Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409403 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 3 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19997 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.80 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670492 >>670479 Joo myin sen jo 500€ yhdelle vammaiselle. [spoiler]en vielä, tmop[/spoiler]
>>/b/670491 >>670489 sekin on huono sää
>>/b/670490 >>670485 >homopaska ja sitä ei voi pyöräpumpulla pumpata käännä siitä pumpusta se homoreikä toisinpäin niin voi pumpata
>>/b/670489 >>670487 Eihän siellä ole edes hellettä. Normaali kesäsää.
>>/b/670488 >>670487 täällä ei onneks
>>/b/670487 Ulkona on myös aika lämmin. Ei nyt ihan super tmoppi kuolemme kaikki kuolkaa kuolkaa mitä uutisissa sanotaan, mutta aika lämmin.
>>/b/670486 >>670484 höpöhöpö, niin ei huomauteta :3
>>/b/670485 >>670477 Pyöräilyretki suoritettu. Alku alkoi huonosti. Menin pumppaamaan renkaita ja huomasin että takarenkaan sisäkumin ventt
>>/b/670484 >>670482 harm kun en saanut rekkaria ylös nii en voi huomauttaa polttamalla autoa
>>/b/670483 >>670481 voin syödä