Plutonia experimentti väännetty läpi brutal doomin kautta. Aika paska kokemus, en nauttinut. Brutal duumin black metal-vaikeustaso tuotti hieman ongelmia joissain kohdin koska siinä viholisten reaktioaika on paljon normaalia nopeampi eli alkavat ammuskella käytännössä saman tien kun näkevät pelaajan ja projektiilit ovat paaljon nopeampia eli monesti kun tulee teleportattua johonkin vihollisansan keskelle niin henki on pois sekunnissa ja pikatallennuksen ylikäytöllä pitää kokeilla sopivin juoksureitti karkuun. Tosin minähän olen aina hakannut pikatallennusnappia n. 30 kertaa minuutissa. Myös raketinheittimellä on takavaara-alue eli jos ammuskelee selkä seinää vasten niin pelaaja ottaa myös reilusti vahinkoa. Mutta juustoilu onnistuu myös hyppymahdollisuuden, tehokkaampien aseiden ja varsinkin sen että teleportit toimivat myös kranaateilla, ansiosta, haha. Loppuvastuksenkin sai nitistettyä takahuoneesta käsin koska hiiritähtäys. Kahta salakenttää en jaksanut vetää, ei kiinnosta. Jos jotain positiivista pitää keksiä niin jotkut kentät oli ihan hienoja, noin originaaliduumimittarilla. Ei tule pelattua toiste eikä todellakaan perinteisesti näppisohjauksella. Nyt vuorossa tnt: anolution.