Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409415 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 0 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20010 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.83 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670504 >>670503 No jos vertaa, että olisi voinut olla kotona, koneella niin onhan tuo nyt. Ihan villintyynyt, kahleetta, vailla mitään
>>/b/670503 >>670502 Kai nyt kun ite ei tarvinnut olla kuin lähinnä apupoikana haha.
>>/b/670502 >>670497 No huh huh, nythän se innostui.
>>/b/670501 >>670500 Ei kai nyt vielä sentään. Pitää maatakin kaivaa ja kaikkea. Maalata ym., kattopeltiäkään ei vielä ole. Isoveli kyllä n
>>/b/670500 >>670497 noniin ens viklop siellä jo makkarat paistellaan
>>/b/670499 >>670497 Sit isoveli lähti omalle (tai vaimonsa) mökille tekemään terassia (hahas) ja ite paistoin ne läskimakkarat ja imin dr
>>/b/670497 Hihjels 0joo jne. Läjälaavuprojekti koki epäanoosion. Ostin tänään kaamean läjän ruuveja tokmannin tarjouksesta ja piti aluksi v
>>/b/670496 sanekaljuutinnn~ ♩ ♪ ♫ mentoli-lealla. mietein ärsyttääköhän kun saman merkin saippuatikku niin joskus teki, mutta suoritui ihan
>>/b/670494 >>670492
>>/b/670493 >>670492 huonosti tehty, ei tapeta :3