Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409426 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 9 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20016 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.85 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670515 >>670512 >>670513 ei tapteta, ei sovittu :3
>>/b/670514 >>670513 Otan sen vastaan kuin anomies.
>>/b/670513 >>670512 Sovittiin rangaistukseksi nyymiporukalla että orava tulee ja "hoitelee" sut.
>>/b/670512 >>670511 >äidin isä (isoisäni siis) Haha, tmop. Mitäköhän ajattelin kun kirjoitin tuon.
>>/b/670511 >>670510 Isä sanoi joskus että äidin isä (isoisäni siis, isä on tullut reittä pitkin taloon aikoinaan) oli kertonut että tontin
>>/b/670510 >>670507 Oli kyllä hyvät poustingsit ja läjät. Saataispa muutkin raportoimaan yhtä tarkasti kuvilla! Hmmmm? No ei laisinkaan, e
>>/b/670509 >>670508 Ite oot. https://www.otokkatieto.fi/cat?id=27
>>/b/670508 >>670506 kai tuo lentomuurahainen on
>>/b/670507 >>670499 Selvisin kotiin, kaupassakin kävin. Rillasin makkarat vanhalla metsälaavulla siis ja piti oikein ottaa kuva mitä kaikk
>>/b/670506 Sain kuvan tällaisesta hurjuudesta tänään. Osaatteko sanoa mitkä hyönteiset?