Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409331 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 4 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19989 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.79 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670420 Ryynipaketti tuli ja siinä oli kaikkea bonusta ja huumeitakin. Ainakin kannettava toimii vaikka paketti on rutussa. Salasanaa en
>>/b/670419 >>670418
>>/b/670418 >>670417 Pysy sinä faijatuksissa.
>>/b/670417 >>670412 Siis oman äitisi vai jonkun mutsin?
>>/b/670416 >>670415 Meillä ei mutsichanissa ole tuollaista, eli olet turvassa.
>>/b/670415 >>670414 En osaa sanoa. Semmoinen tomeran oloinen silmälasipäinen mutsi. Oli se auto sellainen ihan hyvin tienaavan auto. Toisa
>>/b/670414 >>670412 Ei lynkata :3 tekevälle sattuu. Oliko joku käsienheiluttajamutsin oloinen millä on kallis uusi auto? >>670413 "ois
>>/b/670413 >>670412 Tuommoisissa tilanteissa pitää suuttua ihte takasin ja alkaa syyttämään sitä toista. "Mitä jätit auton siihen ootko vä
>>/b/670412 Pudotin eilen yhden kotelon kannen vahingossa mutsin auton konepellille ja sehän mutsi siitä sitten suutahti. Maalivauriota tuli
>>/b/670411 >>670408 talvella siellä ei syödä jäätlöä. ois kyllä hyvä syödä sitä silloin talvella kun eivät sula.