/b/ - Arvaamaton

Harrastuksiini kuuluu juna-aikataulut ja OnlyFans

Index Catalog Archive Bottom Refresh
Mode: Reply
Nimi
Asetukset
Aihe
Viesti

Viestin enimmäispituus: 4096

Tiedosto

Tiedoston enimmäiskoko: rajaton

Saapuvan pyynnön enimmäiskoko: 10MB

Maksimi määrä tiedostoja: 5

Tuetut tiedostotyypit: txt, jpeg, jpg, bmp, gif, png, ogg, webm, mp4

E-mail
Salasana

(käytetään tiedostojen ja viestien poistamiseen)

Muut

Muista käyttäytyä -> säännöt

!BetaTesting! Bugeja, postauksien katoamisia yms. paskaa voi ilmetä.

(1.20 MB 400x302 heihei.gif)

(159.11 KB 989x819 rasittava possu.jpg)

Raportointilanka 329 Anonyymi 14.06.2026 (Su) 20:12:51 No. 669765
>Tähän lankaan postataan kaikkea sellaista mitä tekisi mieli postata, mutta ei tiedä mihin eikä viitsi tehdä omaa lankaa sille. Edellinen: >>669453
(307.48 KB 640x360 iltavuoro.webm)

Tuli soitto, pitääpä lähteä tästä illaksi töihin. Nähdään taas huomenna, manolo veliet ;3
>>670006 ei tainnu tulla
>>670007 Kohta tulee.
Muistatko sen ajan kun ei ollut älypuhelimia ja heräsit jonkun muijan luota eikä mitään käryä missä olet? Hauskinta oli ehkä kysyä joltain kadulla että missäs vitussa nyt ollaan ja siinä sit naureskellaan kun toinen tietää tasan tarkkaan mistä kyse.
>>670009 Joo, muistan, haha :3 *heiluttelee postauslupaa*
Jos manolo ja mutsi saa lapsen niin mikä siitä tulee? Half-lort?
>>670011 Paskaläjiin taitaa päteä yhden pisaran sääntö.
>>670008 jaaha
Kävin tuhauttelemassa clioo ympäri bodomin.
Joku skulasi hanurilla (sillä soittimella, ei perseellä) raa raa rapsutin persettäni rapsutin lidlin edessä. Oli kohtuullisen kunnollinen meininki. >>670011 Joku päivä mietiskelin minkähänläinen manolon lapsi olisi. Varmaan viimeistään koulussa tulisi sanomista kun puhuisi nyymiskäri meemein. Muut eivät varmaan ymmärtäisi kun puhuisi mutseista, paseista ja menisi hissillä portaita pitkin. Ties mille erikoisluokalle joutuisi.
>>670015 Riippuu kanssa minkälainen manololapsi se olisi, vaikkapa vänkääjämanolon lapsi ei suostuisi puhumaan ollenkaan kun se olisi normoa ja turhaa ja joutuisi sitten ties mihin laitokseen. Kunnon läjämanololapsi ei jaksaisi itse edes syntyä vaan pitäisi auttaa maailmaan keisarinleikkauksella. Joku sanonta voisi olla, "erikoinen kuin manolon lapsi" tai "harvinainen kuin manolon lapsi" tai sitten "manolon lapsi" vois viitata johonkin sellaiseen minkä ilmestyminen on helvetin epätodennäköistä ja lopputulos on kaamea paskaläjä, haha ;___;
Jahas, juhannuksen telttailuyö ja risukasan poltto peruttu. Velienpoika ehti menemään mökille kaveriensa kanssa normoilemaan kun äsken viestiteltiin. Hyvä vaan että normoilee ja käy 17-kymppisenä jo oikeissa kesätöissäkin eikä ole mikään paskaläjä anos. Semmonen paksu bensalenkkari työ_ukko siitä kyllä tulee, haha. Olisikohan sitä sitten vaan kotona koneella...
>>670017 kai pihalla on rillikatos?
>>670018 tai menee huomenna sit kun on lauvantai :3
>>670018 Ai rillikatos tuleen?
>>670018 >>670019 Telttailuyön ja risukasanpolttoperumiset peruttu. Kommunikointiongelmien takia ymmärsin velienpojan tekemiset väärin, olivatkin menneet kaveriensa kanssa kylille eivätkä mökille. Eli, telttailemaan. Onhan siitä tosiaan yli 2 vuotta kun teltta on viimeksi avattu eli hyvä ostos on ollut. Jos mutsiyde lähtee mukaan niin sitten en raportoi :333 *näkee postausluvan seinällä ja herää harhakuvitelmistaan* Huhhels, siis, raportoimisiin...
turhaan pelkäsin juhannusta taas. e i ole tupakoi reissuilla näkynyt illan aikana muita kuin se yksi naapurinpoika, joka on aina rassaamassa siellä jotain pyöriä tai potkulautoja, vai mitä lie rassaa.
Orpo, sim-kortti pois takapuolesta ja raportoi. t. toimintamutsit
>>670023 Kuulostaa aika anolta jos sekin vaan rassaa pyöriä yksin juhannusaattona ;__;
>>670024 ryyppäämässä pajaukkojen kanssa
>>670026 Tai pajauttamassa ryyppyukkojen kanssa.
(1.06 MB 2048x1542 ClipboardImage.jpg)

