Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409424 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 9 Uniikkia IP:tä: 16 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 20016 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.85 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670513 >>670512 Sovittiin rangaistukseksi nyymiporukalla että orava tulee ja "hoitelee" sut.
>>/b/670512 >>670511 >äidin isä (isoisäni siis) Haha, tmop. Mitäköhän ajattelin kun kirjoitin tuon.
>>/b/670511 >>670510 Isä sanoi joskus että äidin isä (isoisäni siis, isä on tullut reittä pitkin taloon aikoinaan) oli kertonut että tontin
>>/b/670510 >>670507 Oli kyllä hyvät poustingsit ja läjät. Saataispa muutkin raportoimaan yhtä tarkasti kuvilla! Hmmmm? No ei laisinkaan, e
>>/b/670509 >>670508 Ite oot. https://www.otokkatieto.fi/cat?id=27
>>/b/670508 >>670506 kai tuo lentomuurahainen on
>>/b/670507 >>670499 Selvisin kotiin, kaupassakin kävin. Rillasin makkarat vanhalla metsälaavulla siis ja piti oikein ottaa kuva mitä kaikk
>>/b/670506 Sain kuvan tällaisesta hurjuudesta tänään. Osaatteko sanoa mitkä hyönteiset?
>>/b/670505 >>670497 Kyllä tuosta vielä nyymilaavu saadaan. Nyymmiittingsit sitten siellä >>670499 Höpö höpö. Vaimon kanssa menet iltaa v
>>/b/670504 >>670503 No jos vertaa, että olisi voinut olla kotona, koneella niin onhan tuo nyt. Ihan villintyynyt, kahleetta, vailla mitään