Nyymichan - Lauta kuin käyttäjänsä

Nyymichanin tavoitteena on luoda uudelleen chani-tunnelma, joka aikoinaan siunasi kuvalautojen käyttäjiä vuonna 2011.


Tehkää ja nähkää!

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.
Statistiikka
Postauksia yhteinsä: 1409317 Postauksia viimeisen tunnin aikana: 7 Uniikkia IP:tä: 15 Lautoja: 37 Mediatiedostoja kappale määrä: 19986 Mediatiedostoja yhteinsä: 14.78 GB
Suosituimmat laudat
Uusimmat kuvat
Uusimmat postaukset
>>/b/670406 >>670404 Eli jäljelle jää vain luostarin anot.
>>/b/670405 >>670402
>>/b/670404 >>670397 Vaikka tuskin meitä montaa täällä sillon enää onkaan, kun sen verran huonoja elämäntapoja useimmilla.
>>/b/670403 Se on mullakin sitten jäätelöpäivä tänään. Ostin testiin Pistaasi&Pistaasi jääelöä. En tiiä miksi siihen on pitänyt kahteen kert
>>/b/670402 >>670395 ei tuhouduta, eläkkeellä on vielä enempi aikaa pitää hauskaa nyymimiiteissä :3
>>/b/670400 >>670398 ;__;
>>/b/670399 >>670392 Käytkö prismassa? Jos, niin kokeile joskus näitä: https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-kinuskikermajaatelo-900-ml450-g/7
>>/b/670398 >>670395 Ihteni en jaksa enää olla missään tekemisissä vanhempien kanssa. Isä on myös muuttunut tuommoiseksi ihme koksi mikä ei
>>/b/670397 >>670396 Kaikista tulee vänkääjä-anoja eikä kukaan silti postaa mitään.
>>/b/670396 >>670395 Minkähänlainen kiukuttelukerho Nyymiskä onkaan sitten kun ollaan tommosia vanhuksia täällä?