaus on liian pitkä. Paina tästä näyttääksesi koko tekstin.
6 postausta ja Yksi kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131268

>>131265
Ite haluisin kyl ehkä mieluummin jotain ihan muuta, mut jos noista on pakko valita niin mieluummin kolmonen kuin nelonen.

 No.131269

>>131267
"PlayStation 2:lle tehtiin kolme GTA:ta, GTA V:tä varten tehtiin kolme PlayStationia".

 No.131270

File: 1600946809472.png (119,58 KB, 1440x711, ClipboardImage.png) ImgOps Google iqdb

>>131266
Kuva liittyy.

No ei mut ihan vakavissaankin, Microsoft on parempi omistaja pelistudiolle kun Zenimax.



File: 1584474590665.png (39,27 KB, 502x538, PS5.png) ImgOps Google iqdb

 No.131096[Vastaa]

>Sony on ilmoittanut somekanavissaan, että se esittelee huomenna tulevan PlayStation 5 -konsolin järjestelmäarkkitehtuurin. Esittelyä luotsaa PS5:n pääjärjestelmäarkkitehti Mark Cerny. Asiasta kerrotaan huomenna klo 18:00 Suomen aikaa ja tiedot valahtavat esille PlayStationin Blogiin.

>Aiemmin on spekuloitu, että PlayStation 5 maksaisi kauppoihin saapuessaan lähes 500 dollaria. On huhuttu, että kustannuksia nostavat muun muassa SSD-levy ja iso muistimäärä.


Kiinnostaako nyymejä PS5?
13 postausta ja 7 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131135

Sony on näköjään ottanut tehtäväkseen tehdä jokaisesta ohjaimesta edellistä paskemman.

SCPH-1080:sen jälkeen ne ohjaimet ovat olleet ihan hirvittäviä. Hauskaa pelata jotain peliä, jossa joutuu käyttämään start- ja select-näppäimiä (esim. japsilayoutti Biohazardeissa), kun mcfucking tatit on aina tiellä.

 No.131136

>>131135
Ja siis monethan ei tunnu pitävän myöskään Sonyn ristiohjaimesta (no kyllähän Saturnin on parempi), vaikka mielestäni se on yksi parhaista, varsinkin avaruusräimeissä, jos ei ehkä kaksiulotteisissa tappelupeleissä, mutta kylläkin sivuttaisliikkeellä varustetuissa 3D-tappelupeleissä, kuten Tekken 3:ssa ja uudemmissa.

 No.131260

File: 1600289661900-0.png (639,77 KB, 1920x1080, 1600289111308.png) ImgOps Google iqdb

File: 1600289661900-1.png (100,5 KB, 814x546, 1600289242193.png) ImgOps Google iqdb




File: 1475784495697.jpg (946,3 KB, 1848x2103, Gradius_Gaiden_Art_01.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

 No.130424[Vastaa]

Pääsin viimein Gradius Gaidenin vaikeimmalla ('hardest') vaikeusasteella lävitse. Eihän siihen mennytkään kuin 15 vuotta. SCPH-1080 -ohjaimella, en osaa räimeitä pelata tikulla (tappelupelejä kylläkin, mistä lie johtuu).
Paljon vaikeampi kuin ykkösen, kakkosen tai kolmosen kolikkopeliversiot.

Gradius-lanka.
8 postausta ja 2 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131257

>>131255
Ei kyllä oo, ainakaan SFC/SNES-version. Ainoo hyvä puoli tossa on, että Sonyn äänipiiri kyseisellä konsolilla ei päästele ihan tavallisimpia, ärsyttäviä ääniään, johtuen Iremin tyypillisestä outoudesta.

PCE-versiossa on melkein siedettävät musat. Ja siis onhan tossa R-Typessä jotain hyviäkin juttuja, kuten eka ja vika pomotappelu ja ne yleensäkin on yksi asia, jossa se todellakin päihittää alkuperäisen Gradiuksen (mutta ei tietenkään kakkosta tai Gaidenia, joissa on mukavia pomoja).

