Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409365 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 10 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19994 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.80 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670454 >>670452 En, Lonely Manurex ennemminkin. Ei oo ees rönöötä. >>670453 Niissä pitäis sit ainakin olla hyvää vettä. Meneppä ui
>>/b/670453 >>670450 vissiin sora monttuja tai semmosia. menevät putkessa monta kappaletta semmosia pitkuloita. yksi oli ainakin kunnolline
>>/b/670452 >>670451 oletko lonely urbanex?
>>/b/670451 Löysin kartalta kotikulmilta mahdollisen autiotalon. Vaikea sanoa satelliittikuvasta mutta ainakin tie sinne näyttäisi heinittyn
>>/b/670450 >>670447 Olisipa metsälampia.
>>/b/670449 >>670447 Sama, uneton olo. Join ison bissen ja lonkeron n. 15 aikaan, mutta tuntuu että silti näillä joku vaikutus. Olis varm
>>/b/670448 https://www.youtube.com/watch?v=bm51ihfi1p4 oispa
>>/b/670447 Ei tule nyt uni. taas onku perjantaivilliintyminen. pitänee lähteä ajamaan pyörällä sorateitä. viime kesänä löysin vaikka mitä k
>>/b/670446 https://youtu.be/kemPBX6W1fg
>>/b/670445 >>670443 höpöhöpö, sellaista ei tarkoitettu :3