Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409390 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 3 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19997 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.80 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670479 Testasitko sitä nuccia vielä?
>>/b/670478 >>670469 Kateltaisiin vaan päivät pitkät azumangoa ja nitsijouta huumemyrkkypäissään. Välillä hoitajamutsi joku haetaan toimenp
>>/b/670477 >>670475 Juuh. Lidliin käy matka tällä kertaa.
>>/b/670476 >>670472 Se on kyllä vitun hyvää, vaikka en ole vuosiin juonukaan. Mutta viinaa olen ja juon nytkin.
>>/b/670475 >>670474 Ruokakauppako vaan?
>>/b/670474 Kohta pyöräilyretki kauppaan. Pitää ensiksi käydä pumppaamassa renkoihin ilmat.
>>/b/670473 >>670464 >>670469 tuollainen olisi huono laitos :3
>>/b/670472 >>670471 Pitäisi varmaan itsekkin ostaa tohtori pippuria pitkästä aikaa.
>>/b/670471 >>670467 Jepuls eli ostin eilen vaikka mitä limonaads ja jonnejuomia. Vasemman reunan dr. pepper imaistiin eilen mutta siinä ei
>>/b/670469 >>670464 Niin ja olisipa kuva tuollaisesta laitoksesta missä mutsit hyväksikäyttää huumattuja manoloja.