Jos ne musat ois hyvät, niiden pitäisi tulla helposti mieleen, mutta ei kyllä tuu, toisin kuin Gradiuksen musat, jotka soi kun nauhalta miettimättäkin. Ja oon kyllä tota rtyyppiäkin ihan riittävästi pelannut muistaakseni.

Kirjoitin muuten paskaa: Image Fight on Iremin peli ja se on ihan jees. Ja onhan In the hunttikin räiskintä ja aika hyvä.
Ninja Spirit ei oo räiskintä, mutta tosi hyvä PC Enginellä, mutta voi kiesus niitä musiikkeja!

 No.131258

>>131257
Ja tosta Ninja Spiritistä tosiaankin muistan yhden äänen elävästi: sen helvatan suden (vai mikä yamatokoira onkaan) raastavan ulvonnan introssa.

 No.131259

>>131257
>>131257
En tiedä noista porteista, arcade-versiota lähinnä käyttäisin referenssinä. Tsekatessani juutubesta Amiga-version pimputukset ainakin olivat surkeampia kuin muistin, ainoa hyvä tuossa portissa oli intromusiikki, joka oli joku Chris Hülsbeckin oma sävellys, jota ei muista versioista löydy. Mutta arcadeversion musat rokkaa edelleen. Olen aina ollut eniten vaikuttunut siitä, miten omaperäisiä nää on tyyliltään, siis missään muualla en muista kuulleeni mitään samanlaista. Tää voisi olla ihan oma musiikkigenrensä. R-typecore? Ihan kipeitä sävellyksiä.

Gradiuksen musiikit on toki myös legendaarisia, mutta paljon sovinnaisempia tyyliltään, monessakin aikakauden japsipelissä oli samalta kuulostavaa renkutusta.

https://www.youtube.com/watch?v=tXrxov_0oj0&list=PLNV87pz_tYpSXjXwRZemRhMtaOqLO_XvB

https://www.youtube.com/watch?v=8IFlKk8SGI4



File: 1595620754114.png (2,06 MB, 1920x1080, tappivanukas.png) ImgOps Google iqdb

 No.131169[Vastaa]

No tein tämän langan tästä pelistä nyt tänne. Eli AP on hieman humalassa ja pelaa amnesiaa. Ensimmäiseksi aloitetaan tappivanukkaan lakaisulla peli.
59 postausta ja 81 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131250

File: 1599258650955.png (1,48 MB, 1920x1080, koneiston ovi.png) ImgOps Google iqdb

Aika lähteä asentamaan hissin mekanistoa. Mutta se jatkuukin seuravaalla kerralla.

 No.131251

>>131249
onko hirvimöllä eripari-tissit

 No.131252

>>131249
Kauhee psykoosi tolla ruma-anolla, haahuilee alasti linnassaan, rikkoo ovia ja muutenkin mellastaa kun kuvittelee että ulkopuoliset siellä vie sen tavaroita ja hajottaa paikkoja.



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131236[Vastaa]

Aah nyt tulee spermaa.
Yksi postaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131238

ei tollaselta mieslapselta spermaa tule vaan väljähtäneitä touhusoijjatippoja

 No.131240

File: 1599218006905.jpg (69,18 KB, 1280x720, arrjaälöainen sper soturii….jpg) ImgOps Exif Google iqdb

>>131238
se om juurri NNÄIM!!!OIEKAT ARJAALAIS MEHET pelaa vian ETCNIC CLESANSING JA MUSLLIM MASACREA,ainnoat peltit jostka ei oleao JUTKUJEN VAAIKUTTUKSEN ALASSIJA vitu suvakiki soija ap vittu KYSSSSS KYSSSSSSSSSS IMAGEN MY SCHCOCK toisekssem toi om hyväv pointi KUUNNON SSPERMAN pitää oola KELTTAISTA JA KLÖNTTTISTÄ ja sellsasta ei saa juomala jotain saatanna vettä ja kanin roukaa popsismala hyi helevetti kys ap ei siitä sen &lumen

 No.131241

File: 1599218839716.jpg (25,37 KB, 900x506, Nintendont.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

>>131240
bing! bing! wahoo!



