[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2018 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]

/g/ - Pelit

Nimi
Email
Aihe
Viesti
Tiedosto
Upote
 [▶ Näytä lisäasetukset & rajoitukset]
Kuvake
Spoiler
Salasana (Tiedoston poistoon.)
» Sallitut tiedostopäätteet
jpg, jpeg, bmp, gif, png, wav, mp3, swf, webm, mid, mp4,
» Suurin sallittu tiedostonkoko on 10Mt
» Upotteeseen videon koko URL, ei siis pelkkä ID.
» 200x200 pikseliä suuremmat kuvat piennetään.
» Lankakerä

[Takaisin][Mene alas]

File: 1544027059081.png (36,09 KB, 790x543, areena5.PNG) ImgOps Google iqdb

 No.130848

Osaako joku nyymi sanoa miten Areena vitosen gladiaattorien kuukausipalkka määritetään ja miten värväyksen hintavaatimus lasketaan?

Sen olen huomannut, että ikä korostuu huomattavasti siis siinä mielessä, että parikymppisten gladiaattorien palkka huutelee siellä 50 kultarahan hujakoilla kun taas jonkun 34 vuotiaan boomeritaistelijan kuukausipalkka voi värväyshetkellä olla alle 10kr. Et onkohan se joku tarkka laskelma johon vaikuttaa gladiaattorin ikä ja kovuusindeksi vai onko se joku satunnainen ikään perustuva nopanheitto vaan?

 No.130849

En nyt muista oikein, kun siitä on aika pitkä aika kun oon viimeks pelannut, mutta eikös se gladiaattorin kykyjen ja iän mukaan mene.

 No.130850

>>130849
Joo jotain sinnepäi. Sen verta oon saanut selvitettyä, että toi mystinen "kovuus" lasketaan niinki yksinkertaisesti ku ynnäämällä kaikki statsit yhteen, omistettujen aseiden statsit mukaan lukien.

 No.130851

File: 1544028568843.png (241,65 KB, 650x670, yayoi.png) ImgOps Google iqdb

Jaa näköjää toi värväyksen VAATIMUS lasketaanki niinkin yksinkertasesti ku palkka*5. Eli ton kuvan peikon kohdalla 29*5=145. Testasin muillaki ja kaava toimi.

Ny pitäs viel selvittää miten toi kuukausipalkka lasketaan ja että miten se määritetään uudestaan vuoden vaihtuessa.

 No.130852

En tiedä mutta joskus jonnena löysin tällaisen huijauksen pelissä: aloita yksinpeli, ensimmäisen värväyksen jälkeen ylävalikosta pelaaja -> lisää uusi pelaaja -> valitse divarisi kovin joukkue -> jätä eroanomus pelaajalla 1 -> saat käyttöösi paremmat alkuresurssit. Tämän huijauksen voi tehdä joka divarissa. Voit myös käyttää tätä kikkaa ennen epäreilua ottelua tuhoamaan vihollisjoukkueen ekonomian esimerkiksi erottamalla voimakkaat gladiaattorit tai tuhoamalla vastapuolen rahavarat osto-myynti-osto toistolla.
Ja pian jo raikuu torilla "ME OOMME SANKAREITA KAIKKI.."

 No.130853

File: 1544031010963-0.png (37,57 KB, 788x529, 21v.PNG) ImgOps Google iqdb

File: 1544031010963-1.png (32,63 KB, 788x528, 21v2.PNG) ImgOps Google iqdb

Postataan nyt vielä pari esimerkkiä jos vaikka joku nyymikanavan sademies huomais heti sen oikeen kaavan.

>>130852
Taisin joskus kakarana itekin tota kikkaa käyttää. Toinen vähän rehellisempi kikka oli värvätä aina se legendaarinen vuoden gladiaattori ja voittaa sillä CUP ja kaatomestaruus pariin otteeseen. Sillä sai hyvät alkurahat tienattua ettei tarvinnu loputtomiin RYVETÄ mutadivarissa.

