Ai niin piti koko päivä muistaa postata et vittu vihaan BMW-kuskeja. Mä en tajua miks niitten pitää olla niin armottomia kusipäitä. Tänäänkin kun menin kehälle niin eiks sielt takaata tuu BMW ja taas peräpuskurissa kiinni vaikka oon ajamassa ison lammikon yli enkä halua ottaa selvää meneeks Renault rikki sellasesta lätäköstä joka ylettää melkein ovenpieleen asti. Tosta kun menee täysiä voi joutua vesiliirtoon. Mut ei, se tulee ihan puskuriin kiinni vaikka kiihdytän rampista kohtuu ripeästi kehälle. Suututti taas niin sairaasti että vaikka ajan normisti nykyään rajoitusten mukaan niin pitihän se kostaa sille sen kusipäisyys ja menin ihan tahalleni sen eteen ettei se päässyt tekemään sellasta kahden kaistan vaihtoa minkä arvasin että se tekee. Koska menin sen eteen, se ei päässyt jonkun Audin eteen vaan jäi just mun hidastelun vuoksi sen taakse, ja sit mä poistuin nopealta kaistalta keskikaistalle ja jäin vaan kattelemaan kun se jäi sen Audin perään hiillostamaan, mut se audikuski ei lähtenyt mihkään siitä edestä, kuten myös arvasin. Sit kun tuli moottoritien liittymä, vaikka se niin kovasti ruuhka-aikaan koitti päästä ajamaan nopeasti hiillostamalla milloin kenenkä takana niin ei se päässyt yhtään mihkään, mentiin peräkanaa siihen motarille.
En vaan tajuu tota miks noitten pitää olla tollasia kusipäitä jotka kokoajan ajattelee liikenteesä että minä ensin minä ensin mul on bemari pakko päästä ajaa lujaa. Ei se lujaa ole mennä joku 25-30 yli rajoituksen. Ei tollasella bemarilla vaan pääse lujaa missään, ei ainakaan verrattuna moottoripyörään. Toi on niin tyhmää koittaa hurjastella autolla Suomessa. Mäkään en ole pärinöissäni ikinä ajellut niin että roikun toistuvasti puskurissa kiinni koska jos tulee äkkijarrutustilanne, ja niitä tulee ruuhka-aikaan, niin peräänajaja on syyllinen. Volvon kaa ois vittu vaan pitänyt tehdä äkkijarrutus ja pistää se kusipää bemaristi maksamaan mulle uuden auton käsirahan kun Volvo menee lunariin mutta en sit tehnyt. Uuden auton kaa en halua koska arvoa on sen verran että ei mee heti lunastukseen jolloin autosta tippuu arvoa pois jos mihinkään merkitään sen olleen kolarissa. Ja vaikkei oo merkintää niin maalikerrosten perusteella jos mittarilla kattoo se on uudelleenmaalattu.
Pitäs vaa olla sellane 250% korkeampi vakuutus kaikkiin BMW autoihin niin loppuis aika nopeasti toi vammailu liikenteessä. Tai ehkä parempi vaa että kaikki BMW:tä ajavat kuolee kun painan tätä nappia tässä. Klik.