File: 1422284606525.jpg (91,55 KB, 1024x768, tekken.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

 No.129770[Vastaa]

Eli lanka jossa puhutaan tappelupeleistä. AP pelailee Ultra Street Fighteria(PC) ja Tekken Tag Tournamenttia (ps3)
28 postausta ja 6 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131201

>>130576
Takaa päin?

 No.131202

Pelaan lähinnä Super Smash Bros Ultimatea Switchillä. Lasketaanko pelisarjaa tappelupelien joukkoon?

 No.131209

KoF '99 Evolution on kyllä himpskatin hyvä tappelupeli. Sanoisin, että paras koffi. Hyvät muuvsit, kauniit taustat ja kohtalaiset musiiikit.

Pitäs varmaan ostaa toi AES-versiokin, tosin Dreamcast-versio taitaa olla vähintään yhtä lähellä kolikkopeliversiota.



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131205[Vastaa]

Millaisen pelin tekisit jos sinulla olisi siihen kaikki tarpeelliset resurssit?

Olen miettinyt ideaa ensimmäisestä persoonasta kuvatusta tasoloikkapelistä. Liikkuminen olisi parkour-tyylistä kuten Mirror's Edgessä tai Dying Lightissa. Pelaaja voisi myös heittää ympäristöstä löytyviä esineitä kuten laatikoita ja palloja; tätä voisi hyödyntää esimerkiksi pulmanratkaisussa.
Pelin graafinen tyyli muistuttaisi 90-luvun tietokoneanimaatiota. Se tarkoittaisi nykymittapuulla yksinkertaisia 3D-malleja, joissa värikylläisyys olisi korkea ja jotka näyttäisivät muovisilta. Pelissä voitaisiin kuitenkin hyödyntää moderneja 3D-grafiikan renderöintitekniikoita kuten säteenseurantaa, HDR:ää ja parallax occlusion mappingia.

Upote liittyy vahvasti, se toimii hyvänä referenssinä tavoittelemastani graafisesta tyylistä. Tämän lisäksi pelien konseptitaide, ensirenderöidyt välinäytökset ja 3D-grafiikkaa hyödyntävät elokuvat samalta aikakaudelta ovat hyviä referenssejä.

 No.131206

Ei minulla taida kyllä olla kuin ideoita, jotka aion toteuttaa, kunhan jaksan ja ehdin. Mitään toiveprojekteja ei oikein ole, mitä tässä kai haetaan.

 No.131207

Joskus oli semmonen että world of warcraft mutta yksinpelinä isometriseseen tyyliin, ja ohjattaisiin 5 hengen ryhmää. Taistelumekaniikat pitäs tietysti yksinkertaistaa kun ei rotaatiota vois joka hahmolla yksin pyörittää. Joku reaaliaikainen niin että hahmot vetää turpaan ja loitsii automaattisesti (vaik aluevahinko eri moodina valittavissa erikseen päälle ja pois) ja sitten vois pausettaa milloin vaan ja erikoiskykyjä vois naksutella taas erikseen (dispel, parannusloitsut ym) huhhels. En tiiä jaksaisko enää, mutta silloin joskus olisi tullut vähän hunajaa suuhun, eikun housuun. Isometriset autisminysväyskamankeräyssimulaattorit on aina ollut lähellä sydäntä mutta mitään haastavampia en ole koskaan osannut pelata.



File: 1595284076830.jpg (90,9 KB, 1200x675, Elder Srolls VI.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

 No.131162[Vastaa]

Millainen peli tämä tulee olemaan huonoimmassa tapauksessa?
4 postausta jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131167

>>131166

Merkkejähän tästä nähtiin jo Skyrimin kohdalla, kun Betseda yritti myydä ilmaisia modeja rahaa vastaan. Eiköhän ne sruraavaan peliin joko pistä modityökalut maksumuurin taakse tai käyttöehtoihon, että modeja saa jakaa vain niiden omilla valvotuilla sivuilla.

 No.131168

>>131166
Jaa? Onko sille sitten jotain Oscuro's Oblivion Overhaulin kaltaisia modeja?

Tai mikä se yks iso modi oli Morrowindille…

Kun taisin Skyrimiä pelailla viitisen tuntia ja havaitsin pelanneeni samaa peliä ainakin kaksi kertaa aikaisemmin, eikä täten mielenkiinto pysynyt yllä.

