/m/ - Masiinat

Autot ja mekaniikka

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(369.18 KB 1593x882 128180128436.jpg)

Anonymous 14.08.2010 (La) 15:54:45 No. 45774
Isä lupasi tukea 5000e:llä auton hankintaa ja itsellä on pari tonnia säästössä. Mitä mieltä tällaisesta? Joku "sporttisen" näköinen pienempi auto olisi hakusessa kuitenkin rauhalliseen ajoon, ei mikään tuninghirvitys vaan peruskulkupeli. Riittää että kyytiin mahtuu minä ja tyttöystävä, tarvittaessa vanhemmilta saa isomman auton lainaan jos tarvitsee :)

Itsellä tulee vähän Viper mieleen tästä :)
>>45774
niin ja lisäyksenä että tyttöystävää ei vielä ole mutta toivottavasti auton ostamisen jälkeen tilanne muuttuu :D
(218.36 KB 1024x768 128180167448.jpg)

>>45775

Siinä tapauksessa katselisin 3-sarjan bemareita.
>>45778
vähän liian "amis" tyylinen. haluan antaa itsestäni elegantin ja sivistyneen vaikutelman :)
>>45781

Vaikka olet juntti amis?
>>45782
lukion kolmannella pienellä paikkakunnalla, ihan tavallinen tyyppi sanoisin, keskivertoa paremmin menestyvä koulussa. ja asumme sen verran syrjässä että joka tapauksessa autolle on tarvetta.
>>45784
vähän liian "öky" makuuni, ja ajettu myös tosi paljon. tässä elämänvaiheessa ei ole tarvetta isolle autolle
ostat vaan jonkun hyväkuntosen vähän ajetun 124 koppasen mersun nii ajelet sillä loppuelämäs
>>45783

Homo siis, Seat Ibiza on autosi.
Jos bmw, niin tuolla budjetilla ehdottomasti wanha seiskasarjalainen. Sporttinen pieni auto täsmää Hyundai Coupeen, Opel Calibraan, Mazda MX-3/MX-6 jne... Laita vaatimuksesi nettiauton hakuun ja katso mitä löydät
Onko AP harkinnut Toyota MR2?
http://www.nettiauto.com/toyota/mr2/3382620
http://www.nettiauto.com/toyota/mr2/3318610
Tuossa olisi pari hyvää vaihtoehtoa.
ostat multa talbotin kahellasataa ja leimaa marraskuun seittämänteen saakka
http://www.nettiauto.com/fiat/coupe/3311568
Tyylikäs tuokin. Harkitsin jo lähteä katsomaan, mutta tässä tilanteessa oma viisiovinen on kätevämpi.
Ford Cougar
(110.57 KB 640x480 128182318748.jpg)

Jos hintin näköistä autoa haluat, niin:
Mazda MX-5
Fiat Barchetta
Fiat X1/9
Alfa Romeo Spider
Suzuki Cappuccino

Cappuccino houkuttelisi nimensä perusteella varmaan eniten AP:ta, mutta suosittelen kyllä tsekkaamaan nuo muutkin.
AP, ostat Pontiac Firebirdin. Mieti jenkkejä äläkä mitään pikkumoottorisia ompelukoneita.

Jos ei jenkit kiinnosta, niin sitten suosittelisin esim. postaamasi kuvan autoa. Ihan jees vaikuttaisi olevan.
Toyota MR2 on aika munaton yleisesti ottaen. Näyttää hyvältä vain ylhäältä katsottuna (siksi kaikki myyntikuvat ylhäältä, lolz), liian pieni yms.
Uudemmat Mitsubishi Eclipset myös hyviä, tsekkaa ainakin.

Mitään farmaria ET osta.
Sporttinen, pieni, rauhalliseen perusajoon...
>>45781
>>45786
Joku toyota, nissan, mazda mitä näitä vitun räppänöitä on. Osta semmonen ettet erotu joukosta.
>>45825
Sisältä, ok
Takaa, ok
Sisältä, ok
Edestä, mitä vittua
>>>>45825
Varmaan joku paholaisen auto! Punanen ja rekkaris 666!! Herrajumala tehkää nyt joku jotai, soittakaa paaville!
Jos mulla olis 7000 e niin ostaisin jenkkiraudan. Joku 90 luvun cadillac. Viehän se bensaa jonkun kympin maantiellä satasella ja vajaa 15 kaupungissa mutta ainakin on tyylikäs.
(42.91 KB 500x315 128182868667.jpg)

Honda Prelude voisi sopia ap:n kriteereihin? Sporttinen, mutta japsien tyyliin hillitty. Muistakaa ensiauton ostajat varautua rahallisesti myös vakuutusmaksuihin ja korjauksiin.
Subaru impreza urheilu malli
Jos nyt ymmärsin kyseessä on ensimmäinen auto? Älä ihmeessä osta mitään urheiluautoa ensimmäiseksi autoksi. Kuitenkin ensi talvena tömäytät sen johonkin ja sitten vituttaa. Ensimmäiseksi autoksi suosittelen jotain ~tonnin "amisräppänää" jolla ensin opettelet ajamaan. Mieti sitä urheiluautoa sitten.
>>45856

Antaa ostaa, eihän se sinulta ole pois ja pitäähän ne oppirahat joskus maksaa.
Yksi vaihtoehto voisi olla Nissan 200SX, mutta ovat yleensäkin amisten pilaamia ja usein kengitty enemmän kuin tarpeeksi.
Ja Toyota Celica voisi olla AP:lle ihan hyvä vaihtoehto. Ei olisi ainakaan liikaa tehoa ja todella helppo ajaa.
2000-luvulta, vähän ajetttu ja hyväkuntoinen. Pääset sillä liikkeelle aina kun tarvii ja kestää sitten lukionki jälkeen. Ostelet ne urheiluautot sitten myöhemmin...
http://www.nettiauto.com/suzuki/swift/3111900

Jos nyt jatketaan avoautolinjalla niin tässä on myös yksi potentiaalinen vaihtoehto. Pikkukoneinen ja näppärä, sekä halpa.
>>45866
Eipä ne kaikki amispatentteja ole. Nettiautossakin näkyy monta rahalla rakennettua eikä ole hinnallakaan pilattu. Miinuspuolena tietysti on näissä vanhoissa japaninvehkeissä, että kori alkaa olemaan aika rapea varsinkin jos on talvella ajettu.
>>45882
Lisään vielä AP:lle;
Älä osta 200SX jos et tiedä auton huoltamisesta yhtään mitään.
>>45879

Tuolla asenteella jäävät kyllä ostamatta. Kohta onkin perhe ja lapsia ja töitä. Ei aikaa eikä rahaa itselleen. Joskus on hyvä nauttia elämästä nyt, ei "sitten joskus".
Itsellä ensimmäinen auto oli Pontiac Firebird.
Ei kaduttanut enkä "tömäyttänyt" sitä autoa mihinkään, kertaakaan.
Vittuako kaikki aina lässyttävät, että ekan auton pakko olla 100e lada ja senkin romuttaa joka tapauksessa jne.
Jos osaa ajaa, niin ei sitä mihinkään ojaan heti vedä.
Ajakaa te sitten vaan autoilla jotka eivät herätä huomiota, se on teidän ongelmanne.
>>45904
Ja vaikuttaa myös olevan hieman sinunkin ongelma.
>>45904
>Ajakaa te sitten vaan autoilla jotka eivät herätä huomiota

Ostat auton sen perusteella kuinka paljon "huomiota" se herättää?

