>>621231
Ei ne todellakaan ole hyvät jos ajat moottoripyörää. Ihan sama mitä moottoripyörää, vasemmalla jalalla pitäs vaihtaa vaihdetta mutta crocsit ei tarjoo mitään tuntumaa siihen onko se jalka vaihdevivun yllä vai päällä. Oikealla jalalla painetaan jarrua mutta koska crocsit on niin pehmeät et oikein pysty tunnustelemaan paljonko oikeasti olet painamassa jarrua, ja vaikka jossain suoralla tiellä noi ei oo ongelmia, jos pitäs hätäjarruttaa crocsit jalassa niin se on aika karmea jo ajatuksena ihan. Menee helposti takapyörä lukkoon ja kun se on lukossa se ei tee mitään jarruttaakseen. Jos takarengas ei pyörä se ei myöskään pidä jolloin menetät vakauden koska koko jarrutusvoima on eturenkaan varassa kuten se oikeasti onkin, mutta jos lukitset etujarrun voit suosiolla vaan kaataa pyörän itse. Takajarrua tarttee siinä kohtaa kun etujarrua pitää höllätä ettei se lukitu ja takapyörä halutaan pitää hidastuvassa nopeudessa ettei pyörä karkaa alta. Se on yllättävän vaikeaa jos ei ole ABS:ää. Ja sit vielä et jos kaatuu crocsit jalassa niin ne lähtee jalasta heti ja sen jälkeen sulla on pahimmillaan koko moottoripyörä sun jalan päällä joka raahaa pitkin asfalttia ja ottaa koko moottoripyörän painon päälleen.
On syy miks moottoripyöräilyä varten on kaikki omat vaatteet. On suunnattoman helppo tehdä suunnattoman paljon vahinkoa itselleen jos pistää vaan menemään. Moottoripyöräfarkut esimerkiksi on samannäköisiä kuin normifarkut mutta ne on kevlar ja/tai aramidivahvistettuja joten voit kaatua sellaiset jalassa 80 km/h vauhdissa ilman että ne repeää. Niissä on myös panssarit polvissa, joissain myös lantion kohdalla joka oleellisesti estää murtumia jos meinaa kopsahtaa. Takki tietysti samaa maata, eli on panssarit ettei luita mee paskaksi ja ne on ommeltu myös niin että ne ei anna raajojen vain mennä mihin tahansa asentoon. Mulla on myös ajohuppari, se näyttää normihupparilta mutta se on myös panssaroitu kyynärpäistä ja selästä. Kengät myös on suojattu, kantapää ja sivut, jos kaatuu pyörä päälle niin todennäköisesti ei murru luita.
Jotkut pistää vaan menemään t-paita päällä mutta ei sen onnettomuuden tartte syntyä omasta taidottomuudesta, monesti se tapahtuu kun joku vitun mummo kääntyy eteen eikä näe moottoripyörää. Sen takia on tärkeä myös että moottoripyörä on äänekäs koska ei ne muuten näe sitä. Jos kehäteillä esimerkiksi ajelee niin huomaa heti että melun perusteella lähellä on moottoripyörä ja pitää kattoo ekstratarkkaan.