Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409324 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 4 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19987 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.78 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670413 >>670412 Tuommoisissa tilanteissa pitää suuttua ihte takasin ja alkaa syyttämään sitä toista. "Mitä jätit auton siihen ootko vä
>>/b/670412 Pudotin eilen yhden kotelon kannen vahingossa mutsin auton konepellille ja sehän mutsi siitä sitten suutahti. Maalivauriota tuli
>>/b/670411 >>670408 talvella siellä ei syödä jäätlöä. ois kyllä hyvä syödä sitä silloin talvella kun eivät sula.
>>/b/670410 >>670399 en käy prismassa juuri koskaan. ehkä smarketissa on. >>670403 jos se on semmonen tupla pistaawsi. vähän niin kuin
>>/b/670409 >>670408 en puhunut pulkkailusta tuolla aikaisemmin :3
>>/b/670408 >>670407 On se jos yrittää mennä kesällä eikä järkevästi lumen aikaan
>>/b/670407 >>670405 ei se tuollaista ole :3
>>/b/670406 >>670404 Eli jäljelle jää vain luostarin anot.
>>/b/670405 >>670402
>>/b/670404 >>670397 Vaikka tuskin meitä montaa täällä sillon enää onkaan, kun sen verran huonoja elämäntapoja useimmilla.