Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409350 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 4 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19991 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.79 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670439 Ainii hain auton huollosta. Tuliki enempi laskua kun 100g sijaan kylmäainetta meni 340 grammaa. Ei ihme ettei ilmastointi jaksan
>>/b/670438 >>670436 Ainakin höökööt ja muut rillimestarin mmm't.
>>/b/670437 >>670426 Taitaa jäädä rillaukset rillaamatta. Vähän vielä satelee vettä. Jos olisin saanut jo silloin 3+ vuotta sitten laiteltu
>>/b/670436 >>670434 onko ne parempia silloin?
>>/b/670435 >>670429 silloinhan se on psthsimmillssn. sutnttinen kokemus,
>>/b/670434 >>670425 Ite pidän sääntönä, että maqqarat syödään vasta kun on viikko päiväyksestä. Alkoholistianosta arpikudosanoksi.
>>/b/670433 >>670430 otappa
>>/b/670432 >>670426 No mutta tietenkin tommonen pilaa päivän. Kyllähän se olis munki päivä pilalla tommosen takia, mutta jos oli vahinko
>>/b/670431 >>670427 Homeinen leipä?
>>/b/670430 >>670425 syön buranaa