Onko jäänyt jokin varhaiskehityksen aste kokematta kun pitää kulkuvälineellä jatkaa egoaan?

No, annan vinkin: AP:n kuvanlaiset autot nyt eivät hirveästi 'herätä huomiota'. Osta vanhempi 'keräily' auto siinä 20-30k hintaluokassa tai uudempi urheiluauto 80-120ke jos haluat "huomiota". Ketään ei oikeastaan kiinnosta jotkut tuunatut 90-luvun paskabemarit tai mazdat kuin teinijonneja. Niistä on tyyli ja maku kaukana.
>>45774

ilmeisesti mahdollisimman homoa kippoa yrität etsiä mutta siltikin suosittelisin ei niin homoa, honda preludea. Toinen olisi tietysti 200sx mutta riski pelejä ostaa..ja kun olet tuommoinen perus homo niin tuskin takaveto pysyy edes lapasessa
>>45904
>Ajakaa te sitten vaan autoilla jotka eivät herätä huomiota

Ostat auton sen perusteella kuinka paljon "huomiota" se herättää?

Onko jäänyt jokin varhaiskehityksen aste kokematta kun pitää kulkuvälineellä jatkaa egoaan?

No, annan vinkin: AP:n kuvanlaiset autot nyt eivät hirveästi 'herätä huomiota'. Osta vanhempi 'keräily' auto siinä 20-30k hintaluokassa tai uudempi urheiluauto 80-120ke jos haluat "huomiota". Ketään ei oikeastaan kiinnosta jotkut tuunatut 90-luvun paskabemarit, muutaman tonnin pontiacit tai mazdat kuin teinijonneja. Niistä on tyyli ja maku kaukana.
Tuntuu että autoharrastajat ovat aina köyhiä paskoja jotka runkkaavat edelleen sitä tonnin hyväveliautoaan ja katkeroituvat kun jollakin tietämättömällä aloittelijalla on isompi budjetti kuin heillä.
>>45927
Eikö se ole sama asia joka lajissa?

Harrastelijoita vituttaa kun joku pappa-betalar tyyppi vetaisee viereen täysin uusissa Nönnönnöö-brändivehkeissä ja sitten sutii pari kertaa siinä ja lähtee kotiin.
>>45934
Ansaittu ylemmyydentunne vai kateus? Kyllä minäkin poikaani haluaisin avustaa mahdollisimman mieleisen menopelin hankinnassa. En näe moisessa toiminnassa mitään väärää. Toisille se raha vain on kova paikka.
Volvo S40 T4 alustasarjalla (vakio alusta on paska). Lähtee hyvin (~7s 0-100), paljon tilaa, tosi hyvä ajaa, halvat vakuutukset, luotettava.
Vääntöä on enemmän kun 3 litrasessa vaparissa. Kun on ajanut tällästä ei tee mieli enää koskaan autoa ilman turboa.
esim.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/3306702
Itse katsoisin tosin vähemmillä km ajettu (>200tkm)
(40.41 KB 540x432 128189261643.jpg)

>>45886
Vitun töhö. 7tonnin "urheiluauto" on sitä elämästä nauttimista? Käytät kaikki rahat siihen auton huoltoon, vedät makaroonia viikot läpeensä? Mut hei, mul on hieno auto. Tää oli vitun kallis 15vuotta sitten...
>>45936
Harrastuksen idea menee siinä kun jamppa tulee ja ostaa kaikki ne vehkeet ja korjauttaa ne jollain muulla, ja käy vaan leikkimässä niillä tajuamatta itse yhtään mistään mitään.
>>45927
En ole erityinen "autoharrastaja", mutta itse koitan vaan neuvoa. Itseäni kismitti suuresti kun isäni osti minulle wanhan ja melko romun, vuosimallia -90 olevan foordin, etuveto, heppoja ei nimeksikään ja vielä ruman värinen. No seuraavana talvena kopautin kyseisellä autolla penkkaan, onnistuin kolhimaan oven autotallissa ja muuta kivaa. Silloin oli ihan hyvä mieli ettei ollut mikään kallis urheiluauto.

Enkä varmasti ole ainut. Noin puolet nuorista kuljettajista joutuvat jonkinlaiseen liikenneonnettomuuteen ennen kuin suorittavat II-vaiheen.
>>45943
Koska autolla ajelu on "harrastus"? Jotkut haluavat liikkua paikasta toiseen, toivovat matkalta mukavuutta ja autolta estetiikkaa. Mutta auta armias jos vanhemmat avustavat tämän ostamisessa. Bemarintuunaajat vetävät herneen nenään saman tien.
TL: AP kysyy urheiluautoa ja käyttäjät ehdottavat alle 3 litraisia etuvetoromuja.
>>45948
Ks. mihin viestiin se vastaus oli.
>>45951
Myös etuvetoja on urheilullisia. Ja niillä voi jopa ajaa.
>>45951
Tehokas takaveto ensimmäiseksi autoksi = kuolema.
Muutenkin takaveto on parempi vain radalla ja leikkimiseen. Suomen talviin takaveto on suoraan sanoen paska, jää mäkiin sutimaan ellei laita hiekkasäkkejä takakonttiin jne.
>>45970
>Suomen talviin takaveto on suoraan sanoen paska, jää mäkiin sutimaan ellei laita hiekkasäkkejä takakonttiin jne.

