/b/ - Arvaamaton

Harrastuksiini kuuluu juna-aikataulut ja OnlyFans

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(489.37 KB 400x326 juksu.gif)

(341.00 KB 562x639 classic.png)

Raportointilanka 266 Anonyymi 11.05.2025 (Su) 07:07:54 No. 648389
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>647999
>>648399 millä tavalla? tuli itellekin mieleen että se olis ollut jotenkin tahkea ohjata, mutta ehkä muistelin kaverin pleikkariversiota
>>648398 Saa, mutta omalla vastuulla. Postaustakuu ei ole voimassa.
(139.82 KB 921x1280 fakk2-julie-strain.jpg)

>>648398 Postataan vaan, eikä yhtään kaduta (huhuh toi nainen oli 186cm pitkä)
polvi kippee, ei voi mittee
>>648400 tuntuu ettei siinä ole airstrafea ollenkaan.
>>648414 hyvin mahdollista
(705.00 B 74x76 pikanäppäin.png)

Mikäs vitun pikanäppäin tää on olevinaan? Luuleeko tää wintoosa nyt että mä molotan jotain arabiaa?
>>648418 Oma vika, kun alistuit.
>>648417 ja vois mainita että eka quake tuntui nopeammalta pelata
>>648418 Mistä tuo on, virtuaalinäppäimistöstä?
>>648421 joo se on paljo paremman tuntunen
Tiedä sitten liittyykö mitenkään, mutta quake kakkosen piti olla alunperin oma pelinsä eikä liittyä quakeen. No, ei se kyl nytkään liity, toki jossain remasterin kentässä annetaan ymmärtää että jakavat saman todellisuuden vähintään
>>648424 eikös goldsource perustu quake 2 engineen? sen takia tulikin vähän yllätyksenä miten paskalta se tuntuu verrattuna half-lifeen.
>>648425 Näin taisi olla
siivoustauko, kahvia ja pullaa
>>648425 niinpä. on enginen säätöä, ja sitten on enginen säätöä
Tajusin tuossa kotimatkalla miksi en enää nykyään ahdistu suurista ihmismääristä esim. kaupassa tai jossain. Miehiä ei kiinnosta (siis yleensä kiinnosta, ei faijatusmielessä...) ja naisille olen näkymätön, haha...
>>648431 On kaikki niinkuin ennenkin...Vai?
>>648432 Joo, paitsi että ennen kuvittelin että kaikki katsoo ja nauraa.
Nashira...
>>648434 Oletko jäänyt jo kiinni kun olet ollut hiljaa?
(37.69 KB 737x631 pasi kyselee.jpg)

>>648436 Tuli ladattua Oblivion remastered niin oon hakannut siihen nyt viikonloppuna vähän päälle 20 tuntia.
>>648439 vähän harmi kun koneen specsit ei riitä
(35.75 KB 500x333 500_333.jpeg)

