Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409484 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 6 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20035 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.89 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670568 >>670567 Yö ei ole pimeä päivä.
>>/b/670567 >>670566 Mitä järkee ajaa rataa ympäri kun voisi kaapu päällä hiipiä öisessä metsässä?
>>/b/670566 Formulat iha just!!!!!!
>>/b/670565 >>670563 Jäädään kummittelemaan sinne, on >barrow-wight-tunnelmaa sitten kun huudellaan, öisin, normoille. Kaapataan öisin jo
>>/b/670564 >>670560 aika pitkä matka tulee jos polkupyörällä
>>/b/670563 Kohta Kajaanin rauniolla on ihmisraunioita, kun miitataan siellä.
>>/b/670562 Ennen olin janoinen, nyt enää vain läjä anoinen...
>>/b/670561 kajaani, nyt kutsuu mua kajaani
>>/b/670560 >>670559 Keskiöinen miitti kajaanin linnan raunioilla, venomit soimaan ja saatanan palvontaa. Koko nyymiporukka mukaan!
>>/b/670559 >>670556 Ihteni joskus pikku tyttönä asuin kajjaanissa niin on tullut ihtekkin käytyä. pitäis käydä nyt joskus täysikasvuisena