jospa vaan opetelisit ajamaan, mitään ongelmia koskaan ollut takavetosilla...
>>45974
Jep. Ei tarvitse ollenkaan lähteä liikenteeseen millään autolla jos ei takavedolla pysty ajamaan liukkailla. Ainut haittapuoli on ohitukset ahdetuilla autoilla, mutta nekin onnistuu kunhan ei hätäisesti ajele.
>>45786
No eikös se ole jo aika "ökyä" jos vanhemmat panostavat 5000e ensiautoon?
Alfa Romeo, halpa ja melko sporttinen

http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/3232954
Saab 95 v6 koneella.
Jättää sierran jne.
>>45945
Oma eka auto semiarvokas urheiluauto ja en sitä kolhinut tallinoviin enkä penkkoihin, auttaisiko jos vain keskittyisi siihen ajamiseen?
>>45970
250hp takaveto eka auto, kortti talvella ja varmasti mentiin lujaa, en kuollut? Mikä sun teoriassa kusee?
>>45774
et typerämpää kohdetta keksi rahojesi tuhlaukseen? vai teinipilluako olet vailla?
>>45990
Joo aivan varmasti. Väitätkö ettei edes ollut yhtään läheltä piti -tilannetta?
>>46016
Kun ei oo kertaakaan ollut auto pajalla, ei oo käynyt "lähellä" eli millikin on tilaa. Nää jotka peruuttelee autotallinoveen ei tätä ymmärrä.
>>46018
Mitä vittua sinä selität?
>>46015
>Kellottaisi konetta koko rahalla. Ylijäämällä ostaisi fleshlightin.
>>46020
Että jos ei oo tullut damagea autoon, ei ole ollut lähelläpiti tilanteita. Koska millikin tilaa riittää rattimiehille.
(25.48 KB 230x180 128196763640.jpg)

>>46015
Eikö isäsi ostanutkaan sinulle mopoautoa vaikka täytit juuri 15?
>>46015
Sullekko ei kelpais teinipillu? Itse ainakin arvostin kovasti TP:tä kun 18 kesäsenä pääsi cruisailemaan sportilla tytöt pikkarit märkinä..
>>45956
Vastasit minulle.
Pahoitteluni tosin, muotoilin viestini ehkä hieman huonosti. Meinasin sitä, että autoharrastajat nyrpistävät nenäänsä jokaiselle, _joka käyttää autoa mihin tarkoitukseen tahansa_, eivätkä aloita sillä halvimmalla mahdollisella.
olen 18 vuotias ja 17 kesäinen.
(20.65 KB 318x470 128199232977.png)

>>46108
>>46110

Kaikki ilmoitusten autot ovat aika luokattomia romuja. Kannattaa hankkia mielummin vaikka ehjä Corrado tai mx-6. El Camino?! OK, ehkä siistein noista antamistasi vaihtoehdoista, mutta AP peräänkuulutti sporttista autoa ja ehdotat pakua?
(468.61 KB 500x374 128199468787.png)

>>46111
Ilmeisesti myös vähän vajaa?
AP täällä. taitaa mennä hankintaan MX5 kovalla katolla tai Fiat Barchetta. Fiatissa on vähän tyhmän näköinen perä (pienet pyörylä valot) mutta keulasta tykkään :) Alfa Romeo GTV:ssä taas keulassa on tihrusilmälamput ja peräkin on mieleeni tyhmän näköinen.

onnistuuko kovan katon ja rättikaton vaihtaminen itse vai pitääkö käyttää ammattilaisella vaihdattamassa keväisin ja syksyisin? Tarkoitus oli talvellakin ainakin jonkun verran ajella, siksi kova katto.
>>46157
Kysynpäs nyt sinulta kun olet ilmeisesti perehtynyt hieman enkä jaksa itse etsiä tietoa. Paljonko tuollainen kovakatto maksaa? Ja se ei siis mahdu taittumaan sinne samaan koloon minne se rätti menee, vaan se täytyy kokonaan ottaa pois mikäli tahtoo ilman kattoa ajaa?
>>46144

Tuohan on selvästi Rat Rod
>>46161
ehdotat tosissaan viisilitraisella v8:lla varustettua autoa jollekin juniorille ensiautoksi? saattaa olla vähän polttoaineenkulutuksen kanssa ongelmia.. eipä siinä, perkeleen hieno auto ja siksi onnittelenkin herraa, teillä on loistava maku.
>>46161

olet hieno mies. Mutta ap ei ansaitse SEC:n kaltaista legendaa. Itse olen miettinyt vaihtoa tuollaiseen 3.0 24v koneella olevaan CE:hen. Mahtavia autoja
>Mazda_MX-5_rear_20080711.jpg
lopetin lukemisen.
>>46157

mx-5'ssa kovakatto on neljällä kiinikkeellä kiinne, joten onnistuu vaihtamaan itse, fiatista en osaa sanoa.

Itse luukkulamppua miatassa istuneena rätti alhaalla, voin vain todeta, että ei ole 184cm henkilön auto se, vaikka on pehmonen katto, niin silti ikävää kun pää siihen osuu.
(26.09 KB 491x311 128205049775.jpg)

>>46141
Kulkevat jokainen ihan tarpeeksi äkäisesti. Ja näyttää esim. Firebird paljon sporttisemmalta kuin >>45778 >>45820 >>45833 nämä. Mutta AP ostaa mielummin jonkun 1.8 litrasen etuvedon, mitä vittua?
>>46198
No eipä tollanen vanha camaro pikkukoneella mikään ihan raketti kuitenkaan ole... jos jenkkiä haluaa niin katselee mieluummin tuosta seuraavan sukupolven Firebirdiä, ovat parempi kuntoisia ja kulutus hieman järkevämpää kun ottaa huomioon nykyiset bensan hinnat.
ei ekaks autoks tomaattia
>>46206
Trans Ami 18l/100km kaupungissa. :)
(13.09 KB 679x427 128205498746.png)

>>46198

Firebird sporttinen? Verrattuna e30 coupeen tai Preludeen? just. Tommosen firebirdin tai neekerivarustellun camaron urheilullisuus on samalla tasolla kuin jonkun hiacen. Jos jotain perssilmää onnistuu toi ulkonäkö hämäämään, niin koeajo varmasti palauttaa maanpinnalle. Kaiken lisäksi ilmoitusten autot ovat ylihinnoiteltuja kuntoisikseen. Ihan oikeasti yli 6000€ autosta, joka näyttää joesta nostetulta. Ei tommosia rimpuloita ole suunniteltu kestämään ajanhammasta ja se kyllä näkyy. Kaikkein pahin oli toi museo-ikäinen jenkeistä tuotu kojootinpesä.
> Onko autossa mitään hitsattavaa?
> on
>>45781
>elegantin ja sivistyneen vaikutelman

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/3270164
Ei muuta kun Johtotähti alle ja ajamaan. Ei saatana sulle nauretaan (enemmän) tuollasen "pikkusportin" ratin takana. Totuus on, että joku ihmisryhmä sulle nauraa ja halveksuu aina, ihan sama mihin päädyt.
(110.59 KB 1178x755 128205984435.jpg)

>>46211
Sporttisempi kuin ruma ja tylsän näköinen 1.8 litrainen etuveto :) Ja ei, tuollainen naurettavan pieni avoauto ei todellakaan saa ketään 18-kesäistä näyttämään elegantilta ja sivistyneeltä sen ratin takana. Korkeintaan ihmiset luulevat sinua parturikampaajaksi ja/tai homoksi.
>>46218

Joo niin varmaan. Noiden aikaisempienkin linkkien joukossa on eräskin 5l V8-koneella varustettu jenkki joka on laiskempi kiihtymään kuin etuvetoinen 1.6l neljännen sukupolven Honda Civic. Sporttisempi joo varmaan... :D
>>46217
kuuntele nyt järkipuhetta. ei tuo saatanan matukka ole edes sporttisen näköinen. ja alfa ja fiat mistä tässä on puhuttu, ne vasta helvetin rumia ovatkin. Tuommoinen C180 on täydellinen juuri kortin saavalle
ostaa vm88 300hp sivikin nettiautosta
(20.98 KB 500x303 128206302120.jpg)

hyvä mies!!!