Mökille on näköjään muuttanut kasuaari...
>>670032 hyi kauhistus
>>670032 Varo ettei potkaise tuonne veteen!
(227.89 KB 480x360 vegetaa ei huvita.webm)

Olen ihan viinapäisään. Lorttaan tänne kovat.
(1.70 MB 320x240 spook.webm)

(3.88 MB 1280x720 muslimnames.webm)

(3.85 MB 669x641 kill all the gays.webm)

(2.25 MB 576x1024 pasia ei neuvota.mp4)

>>670036 Näin. Ottakaas siitä.
(3.28 MB 640x352 kurwa snek.mp4)

(7.28 MB 640x360 REDIAL.webm)

(9.22 MB 1280x720 osaka elevator escalator.mp4)

(5.34 MB 436x328 walkaroundcircles.webm)

>>670032 ammuppa
(3.86 MB 256x256 medival my life.webm)

(4.07 MB 480x360 waffles.mp4)

(445.35 KB 960x720 nipah.mp4)

(990.08 KB 480x360 DOG.mp4)

>>670038 Siitäs saitte. Teille päivystäjäille ihan oikein.
(2.52 MB 640x360 hitler did nothing wrong.mp4)

(7.50 MB 700x394 Howtoraepanime.webm)

(7.70 MB 1024x576 NormipäiväIrakissa.webm)

(6.21 MB 854x480 Pepsiman.webm)

(1.31 MB 640x360 bera.mp4)

>>670042 heheee postaan paskaa. Sanokaa jos ette halua, niin lopetan.
(2.84 MB 480x270 rummartinez.webm)

(4.06 MB 640x360 soldat - gore.mp4)

(5.80 MB 480x360 ShaggyShowsYou.webm)

(13.50 MB 854x480 uwin.webm)

>>670043 Hehee.
>>670043 Ei haluta.
(165.36 KB 498x284 coolpossum.png)

>>670045 Selvä en postaile enää.
(999.45 KB 710x977 nyymichanin juhannus.png)

(4.70 MB 480x270 thanks t.hanks.gif)

>>670042 Ilmeeni kun katson reippailuanimea teltassa juhannusyönä.
(5.66 MB 640x480 kuristus.webm)

>>670048 ei saatana bwhaha.
(4.12 MB 854x480 OHNOGODNOOHMYGOD.webm)

>>670050 Ookko nää teltassa ny vai? Oispa ihteki.
(22.18 KB 680x680 0ba.jpg)

On tää esanahka loppujen lopuks yks taito. Yritä nyt kusta suoraan. Ei ihme et akat uliseee roiskeista. Ihte kyllä siivoan kaiken, vaikka yksin elänkin. Istumaan en rupea se on jämpti.
Menen nukkumaan. Toivotaan, etten enää herää.
(299.59 KB 2394x1547 mio yuuko meditation.jpg)

>>670062 m'emme toivo :3
Öääähhhhmentä.....
>>670064 juomenta
Neljäs yö 2.75mg temestan kanssa. Ekat oli vaikeita, nyt meni jo hyvin. Pitää vaan pitää kiinni säännöistä, eli ryynit naamaan aina samaan aikaan ja ei saa tehdä mitään muuta kuin istua koneella että aivot rauhoittuu.
Olen näemmä taas muuttunut yön aikana tunnetuksi roskapoustittajaksi ;__; V: Joo, edes riksha ei löytänyt sitä bannia nostettavaksi, joten täytyy vain odottaa iipeen vaihtumista.
Muokattu viimeeksi käyttäjän REDACTED toimesta 20.06.2026 (La) 11:14:58.
>>670069 Minä se olin ja pahoittelen toimintaani.
(878.94 KB 800x1000 haapa ja orava.png)

Haapat ovat lortannut siitepölyjä taas ympäriinsä.


Forms
Delete
Report
Quick Reply