 No.131195

Turhapa tätä on odotella vielä.
Starfield julkastaan ensin.



YouTube video. Toista klikkaamalla kuvaa.

 No.131159[Vastaa]

Kiinnostaako nyymejä Ubisoftin Forward-striimi? Pystyy seuraamaan nähtävästi Twitchissä, Ubisoftin sivuilla, YouTubessa ja Mixerissä. Suomen ajassa tuo striimi alkaa klo 21:30.

>Ubisoft Forward, a summer celebration of Ubisoft’s upcoming lineup of games and content, is right around the corner! The event will stream live on ubisoft.com/forward on July 12; here’s everything you need to know to join the celebration, including how you can claim a free copy of Watch Dogs 2.


>Tune in to the dedicated Ubisoft Forward stream starting at 10:30 AM PDT with a packed pre-show and free rewards. The Ubisoft News team and friends will be playing Trackmania live on stream, followed by exclusive news, interviews, and a look at upcoming content, including intel about the Genie teammates coming to Ghost Recon Breakpoint, news from Just Dance 2020, a deep dive into a much-loved Easter egg from The Division 2, and more!


>The main show starts at 12:00 PM PDT, where you can expect the latest games, reveals, and updates from Ubisoft teams around the world. See more from Assassin’s Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion, Hyper Scape and a few other surprises that will be unveiled during the stream. And don’t forget to stick around afterwards for the post-show with more news and content. Log in to the official Ubisoft Forward page with your Uplay account and claim a free copy of Watch Dogs 2 on PC, as well as the chance to answer trivia questions and win some rewards for a variety of Ubisoft titles.

 No.131160

Ei, koska en aktiivisesti etsi uutta pelattavaa.

 No.131161

Ei kyl ihteäni kiinnosta tuollaiset pelit.



File: 1553243961642.jpg (96,29 KB, 750x600, poster2152067.jpg) ImgOps Exif Google iqdb

 No.130906[Vastaa]

16 postausta ja 4 kuvavastaus jätetty näyttämättä. Paina vastaa näyttääksesi.

 No.131154

>>131153
Niin siis tuo 'väärin pelaaminenhan' on vain omassa päässä, koska pelissä pärjää melkein minkälaisella taitoarsenaalilla tahansa.

Ehkä tarkoitat sitä tunnetta, kun et olisi halunnut kylmätä jotain hahmoa, mutta pääsi lipsahtamaan? Itsellä meni monta läpipeluukertaa ennen kuin tajusin, että Paulin pystyy pelastamaan mustien miesten kimpusta.

 No.131156

>>131154
Tiedän kyllä että pelaamiani pelejä voi läpäistä vaikka esim. laittamatta mahdollisiin taitopuihin ja vastaaviin pistettäkään jne. mutta jostain syystä paskattaa aivan helvetisti jos tulee tuollaisessa vaikka otettua joku ns. turha taito. Ja sitten ahdistaa kanssa jos joku vaikka tehtävä jää tekemättä sen takia että en nyt sattunut valitsemaan yhtä tiettyä dialogivaihtoehtoa. Ahdistaa siinä mielessä että tunnen jääväni mukamas jostain paitsi. Jos jotain kaipaan niin jonnevuosia siinä mielessä että en välittänyt moisista vaan pistin pelaten.

Toi sshock2:n hiiren lukittuminen on vissiin juu joku ihmejuttu kun en muista jollain vanhalla koneella sitä (vähän) pelatessani kohdanneeni moista. Tosin windows saattoi olla mitä tahansa väliltä XP-seiska.

 No.131158

>>131156
Kyl toi hiiren lukittuminen tapahtuu niin kaksdonasella kuin Xp SP3:lla ja XP amd64 SP2:lla.

Mutta jotenkin muistelisin, että noilla ei-NT -pohjaisilla eli ysikasilla ei. Voin olla väärässäkin.

Tuota dialogiongelmaa ei ole Deus exässä ei ole 99%, jos pitää NPC:t hengissä, mutta kylläkin tuossa Bloodlinessa.



Poista Viesti [ ]
Edellinen [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]
[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2020 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]