Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409478 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 2 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20034 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.89 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670562 Ennen olin janoinen, nyt enää vain läjä anoinen...
>>/b/670561 kajaani, nyt kutsuu mua kajaani
>>/b/670560 >>670559 Keskiöinen miitti kajaanin linnan raunioilla, venomit soimaan ja saatanan palvontaa. Koko nyymiporukka mukaan!
>>/b/670559 >>670556 Ihteni joskus pikku tyttönä asuin kajjaanissa niin on tullut ihtekkin käytyä. pitäis käydä nyt joskus täysikasvuisena
>>/b/670558 >>670555 no tuota
>>/b/670557 >>670555 Postausluvassa ei ole tämmöistä artiklaa.
>>/b/670556 >>670554 Satoja vuosia sitten kun oli vielä kaveri ja käytiin lapissa niin ajettiin kajjaanin läpi, käytiin aamuvarhaisella sie
>>/b/670555 Lueskelen aina välillä kunnon tosinördejen juttuja, siis roolipelinördejen ja nyt on esim. sormusherraharrastajilla jotain larpp
>>/b/670554 >>670520 huvittaisi joskus käydä semmosissa mutta ei täällä tyrnävälle ole. ei ole enää edes linna kn mäjäyttivät sen. kajjjaan
>>/b/670553 (vamma)pasimutsin paskatus.