1.ELÄ OSTA EUROA!
2.ELÄ OSTA JAPSIA!!!
3.ÄLÄ IKINÄ OSTA TUUNINKIA!!!

Totta puhuen kun katsoo esim:moottoritielle siellä ei näy yhtään amerikan rautaa tien sivussa pelti ylhäällä?mistähän moinen?laatua amerikasta?kyllä!
>>46225
koska ne hajoavata jo kotipihaan
owned
>>46220
Ehkä nollasta kahdeksaan kymppiin... Katotaanpa kun kiihdytetään satasesta kahteen sataan. Tai varttimaililla.

Taitaa muovipulkka jäädä.
>>46225
koska tankki on tyhjä jo ennen motaria
>>46228
Tai lähdetään mutkatielle, niin jeesuksenaikanen peltilehmä on ojassa..
>>46232
Kyllä niissä on kääntyvät etupyörät.
>>46232
Ja kohta päästäänkin taas siihen, että joku postaa Nürburgringin kierrosajat.
>>46232
Ne ovat takavetoja.
>>46235

Takaveto tai etuveto... ei mitään vaikutusta jos alusta on paska. Jenkkiautot on tehty Yhdysvaltalaisia teitä ajatellen ja tiedätkö millaisia ne tiet ovat? Pitkiä leveitä suoria...
(314.00 KB 1152x708 128206533667.jpg)

Kyllä on mukavaa kun saa cruisailla suurella jenkkiraudalla. Vääntävä V8 murisee matalalla äänellä ja auto lipuu hiljalleen aurinkoisella bulevardilla. Ajonautintoa silmälläpitäen säädetyn alustan ansiota kuopat ja töyssyt eivät tunnu juuri lainkaan. Automaatti vaihtaa täsmällisesti ja pehmeästi.

Toista se olisi jossain kaukoidän apinakiikussa. Antiikkista hämmenintä saa vatkata taukoamatta, jotta lähes 0 Nm vääntö kehittävä 1.6l isolohko jaksaisi viedä pientä koppia eteenpäin. Ampiaisen lailla kiertävän pikkusingerin meteli raikuu kabiinissa. Kivikova "sporttialusta" ei anna milliäkään periksi, vaan mukulakivikadulla ensimmäisellä parilla kymmenellä metrillä irtoavat paikat kuskin hampaista, seuraavalla osuudella tippuvat hampaatkin ja putoavat puhkiruostuneen pohjalevyn rei'istä kadulle.
>>46236
>Jenkkiautot on tehty Yhdysvaltalaisia teitä ajatellen
Nimenomaa, mitä te sitten aina itkette että jenkit eivät osaa tehdä autoja? Eiköhän niillä voisi ajaa täällä Euroopassakin, jos nyt ihmiset tajuaisivat muuttaa pois näistä jeesuksenaikaisista ahtaista ja täyteenpakatuista eurooppalaiskaupungeista.
>>46235
Kyllä vain, autoissa on ohjaus etuakselilla ja veto taka-akselilla.
Japsit on tehty japanin teille. Johonkin saatanan riisikanapeltoon.
>>46245
Jos japsit olis tehty peltoautoksi niin miksi niissä on sitten niin jäykkä alusta ja kova jousitus?

Jenkkiautot on tehty ajettavaksi Destian perunamaalla. Sitä vartenhan niissä on automaattivaihteet ja jousituksessa metri löysää.
(50.02 KB 420x420 128207035928.jpg)

>>46245
>>46247

Joo meinasin jo kommentoida, että ei kyllä ole millekkään riisipelloille tarkoitettu japseja.

Omassa Civicissänikin on niin vähän maavaraa että pohja kolisee kokoajan kun menee jonnekkin vähän huonommalle tielle ja kunnollisella asfaltilla on kuin ajaisi mikroautolla.
(21.03 KB 250x267 12820708431.jpg)

Ilmeeni kun jonnet ehdottelevat APlle jotain jenkkirautaa joka kuluttaa 20L/100km.
Teillä tuskin on edes autoa.
Itse omistan 2L turbon jonka keskikuluts on ~10L ja silti vituttaa joka kerta tankata kun menee rahaa vaikka käteen jää joka kuukausi n. 500e pelkästään bensaan/viihteeseen.
>>46255
Ei kannata etsiä turhaan sporttista autoa jos kulutus on ongelma. Ford Ka, Smart tai Nissan micra jos haluaa vähän kuluttavan 2-istuttavan pikkuauton rauhalliseen ajoon.
>>46258
Kyllä sporttisia saa jotka kuluttaakin vähän.
Esim.
Audi a4 1.8t vm ~95-00
Volvo S40 vm 98-00 2.0T/T4
BMW 325
Peugeot 206GTI
Golf GTI (omasta mielestä ruma, mutta joidenkin mielestä hieno)
Voin vielä sanoa että 2 paikkasen auton osto ekaksi autoksi on vitun tyhmää, varmasti tulee pian tilanne millon pitäis tulla enemmän porukkaa kyytiin, vaikkapa sen tulevan tyttöystävän kaveri tms.
>>46271
gratz sait listaasi jopa yhden, YHDEN sporttisen auton, 206gti ja sekin mielummin vanhemmasta päästä.
>>46280
Empä sanoisi sitäkään sporttiseksi, mutta sporttisuuttahan on erilaista niinkuin makujakin.
>>46271
>kuluttaakin vähän.
>Volvo S40 vm 98-00 2.0T/T4
>BMW 325

Hieno rölli Hermanni.
>>46283
Ilmeesi kun auto on Nokivasara ja sotket bensavehkeisiin?
>>46283
Mersu on aina osannut Hondan ohella tehdä hyviä moottoreita.
>>46285
Hondaa nyt en pidä oikein minään moottorivalmistajana jos Mercedekseen verrataan. Eikös Hondan ensimmäiset autot tulleet pihalle kuusikymmentäluvulla? Kaikki merkittävä oli jo keksitty tuolloin, dieselmootori, ottomoottori ylipäätänsä, ruiskukoneet, turbot, nestejäähdytys jne.