>>648439 Seisahdu juuri siihen, rikollinen saasta!
>>648441 latasi stiimistä :3
>>648440 No joo siis aika huonosti optimotu. Mulla on 120hz näyttö ja 13900K/64/4080 ja siltikin tuntuu että ultralla tiputaan joskus 60fps alle. En tiedä miksei tätä yhtään optimoitu jos tällä raudalla tippuu alle 100fps. Onhan se kaunis peli tällein, grafiikat ihan selkeesti hinkattu huolella ja perus AI generoidut framet jne toimii mutta silti on vähän haikea olo. Koska tätä ei ole juurikaan muokattu alkuperäisestä pelistä grafiikan lisäksi, kyl tän pelin tekniset rajoitukset alkaa näkymään. Sitä ajatteli että tää oli paras TES peli mutta en oo iha varma enää. En ole ihan varma onko maailma tarpeeksi iso sittenkään, onko maailma vähän kömpelö ja etenkin noi mekanismit tasoihin liittyen on aika köpöset. Silloin kun Oblivion oli täysin uusi peli, se oli jotain ihan muuta mutta nykyään toi kankea taistelumalli esimerkiksi jää sikana jälkeen Skyrimistä. Nyt muistan oikein kun Skyrim julkaistiin että se tuntui niin paljon paremmalta pelaa kun sen taistelumekanismi vaikka silti ehkä yksinkertainen oli huomattavasti vuorovaikutteisempi. Kaikki NPC dialogit Oblivionissa ei oikein kestä nykyiaikaisia laatustandardeja. Tässä huomaa etenkin nyt missä ne tekniset ja ehkä taiteelliset rajat oli alkuperäisen pelin suhteen. Tää ois pitänyt olla sellane Skywind-projektin tyylinen uusinta missä toi vanha maailma tulkitaan uudelleen Skyrimin moottorin kautta. Skyrimissä oli musta kaikki loppujen lopuksi paremmin paitsi että päätarina oli selkeästi huonompi kuin Oblivionissa. Myös ne portaalit Oblivioniin oli parempia kuin taistelut lohikäärmeitä vastaan. Ehkä ois vaan pitänyt jättää ne hyvät muistot Oblivioniin, oon vähän sitä mieltä että olisin ollut tyytyväisempi kokeilematta tätä peliä uudestaan. Se ei vaan ole sama kuin aikanaan. Silti kyllä kumma että vaikka Bethesdalla on Morrowindin ja Oblivionin tekijänoikeudet, ne ei kehitä niistä uusia pelejä vaikka molemmat voitaisiin remasteroida kokonaan uudelleen semipienellä vaivalla vrt. kokonaan uuden pelin kehittäminen. Sama pätee FO3 ja NV, nää pystyttäis tekemään ja julkaisemaan uudelleen ilman jäätäviä kehitykseen meneviä kuluja kun tavallaan kaikki on jo keksitty, pitää vaan esittää ne modernisti. >>648441 Vittu ihan kuin oisin siinä IP kassalla sinä kohtalokkaana päivänä...........
>>648443 nii, sit monet tykkää siitä miten jankkia se on, vaikken toki ole kuullut kenenkään sanovan meleetä hyväksi sen takia kun se on niin kömpelöä
>>648431 En mäkään, mutta jotenkin sitä kautta ettei kiinnosta hirveästi mitä ajatellaan jos niin tekevätkin.
Itse tykkään kotisohvasta ja kaljasta...
>>648443 >>648444 En kyllä tajuu miten Oblivionin taistelu on muka kömpelöä. Ihan samaahan se on Skyrimissa myös. Oblivionilla on sentään se etu, että on vähemmän valikkojen availua kesken taistelun, jos haluaa esim. käyttää taikoja.
>>648446 entäs kotikalja?
>>648443 >En tiedä miksei tätä yhtään optimoitu jos tällä raudalla tippuu alle 100fps ue5 on paskaa, ei se optimoimalla parane >Morrowindin ja Oblivionin tekijänoikeudet, ne ei kehitä niistä uusia pelejä onneks on tamriel rebuilt
https://yle.fi/a/74-20161157 >Patrian johtama sodankäynnin tekoälyhanke sai 45 miljoonan EU-rahoituksen No nyt ne tekee Skynetin Patrian johdolla
kävelinnn~ ♩ ♪ ♫
(567.04 KB 795x542 asd.png)

Oravas ananas :3
>>648447 >En kyllä tajuu miten Oblivionin taistelu on muka kömpelöä Onhan se vähä
>>648447 Ero on iso. Mitä itse huomasin on: 1. Oblivionissa vihun lyönti osuu vaikka liikut taakse kun itse animaatio tapahtuu. Ilmeisesti koodi toteaa lyönnin osuneeksi jo ennen osumista. Remasterissa ainakin on sellanen ominaisuus että block + space -> hyppy vasemmalle, oikealle, eteen tai taakse. Tällä ei tee mitään koska siinä kohtaa kun liikut lyönti osui jo. Skyrimissä voi vaikuttaa paljon enempi osuuko vai ei liikkumalla kaemmas tai lähemmäs. Tää ärsyttävä taistelumekanismi vie tappelusta kaiken ilon Oblivionissa. 2. Skyrimissä on paljon paremmin kehitetyt progression myötä avautuvat erikoisliikeet. Liikkeitä on enempi riippuen aseesta/hyökkäystyylistä ja ennen kaikkea lisää liikkeitä voi avata taitopisteillä joita kerätään sen mukaan kun levutetaan. Tällöin taitoja viittii harjoittaa kun saa konkreettisesti parempaa tappelua aikaan. Etenkin kilven kanssa Skyrimissä voi totaalisesti muuttaa taistelut. 3. Loitsut on Skyrimissä täysin eri maasta kuin Oblivionissa. Oblivionin loitsut on yks kömpelöimmistä aspekteista siinä pelissä. Eniten kaikesta mua harmittaa että shield bash tarttee 75 block levelin kun se on Skyrimissä paljon aiemmin auki. Tossa nyt pari omaa observaatiota. >>648450 Nopean lukaisun perusteella Morrowind-laajennus? Se vasta kökkö peli on nykyään pelata.
>>648457 >kökkö peli hyvä peli on :3


Forms
Delete
Report
Quick Reply