Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409289 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 1 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20029 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.83 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670378 >>670377 0joo suoranokkainen papukaija. Puuta nakuttaessaan kiroilee kuin merimies että on tämä saatana työmaa!
>>/b/670377 >>670376 Onko tikatu joku tikan ja papukaijan risteymä?
>>/b/670376 Huomenta, tikatut (ei se lintu). Tänään ei olla töissä vaan talvilomalla ;__; Töissä varmaan jäjähtää kaikki kun en ole päsmä
>>/b/670375 >>670373 Jos vaikka koittaisit rauhoittua niin ettei aina olisi tikattavaa? Yhtä arpikudosta kohta koko mies. Vaihda tikanheitt
>>/b/670374 >>670373 Tuleepahan käytyä nyt
>>/b/670373 Hienoa olla ali-ihminen. Aamulla pitäisi käydä tikit pois-tikittämässä, mutta se toimenpide suoritetaan semmoisessa osassa sa
>>/b/670372 >>670371 2:00 https://www.youtube.com/watch?v=Q9QvzjGxHaE
>>/b/670371 Äyyyhhh.....
>>/b/670370 >>670369 höpöhöpö, menetettävää on, eipä kuolis, hyötyä on :3
>>/b/670369 >>670355 En mä juurikaan ryypänny viel 10v sitte vaan se juominen alko joskus siinä 7 vuotta sitte. >>670356 wöööööööööööö