 No.130854

File: 1544031069073-0.png (33,28 KB, 785x539, 34v.PNG) ImgOps Google iqdb

File: 1544031069073-1.png (33,3 KB, 783x542, 34v2.PNG) ImgOps Google iqdb


 No.130855

>>130853
Minulla ei kyllä koskaan kauheasti massia tullut niillä legendaarisilla, kun vaativat niin paljon palkkaa ja sitten jos seuraava legendaarinen olikin ihan paska, niin en saanut niitä muita kehitettyä niin paljoakaan ja olikin ihan paska tiimi ja hävisin. Ehkä olin vain paska pelaamaan. Voisi joskus koittaa uudestaan.

 No.130856

File: 1544033879865.png (62,02 KB, 917x616, Sieppaa.PNG) ImgOps Google iqdb

Gladiaattorin rollaus toimii jo melko uskottavasti. Viel ku keksis sen palkkakaavan.

t. amatööri koodari

 No.130857

Pitäisköhän pelata itekin pitkästä aikaa.

 No.130858

>>130856
Ei kai sen tarvi välttämättä olla sama kuin areenassa?
Ehdotan kykyihin pohjautuvaa palkkaustasoa. Eli kun kyvyt kehittyy niin palkka nousee samassa suhteessa.
Mihinkäs sä teet tota peliä? Ittelni ollu yhtenä pöytälaatikkoideana että tekis tollaisen areenakloonin mobiilialustalle. Vois olla ehkä kysyntää tuollaiselle pelille ja tuon tyyppiseen peliin saisi vielä ujutettua pelinsisäiset ostot aika kivuttomasti mukaan.

 No.130859

>>130856
>>130858
Laittakaa siihen sitten ihan overpowered vitsihahmoksi mutsi, vaikka avaruusmutsi (velhu), haltiamutsi (jousipyssy) ja vaikka hmm, voimamutsi (lähitaistelu) haha hels.

 No.130860

File: 1544040165854-0.png (30,83 KB, 609x546, Sieppaa.PNG) ImgOps Google iqdb

File: 1544040165855-1.png (19,16 KB, 731x525, cui.PNG) ImgOps Google iqdb

>>130858
C++:lla windowssille näin alkuun. Aika prototyyypivaihees viel. Ajatus olis lähinnä kloonata ja kääntää areena 5 englanniks, jotta ulkomaalaset pääsee pelaan tätä klassikkoa. Samal tarkotus on pitää kaikki noi rodut, aseet, niiden dicerollit jne tallennettuna ihan vaan perus tekstitiedostoon, jota ihmiset pääsee modaan niiden arvoja mielensä mukaan jos ei defaulttiarvot miellytä.

Pyrin myös pitämään ns pelilogiikan erillään käyttöliittymästä, jotta tälle vois väsätä vaihtoehtoset graffat sun muut ilman että pitäs ite pelimekanismeja uudelleenkoodata. Sen takia näin alkuun tää peli tulee toimimaan paskalla cmd käyttöliittymällä, mut varmaan korvaan sen kunnon graffoilla kuhan saan pelin muuten valmiiks. Siihen on tosin viel pitkä matka.

 No.130861

>>130860
Hyvältä vaikuttaa. :)

 No.130864

>>130860
Mitäs tälle projektille kuuluu?

 No.130865

>>130864
talviunilla, paskuus iski

 No.130866

>>130865
haha, vähän arvelinkin ettei kukaan nyymichanin paska mitään aikaseks saa



Poista Viesti [ ]
[Takaisin][Takaisin ylös]
[ Etusivu ] [ /Ukko ] [ b / flode / a / it / g / m / me / n / ak / art / pol / h / fap / t / fit / nom / hikky / he / evo / velho / epic / meta / 2018 ] [ /Bannerit / NChat / Etsi / Bannit ]