Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409225 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 3 Uniikkia IP:tä: 11 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20021 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.81 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670317 Nyt löytyi vompatille unikamu ;__; https://www.verkkokauppa.com/fi/product/880297/Milla-Mans-kissapehmolelu-110-cm-harmaa Ja
>>/b/670316 ite tykkään siitä bannerista jossa on mökki kiven päällä ja veden ympäröimänä
>>/b/670315 >>670307 Ai anobomber?
>>/b/670314 >>670304
>>/b/670313 >>670312 Joo, ja "nyymilandia"-nimellähän se minullakin oli tallennettuna. Kiitos.
>>/b/670312 >En nyt löydä sitä toista isompaa nyymisaarikuvaa kun en keksi miten olen sen nimennyt. tämäkö?
>>/b/670311 Nyymi-Chanin anatomiasta keskustellaan seuraavassa langassa. Muistakaa että se ei näy mikäli et ole vahvistanut ikääsi NyymiChan
>>/b/670310 >>670308 No ne on siis ampumarukkasten sisävuoret. Esim. tämmöisiin. Ei minulla ole tuollaisia ruckasia mutta oli halvat ja hyv
>>/b/670309 >>670308 en olekaan nähnyt tuollaisia tumppuja
>>/b/670308 Rrryääääh jne. ja postin paketista paljastui mutanttien sisärukkaset ja ylijämäpaitoja.