Eikös Hondan ensimmäinen omavalmistama dieselmoottori tullut vuosi takaperin? Vai oliko se 2008?
>>46299
Taisi tulla jo 2007. Mutta Mercedekseltähän tulee yhä osaaminen, ihan perus CommonRaileja ne on, eli jo vuosikymmeniä ollut muissa merkeissä. Ja eikös elektroniikka tule yhä Boschilta? Eihän Honda tee mitään ohjausjärjestelmiä noihin, Saksasta ne tulee.
>>46299
En tarkoittanut teknisiä innovaatioita joista Honda ei ole tunnettu vaan hyviä ominaisuuksia.
>>46313
Onko niissä jotain spesiaalia muka? Nykyään ei ainakaan ole, päinvastoin, aikaansa jäljessä.
>>46321
Lähinnä se turbottomuus on niissä erikoista ja silti ovat loppupeleissä puhdikkaita moottoreita, näin ainakin omassa autossa.
Kolme aikasempaa autoa ollut turbon kanssa ja myönnän olleeni niitä ihmisiä joiden mielestä "ahdin määrää tahdin", mutta sitten kokeilin sitä pahinta Singeriä elikkäs Type-R FN2 ja yllätyin todella positiivisesti K20Z4:n ominaisuuksista.
Ennen vtec-kierroksia se on kuin mikä tahansa normaali 2litran perheauto, mutta sitten kun kierrokset ovat vtec-alueella eli 5400rpm se muuttuu ihan erilaiseksi autoksi ja kiertää n.8500rpm asti.
Vielä pitäisi päästä kokeilemaan Mazdan wankelia niin voisi sitäkin verrata.

Nyt meni totaalisen offtopic, mutta korvaan sen ja ehdotan AP:lle paria autoa.

http://www.nettiauto.com/porsche/944/3350174 Joidenkin mielestä ei ole oikea Porsche, mutta sillähän ei ole mitään väliä

http://www.nettiauto.com/audi/s4/3408610
http://www.nettiauto.com/audi/s4/3252089
Nämä varauksella kun minulla ei ole erikoisempien Audien luotettavuudesta/toimivuudesta kokemusta.
>>46324
Tämä.
Kunhan ostaa yksilön josta nuo ufojarrut on vaihdettu parempiin
>>46325
Siis tuo audi
>>46326
Niistäkin jälkimmäinen näyttäs tekniikanvaihdolta.
Ja ensimmäisessä ufojarrut näyttäs olevan vielä paikallaan
>>46324
>sitten kun kierrokset ovat vtec-alueella eli 5400rpm
Kuinka sain turboviiveen ilman turboa?
>>46324
En sanoisi noita audeja mitenkään erityisen sporttisiksi, samaa tasoa kun esim jotku vanhat bemmit.
Itse en kyllä noin vanhaa autoa ostaisi, joutuu käyttää korjauksiin varmaan yhtä paljon rahaa parin vuoden sisällä kun auto maksaa.
Audi A4 B5 1.8T quattro.

Menee tarpeeksi talvellakin, on mielestäni mukava ja suhteellisen edullinen ja helppo ylläpitää. Halvalla saa halvan ja jollain +10keurolla lähtee vähän ajettua faceliftiä.
>>46324

UrS4 on AINA huomaa AINA harrasteauto. Saanut varmasti raskaasti sikaa koko elinikänsä. Ei nämä ole mitään ensiautoja. Remppaa tulee, se on ihan varma, ja vaikka pata pysyisikin läjässä huolimatta ebay-lastusta, niin alustahommat on noissa vittumaisia ja kalliita. Väitän, koska olen audi-asentaja.
>>46354
Audeista kun puhutaan niin aina se on Ur sitä tai Ur tätä. Mitä se tarkoittaa?
>>45882
Rakennettu = pilattu.
Musta toi mx-5 olis ihan hyvä. Pieni kulutus. Näppärän näköinen ja hintasuhteeltaan näyttävä. Ei tule joka päivä vastaa. Kesällä voi sitten ajella ilman kattoa. Itseäni vaan mietityttää talvikäyttö. Onko tollanen rättikattonen lämmin :S.

Itse olen kattonut vm 2000-> toyota celicoita.
>>46198
Onhan noi jenkit hienoja, mutta veikkaan että AP:eenkaan perse ei kestä noiden autojen kulutuksia. Ja noissa vanhoissa on aina jotain vikoja tai uusittavaa mikä sekin tulee kalliiksi kun osia ei mistään motonetin hyllyltä saa.
>>45774

Mitä helvettiä! Ihan sama minkä auton ostat, kunhan se on väh. nelipaikkainen ja siinä on ilmastointi! Hikikomeroa tytöt välttävät.
http://www.nettiauto.com/volvo/s40/3427109
siitä näpäkkä volvo joka on tarpeeksi urheilullinen lukiolaaselle joten
/lanka

ps jos haluat oikeasti sporttista autoa niin toyota soarer / supra tai mazda rx-7
>>46461
Komppaan, tai T4 jos haluaa vähän enemmän tehoa.
Itse katsoisin jotain missä on alustasarja, saa auton näyttämään paljon hienommalta + normaali alusta on kuulemma löysä ja paska.

Omasta mielestä lähes täydellinen auto; tilava, hyvä ajaa, halvat vakuutukset(kasko), ei jää jalkoihin(varsinkaan t4), voi lastuttaa halvalla, jnejne.. Miinuksena voisi sanoa vain että on etuveto, mutta sillä ei ole hirveästi väliä ellei autoa lastuta johonki +250hv.
Vitut, turvallisuus ensin eli osta Saab http://www.nettiauto.com/saab/9-3/3433147
>>46496
>turvallisuus ensin
>tarjoaa etuvetoista pikkuautoa
Eikös tarkoitus ollut löytää urheilullinen auto?

http://www.nettiauto.com/gmc/suburban/2766430
(42.58 KB 149x173 128225510652.png)

>>46365
Haluan että kerrot syyn tähän heti.
>>46544
Hitler.
>>46544
Niin se vain on. Ihmiset saisivat jättää autot rauhaan ja rakennella vaikka polkupyöriä. Esimerkiksi pösö 205 GTI olisi ihan kiva kippo, mutta koetapa löytää alkuperäistä, räpeltämätöntä yksilöä Suomesta. Kaikkiin on järkiään tehty jotain tyhmiä viritelmiä, eli ne on pilattu. Sama vaiva koskee muitakin vanhempia hot hatcheja, kuten Golf GTI, Astra GSI ja niin edelleen.
>>46561
Mitäs tälläiset viritelmät on?
>>46561
1.6 GTI:tä on vaikea löytää orkkista, mutta kyllä ihmiset arvostavat 1.9:jä.
Mitäs Roland Garrosit?
>>46564

