Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409394 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 6 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19997 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.80 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670483 >>670481 voin syödä
>>/b/670482 >>670480 ei pidä, vaan: huomauttaa että ajoit aika läheltä ja olla varovaisempi jatkossa :3
>>/b/670481 Ei ollut kyllä kummoinen se pistaasipistaasijäätelö ja taisin saada siitä jonkun ripulintapaisenkin, kun aamulla tuli pelkkää li
>>/b/670480 kävin pyöräilemässä niin eikö jonkun kusipään ole aivan pakko ohittaa viiden sentin päästä. vittu pitäs tappaa tollaset kusipäät
>>/b/670479 Testasitko sitä nuccia vielä?
>>/b/670478 >>670469 Kateltaisiin vaan päivät pitkät azumangoa ja nitsijouta huumemyrkkypäissään. Välillä hoitajamutsi joku haetaan toimenp
>>/b/670477 >>670475 Juuh. Lidliin käy matka tällä kertaa.
>>/b/670476 >>670472 Se on kyllä vitun hyvää, vaikka en ole vuosiin juonukaan. Mutta viinaa olen ja juon nytkin.
>>/b/670475 >>670474 Ruokakauppako vaan?
>>/b/670474 Kohta pyöräilyretki kauppaan. Pitää ensiksi käydä pumppaamassa renkoihin ilmat.