Roland Garrosit on ymmärtääkseni olleet varustelultaan kaikkein äveriäimpiä erikoismalleja. Jos en väärin muista, niin uutena hinnaltaan samalla tasolla kuin 1.9 GTI. Jos sellaisen löydät ehjänä niin pisteet sulle. Siinä on kaikki XS:n mässyt ja osa GTI:n herkuista myös. Tekniikka taitaa olla samaa kuin XS:ssä tai 1.6 GTI:ssä. Spesiaalina siinä on korvattu kattopelti rättikatolla ja väriltään RG:t ovat aina tumman vihreitä. Sisusta on jotain vaaleaa beigeä. Olisiko trikooplyyshi + alcantara yhdistelmää.. Tälle harvinaisuudelle loistava vaihtoehto on 205 CTI, joka on kai käytännössä 205 1.6 GTI avona. Katto aukeaa siis kokonaan pois. Kivoja autoja noi on kaikki ja halpoja pitää. Jos jaksaa ulkomailta tuoda, niin 106 Roland Garros on kanssa ihan varteenotettava vaihtoehto.

Tästä keskustelusta on jäänyt mainitsematta Peugeot 406 coupe, Opel Astra avo, Ford Puma ja Peugeot 306 avo. Nämä on kaikki ihan päteviä vehkeitä ja nämä kaikki osuu budjettiin hyvin. Myös ylläpito on halpaa ja helppoa verrattuna moniin eksoottisempiin autoihin, sillä tekniikka on kaikissa peräisin perheutoista. Varaosia saa halvalla ja monet pajat osaa laittaa ne paikalleen. Jostain syystä kaikkia näitä autoja on vähillä kilometreillä ja ruosteettomilla koreilla tarjolla ihan kiitettävästi.
>>46564
No niin, selasin nettiauton läpi ja olen hieman yllättynyt. Näköjään ne haluttavimman näköiset, alkuperäiset pösöt olivat nimenomaan 1.6-litraisia.
>>46563
Laitattu vaikka ralliin niinkuin GT Corollat ja välikoppa-Escot, tai muuten vaan "tuunattu"/viritetty.
Osta joku takavetonen ja aja ittes puun ympärille talvella.
>>46563
Hartsia, kuitua, rautalankaa, reikarautaa, nippusiteitä, epämääräisiä sokeripaloja joista lähtee nimeämättömiä piuhoja, ruuvinreikiä vahvistimien ja lisämittareiden jäljiltä, jeesusteippiä, ylimääräisiä popniittejä, huonosti istuvia tarvike-peltejä, penkinpäälisiä, inhottavia totuuksiä peittäviä wundereita, kittiä, kynäruiskumaalauksia, paskasia hitsisaumoja, reagoivia "ammatilaisen" tekemiä maalauksia.. you get the point.
>>46643
No voi herranjumala. Etkai sinä autoa tarkastamatta osta? Kyllä ne myyjät antaa vaikka purkaa sen autonsa jos tietävät että siellä on kaikki kohdallaan.
>>46644
Ei kai kukaan.. kai?

Mutta luettelin "viritelmiä", mitä mainituista torinkiertoautoista voisi löytyä ja kyllä ne pilaavat auton. Toki sellaisestakin amisdiskosta auton saa mutta siinä on paljon tekemistä.
Hei nyt vittu muna käteen.

Miksi auton pitää olla sporttisen näköinen ?
Ainiin, ei oo varaa oikeasti urheilulliseen autoon.
>>46652
Tämä.

Urheilullinen auto *ostetaan*. Köyhät 'muokkaavat' paska-autosta 'sporttisennäköisen'.
>>46655
No, käyhät ostavat urheilullisen auton, vielä käyhemmät muokkaavat sellaisen.

Muut ostavat urheiluauton.
Siinä on AP:lle AUTO! On elegantti, sporttinen ja kaiken lisäksi vielä harvinainen klassikko.

http://www.blocket.se/jonkoping/Volvo_242GT_1979_28601253.htm?ca=9&w=3

Se ämmä joka ei tämän auton perusteella sulle anna, ei ansaitse saada sulta!
>>46659
Harvinaisia klassikoita ei pitäisi antaa juuri kortin saaneille pilattavaksi.
>>46660
No tuo on kyllä aivan totta, olinpa ajattelematon.
(39.23 KB 640x360 128237536228.jpg)

>>46659
>Se ämmä joka ei tämän auton perusteella sulle anna, ei ansaitse saada sulta
lol
Onko 1.8l golfissa ja 2.0l gti golffissa merkittävä tehoero?
>>46683

oletan että takoitat kolmoskoppaista golffia (91 - 97)

1,8 55 kW (75hv)
1,8 66 kW (90 hv)
2,0 85 kW (114 hv) GTI
2,0 110 kW (147 hv) GTI 16V

Jos kuitenkin tarkoitit neloskoppaista niin:

1,8 92 kW (125 hv)
1,8 T 110 kW (150 hv)
1,8 T 132 kW (180 hv)
2,0 85 kW (115 hv)
http://www.nettiauto.com/volkswagen/caddy/3440137

Pakettiauto eli sinä ja poikaystäväsi mahdutte, halpa ajaa, tehokas, sporttinen ja kuljettaa tavaroitakin. Ja sulle jää vielä tonneja kustomointiin ja huoltoihin.

Vieläpä varsin yksilöllinen!
>>46714
Tämä nyymi tietää mistä puhuu.
>>46714

No tuo on kyllä aivan pirun hieno noin ulkoisesti ainakin. Taloudellinenkin tolla koneella je erittäin yksilöllinen. Hintakaan ei lompakossa tunnu.
>>46681
Tätä juuri tarkoitin, joka ei tajua klassikon päälle, ei ansaitse tulla pannuksi. <3
>>46714
Jos olet ikinä ajanut mitään +150 heppasta autoa tiedät että tollasta isoa luuskaa on saatanan ärsyttävä ajaa sen jälkeen..
>>46736
>isoa luuskaa
Mit vit?!
>>46736

Mitä sä oikeen höpötät?
>>46736
tullut ajeltua +500hp leluilla, mutta 1.6 astralla on silti mukava ajella
mitä tämä huutelu jostain hevosvoimista on? ihan kuin se mitää ratkasis, puhutaan mielummin teho/paino-suhteesta, se jo vähän kertoo enempi asiasta.

Se että autossa on vaikka 600hp ei vielä kerro mitään, mutta jos sanotaan että autossa on 0,30hp/kg, se jo kertoo jotain.

joskin se että onko joku auto hyvä tai huono ajaa, tai onko se hauska ajaa, ei ole kiinne paljonko sieltä tehoa löytyy.
>>46745
Näinpä, kyllä sitä on tullu 530 heppasella takavetosella ajettua, mutta ku yhdistelmän kokonaispaino oli siellä 65tn, ni eipä sillä oikeen hirveesti ketään kuseteltu.
Eihän ne hevoset kerro kuin vitteellistä vähän sinnepäin tietoa.
Vääntö kertoo enemmän.
>>46752

Tämä. Tuossa vw:n 1,6td:ssä on potentiaalia isoihin vääntöihin, mutta taitaa olla jo aika OT. Tokkopa tuo caddy ap:lle kelpaa, haluaa jotain mukanopeita riisipusseja.

Nimim. ajanut laitteella, jossa 4700nm :D
>>46752
Tehoilla ne autot liikkuuu. Vääntö on vain lukema jolla kusetataan ostajia.
>>46759

Eikäkun just toisin päin.
>>46765

Eikäkun molempia sopiva määrä kuskin annostelun mukaan.
>>46736
Tuo auto nyt isoa ole nähnykkään. Jos et nyt tyttöystäväsi tarkoita, jota kuljetat lavalla koska ei mahdu kabiiniin.
>>46759

Teho on vain väännön ja kulmanopeuden tulo.
>>46161
eihän tuo kelpaa edes mustalaisille
>>46714
>1.6l diesel ilman turboo
>urheilullinen

älä viitsi naurattaa
>>46806
hups. olin varma että td.

Samapa tuo. 1Z tai AAZ 1.9td-padan saa alle 500 eurolla, ja Joni-Santeri oppii swappia tehdessään paljon autoista. Samalla ehtii aloittaa teoriaopiskelut B-korttia varten.
>>46810
Täydellinen huvin ja hyödyn yhdistäminen.
(40.77 KB 500x332 128250134117.jpg)

>>46714
>1.6
http://www.nettiauto.com/dodge/ram/3145157
Ainoa oikea urheiluavolava, maksaa vaan vähän liikaa.
>avolavat
>urheilullisia
LOL.

Tollaset on vitun kömpelöitä ja epäkäytännöllisiä (ei mahdu kun 3 ihmistä). Eri asia jos tarvitset tollaista työn takia tms. Noissakin pitää olla se 300 heppaa että menee minnekkään.
(39.92 KB 700x465 128250162753.jpg)

>>46859
Ja sitten kun halutaan yhtä turha vehjas maastokykyisenä.
Tässä nyt itsekin katsellut ensiautoa jonkun aikaa, kun pitäisi sellainen hommata. AP:n kuvan kaltainen Mazda varmaan tulisi, jos pitäisi nyt kymmenen sekunnin sisään tehdä päätös. Hintaa saisi olla enintään sen 6000-7000e. 3-sarjan bemareita oleln myös katsellut. Coupet kiinnostaisi.

Mitäs vuosimallia AP:n kuvan Mazda muuten on?
>>46875
1999-2005 On tuo MX-5. Ja Bemarin kun ostaa niin kannattaa varautua kettuiluihin välillä aika rankastikin.
(26.51 KB 354x248 128250906844.jpg)

>>46890
>Ja Bemarin kun ostaa niin kannattaa varautua kettuiluihin välillä aika rankastikin.
Oli kyllä hauska huomata, että vanhempikin Bemari aiheuttaa vielä kateutta. Ajelin witun wanhalla 5-sarjalaisella (autolla ikää 20 vuotta) ja kaikki juuri kortin saaneista vanhoihin vaareihin ohittelivat minkä ehtivät. Esimerkiksi Volkswagen ei tuota lähellekään samaa efektiä.

No, saavatpa kehuksella että "voittivatpa" (kyllä, kahdeksan kympin alueella kahdeksaa kymppiä ajavan auton ohittaminen on eeppinen voitto) tänään Bemarin =)
>>46897

Kateuttako se onkin?

Itse ajelen vanhalla Corollanpaskalla ja koen samaa ilmiötä, mitä itse mainitsit.

Ilmeisesti he ovat sitten vain perhana kateellisia minulle. =)
(94.79 KB 356x609 128251057130.jpg)

>>46810
Kinosti oikeasti eka ostaa tuollainen yli 20v vanha, paska ja ruma lavatauto ja sitten lähtee vielä vaihtamaan moottoria siihen? Ja oikeasti nigga please joku diesel.
>>46899
Corollalla ei taida kuitenkaan kerätä peppukipeää kommentointia jostain jatkeesta, tai pitkiä luentoja kuinka se 2008-vuoden Avensis on parempi (tai millä toinen nyt sattuukaan ajamaan).
>>46890
Noh, perkele. Menee tuon ikäiset Mazdat yli budjetin. Onko esim -95 ja -00 MX-5:lla hirveää eroa? Sattuuko kukaan täältä omistamaan kyseistä autoa?
>>46904

Eipä tosiaan ole moisia kommentteja tullut.

Toisaalta juuri bemarikuskit (tai no ainakin osa ettei ihan yleistämiseksi mene) ajattelevat, että aina kun jotain pahaa heidän ajokistaan sanotaan niin se on sitten heti sitä kateutta. Samaan aikaan kuitenkin ivaavat toisten menopelejä ja ei tietenkään siinä ilkkumisessa ole kyse kateudesta ei tietenkään.

Parhaiten tämä ilmiö kärjistyy, kun bemarikuski saa kuittailua vanhasta romubemaristaan ja bemaristi huutelee sen olevan vain kateutta vaikka tällä ilkkujalla olisi paljon uudempi ja kalliimpi auto alla ja varaa ostaa vaikka kymmenen samanlaista bemmiä, mitä tällä maanteiden ritarilla on alla.

Ei sitä ole automerkkiä, mistä ei joku jotain aina kuittailisi vain sen merkin takia vaan tietyille merkeille jää elämään aina samat vanhat vitsit ja vittuilut. Esim. omalla kohdallani olen lukemattomat kerrat saanut kuulla kaikki vanhat Toyota ja Corollavitsit aina vaan uudelleen ja uudelleen.
>>46908
Bemmin lisäksi olen omistanut neljän muun tavallisen merkin autoja. Ainoastaan Bemmi erottuu.
>>46897

Jos ohittelu on kateutta niin ihmisten on täytynyt olla ihan vitun kateellisia minun vm. -84 Ford Fiestasta.
>>46900
>Ja oikeasti nigga please joku diesel.
Ekkönä poeka tiijä, että bensalla pestään pensselit ja dieselillä tehdään voimaa.
(888.12 KB 1889x1160 128254767526.jpg)

Miten voi olla näin pitkä threadi jossa ehdotellaan vaikka ja mitä - ja yhdelläkään ehdotetulla ei ole mitään tekemistä AP:n toiveiden ja tarpeiden kanssa.

Toi MX-5 on kokolailla hauska ajaa ja sinänsä sangen toimiva peli, ruostetta saa varoa ja rätti menee varmaan vaihtoon ihan just ($$$).
Jo haluaisit sporttista lookkia ja varmaan sporttista ajettavuuttakin, 300km/h huippunopeus ei ole itse asia ja kaksipaikkainen riittää, niin vastaus on selkeä:

smart Roadster.

- Todella urheilullinen ajettava etenkin tehtaan omalla sportalustalla. Saa BMW M5:sia kiusattua mutkapätkillä vaikkei suoralla olekaan tietysti mitään jakoa.
- Kiihtyy ja kulkee varsin mukavasti kiitos erinomaisen teho/painosuhteen (100hp/780kg). Huiput rajoitettu 185km/h mitä nyt ei Suomessa tule juuri ylitettyä.
- Vie 4,5 litraa satasella, about kuusi jos kenkii ihan hullun tavalla
- Pienet vakuutukset ja valtion haistapaskamaksut, edulliset varaosat
- Loistava ajoasento ja mukavat urheilulliset penkit, voit ajaa tankin tyhjäksi ilman taukoja tosta vaan.
- Rätin voi laskea tai sulkea sähköisesti vaikka sadanviidenkympin vauhdissa, kovakattoinenkin malli löytyy.
- ABS-muoviset ulko"pellit" eivät rusotu ja ne on helppo vaihtaa jos sattuu pienempiä haavereita.
- Herättää kanssaihmisissä positiivisia fiilareita eikä vain kateutta.

Alle 100K ajettuja ehjiä Roadstereita saa Saksasta kuuteen tonniin ja tinkaamalla ilman takuita "für export ohne Garantie" viiteen.
Hakukulut, rekisteröinti ja verot niin ollaan vielä aika lähellä AP:n budjettia ja alla auto jonka ostoa ei tule katuneeksi.
Laittakaapas Bemaristi ja Saabisti samaan huoneeseen tappelemaan autoista.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/slk/3426391

Siinä on AP:lle sporttisen näköinen, pienempi, eikä ole tuninghirvitys, vaan ihan peruskulkupeli. Kyllä kestää
>>46947
Yep, it´s a hairdressers car.
>>46947

Kilometrejä on ihan turha säikkyä. Itsellä Opel Vectra A ja sillä ajellut 6 vuotta tekemättä sille YHTÄÄN MITÄÄN ja hyvin toimii, mitä nyt helmaa joutunut hitsaamaan että menee katsastuksesta. Kilometrejä 340tkm
>>46947

Kyllä sitä naista tulee kun sanot että sulla on mersu, ja vieläpä avoauto.
>>46947
Viron rekisterissä --> Vitusti yli AP:n budjetin.
>>46931
>Luullaan jonnejen mopoautoksi
>Flaksi käy, jos tapaat viettää aikaa Blue Oysterissä.
Osta Ford Mondeo. -01 esim.
(51.30 KB 450x339 128256265368.jpg)

>>46957
>Luullaan jonnejen mopoautoksi
Kyllä tällaistakin käy, laite kun on vain metrin korkuinen ja kaksipaikkainen.

>Flaksi käy, jos tapaat viettää aikaa Blue Oysterissä.
Siitä en tiedä mutta piparia tuollaisella cruisaillessa saa todella hyvin. Ei sillä että auto varsinaisesti pillun saantiin vaikuttaisi mutta kyllä tytöt tykkää söpöstä pikku avoautosta ja se on ihan kiva ominaisuus. Voisin toki kuvitella että se tehoaa myös naisellisiin pikku homppelipoikiin jos on sellaisia taipumuksia.

Kuvassa ruotsalainen roadsterkuski saanut hintahtavaa kuvattavaa. Voi raukkaa.
Kyllä tuntuu että kaikkia noita saksalaisia 'premium' merkkejä ohitellaan enemmän kun normiautoja. Esim mutsi omistaa 60ke uuden audin ja kuulemma jatkuvasti koittaa paskat autot haastella ja ohitella.

In b4 mutsi, asun jo omilla.
(90.76 KB 1000x669 128256270943.jpg)

>>46861
Dodge ram srt 10:ista on myös normaaliversio mihin mahtuu 6 ihmistä, se versio kiihtyy vain vähän hitaammin ja on muutenkin hitaampi.
>>46931

Varsin mielenkiintoinen ehdotus. Vaikka isoihin autoihin olenkin tykästynyt, vaikuttaa tämä jännältä vaihtoehdolta, mikäli olisin auton myynnin sijasta ostamassa seuraavaa.
(1.40 MB 2893x1875 128256308653.jpg)

>>46964
Kerrotko mitä vikaa ford mondeossa on? Satuilu "ruostevioista" ei sitten mene läpi.
>>46966

Sähkövikoja. Omasta Mondeosta levisi parin vuoden sisään startti, lukot, pyyhkimet, lämmitys, vilkut ja takaosan äänentoisto.

Mitä lie riiviöitä laittaneet mukaan.
>>46960
epäilen että ajaa vain hitaasti
>>46960
Epäilen että mutsis oli pakko saada "hieno Audi" että naapurit saa kattella, sit kun ei ollut varaa, piti ostaa se A6 laiskimmalla koneella mitä saa ja nyt ei pysy liikennevirrassa mukana..
>>46991
tämä, jokseenkin vituttaa noi pisnesmiehet ja soccermomit yms jotka on sillä fiiliksellä liikkeellä että pakko saada se mersu/bemari/audi ja sitten otetaan se laiskin 1.8l turbodiiseli tms mitä vaan mallistossa on mutta ylpeillään silti sillä että omistaa saksalaisen URHEJLU AUTON
(175.61 KB 424x303 128257377425.jpg)

>>45810

Ystäväni omisti tuollaisen, ei muuten ollut mitenkään edullista autoilua. Jakopään hihnan vaihtoa ei voinut tehdä "välistä", vaan etukelkka ja moottori piti pudottaa tätä varten.
Tänään heräsi kiinnostus neloskoppaista Golf GTI:tä kohtaan. Mielestäni saa pienellä laitolla todella hienon pelin. Mitäs mieltä muut ovat "sporttisuudesta" yms?
Jaahas. Bumplimitti tuli vastaan. Joku voisi tehdä uuden langan.
bumb
>>47017

Kyllähän tuollainen menee, mutta vauhdikkaampaan Edition-malliin ei pääse kiinni alle 10ke
>>46966
Se ei ole urheilullinen, idiootti.
>>46966
Ilmeesi, kun ruostejutut eivät ole "satuilua".

T: Merkkiliikenyymi


Forms
Delete
Report
Quick Reply